Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Ik heb vandaag de EGO Slim gehaald. Helaas nog geen nicotine liquids (belgie) maar die zijn op komst. Mijn vraag was eigenlijk: ik ben een redelijke zware roker en ik vind deze zo licht, ik voel helemaal niks bij het inhaleren en 'mis' het rookgevoel.
Moet ik een andere E-sig halen of onderdeel? Want tja, ik zit een tijd te hijsen met het gevolg dat ik toch teruggrijp naar een gewone sigaret.
Cerera schreef:Schuur_ schreef:Ik heb vandaag de EGO Slim gehaald. Helaas nog geen nicotine liquids (belgie) maar die zijn op komst. Mijn vraag was eigenlijk: ik ben een redelijke zware roker en ik vind deze zo licht, ik voel helemaal niks bij het inhaleren en 'mis' het rookgevoel.
Moet ik een andere E-sig halen of onderdeel? Want tja, ik zit een tijd te hijsen met het gevolg dat ik toch teruggrijp naar een gewone sigaret.
Dit is precies wat ik ook heb! Ik heb bij mijn e-sig van die siliconendopjes gekregen. Nu heeft mijn vriend van zo'n dopje, de onderkant eruit gesneden, zodat je het ringetje om de sigaret kunt schuiven. Daar waar je de filter aan de sigaret vast draait, zitten 2 kleine gaatjes (Vast voor trekwerking ofzo) en over die gaatjes hebben we nu dat siliconenspul gedaan. Hij trekt nu beter, en je blaast ook meer damp uit, maar ideaal is het nog niet.Moet bekennen dat ik hem door deze reden ook al een dikke 2 week op de kast heb liggen, want het helpt niet, steek net zo goed nog een gewone aan, en ik heb wél met nicotine, met "high" nicotinelevel zelfs
Liselot schreef:vie smoke4fun heb je een startsetje voor 25 euro, die heb ik ook en bevalt me prima
njiloj schreef:En hier nog een "verse" damper.Ik heb vorige week een ego-T geleend van een vriendin, en heb gisteren een Jiksu quattro gekocht. Ik heb nu al anderhalve week niet gerookt. (terwijl dit niet de insteek was) ik ben om. Nu maar hopen dat het zo goed blijft bevallen!
mamamier schreef:Ja de e-roll vond ik de beste van alle lookalikes. Groot nadeel is dat er bijna niks ingaat dus je blijft vullen. Voordeel is dat hij inderdaad net zo groot is als een sigaret. Jammer dat het opgloeiende puntje dan weer blauw is en niet rood. De atomizers gingen bij mij niet zo heel lang mee. Soms maar een week en die krengen zijn best prijzig. Betaalde geloof ik ruim 4 euro per stuk. Batterij gaat al snel nog maar een kwartier, 20 minuten mee.
Klinkt negatief maar op dat moment was ik er zeer tevreden over hoor! Hij rookt lekker!