Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sentido schreef:WO heb ik opgegeven, bleef me toch te lang vettig en mijn hoofdhuid jeukte. Was het nu 1x per week met olijfzeep, gewoon zo'n blok. Gebruik het voor mn hele lichaam, bevalt goed. Mn haar wordt er wat stroef van maar wel goed doorkambaar
Sentido schreef:Knobbels zijn knopen neem ik aan? Verbazend genoeg had ik met WA veeeeel minder knopen. Was echt heel goed handelbaar vond ik.
Hosante schreef:Kan je mij het recept een keer kunnen geven, mag per PB hoor. Wil het wel eens proberen.
Ingrid.
SummerRemedy schreef:Mijn haar wordt juist ontzettend vet van olijfzeepOf zal het aan het merk liggen? Ik heb olijfzeep van Dr. Organic van de tuinen..
SummerRemedy schreef:Ga ik die eens proberen! Als ik mijn haar uitspoel voelt het heel stroef en daarna wordt het een vieze vette plak.. Ik heb inmiddels al meer ervaringen gevonden dat Dr. Organic toch niet zo natuurlijk is als het lijkt, dus mss ligt het daaraan.
JessicaChico schreef:SummerRemedy schreef:Ga ik die eens proberen! Als ik mijn haar uitspoel voelt het heel stroef en daarna wordt het een vieze vette plak.. Ik heb inmiddels al meer ervaringen gevonden dat Dr. Organic toch niet zo natuurlijk is als het lijkt, dus mss ligt het daaraan.
Zou je dat kunnen toelichten? Ik gebruik ook al een tijdje dr. organic , juist omdat het natuurlijk is en geen chemische troep in zit. Dus ben erg benieuwd!