Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws.. dit is echt iets wat je hoopt nooit mee te hoeven maken.. en nu zit je er ineens midden in! Ik wil je alle sterkte van de wereld wensen, en ik hoop het allerbeste voor je. Hou ons op de hoogte!
Het is prachtig weer, buitenrit met je paard? Dat kan misschien helpen om de dag iets beter door te komen. Alvast sterkte voor morgen, ik bid en duim voor je.
Meid, wat een nachtmerrie kan niet anders doen dat je heel veel sterkte te wensen! Knokken hoor, je gaat dit overwinnen! Fijn dat je lekker hebt kunnen genieten van een herfstwandeling met je paard
Heel heel heeeeeel veel sterkte! Ik weet hoe het is om iemand in de omgeving te hebben die kanker heeft. Mijn buurvrouw is er een tijdje geleden ook achter gekomen dat ze het had. Ook een grote tumor in haar borst. Haar borst is weg gehaald, en binnen 3 maanden (geloof ik, in die richting in elk geval) had ze de kanker overwonnen! Ik wens je heel veel sterkte, want dat zul je zeker nodig hebben, je zult je behoorlijk ziek gaan voelen, dus nogmaals, heeeeeel veel sterkte!
Regallie
Geplaatst: 12-11-12 11:54
Brrr... ik krijg nog steeds kippenvel van je verhaal.. Wat ben jij in een verschrikkelijke nachtmerrie beland zeg.
Ik kom ook uit overijssel, mocht ik wat voor je kunnen doen dan laat je het maar weten.
Heb je vandaag wel genoeg te doen om de dak door te komen?
Uppojono
Geplaatst: 12-11-12 12:03
Ik weet niet zo goed, wat ik moet schrijven, ben echt even stil van dit topic. Ik ben zelf 27 en besef even hoe raar het opeens kan lopen. Ik vind het verschrikkelijk voor je en ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.
TS, je bent nog jong. Maar dat kan ook in je voordeel werken. Je hebt nog zoveel kracht en levens vreugde, dat zal je hopenlijk helpen om dit gevecht aan te gaan. Laat je niet onderkrijgen! Je hebt zoveel om voor te gaan! Wij zullen hier op bokt en natuurlijk ook de mensen in jou omgeving, er altijd voor je zijn als je het even niet meer ziet zitten en met zijn allen gaan we gewoon vol voor een zo goed mogelijke uitkomst! Morgen krijg je duidelijkheid. En niet alleen een behandel maar ook een strijdplan!! En ookal is het vooruitzicht misschien niet optimaal, dan weet je wel precies waar je aan toe bent en dat is ook heel veel waard. Ik begrijp heel goed dat dit wachten zenuwslopend is. Ik duim voor je voor ( voor zover dat in deze situatie kan) goed nieuws.
ik duim voor je mee morgen. Ik hoop echt dat het zo min mogelijk negatief is, wat je gaat te horen krijgen. Je bent gewoon veel te jong om hier al door te moeten.
Helaas heb ik hetzelfde bericht 5 jaar geleden gehad,alleen dan in de vorm van lymfeklierkanker.... Ik weet precies in wat voor rollercoaster je dan terecht komt.....
Heel veel sterkte en kracht gewenst!probeer positief te blijven,daar kun je heel veel kracht uit halen!
Ik krijg kippenvel op mijn armen van jouw bericht. Ik wens je heel veel sterkte, wijsheid, kracht, liefde, moed en alles wat je maar nodig hebt. Ik zou willen dat ik meer voor je kan doen dan dit....mocht je een idee hebben wat wij als bokkers voor jou kunnen betekenen laat het dan weten. Bokt kan af en toe enorm sterk zijn in het helpen van anderen, maak daar gerust gebruik van, ik weet zeker dat veel bokkers met liefde jou willen helpen.
Jeetje meid, wat heftig. Helaas kan ik me enigzins voorstellen in wat voor achtbaan je terecht komt als je dit nieuws krijgt. Mijn moeder heeft ruim drie jaar geleden ook te horen gekregen dat ze borstkanker had. Gelukkig had ze geen uitzaaiingen en was het goed te behandelen d.m.v. een borstbesparende operatie en bestralingen. In december drie jaar geleden kreeg ze te horen dat ze 'schoon' was. Dit was voor ons ook een heftige tijd met veel verdriet.
Ik wens je heel erg veel succes en sterkte in deze moeilijke tijd en ik hoop dat je er bovenop gaat komen.