je vriend spuit ze erin, de douche spuit ze weg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Amaris schreef:Als wij sex hebben voordat we nog het huis uit gaan, dan doen we het wel met condoom. Want anders is het allemaal zo 'soppig' zeg maar als ik dan door de stad loop of lekker bij de griek zit te eten. Op de een of andere manier blijft er altijd een achterhoede soldaatjes achter, en die besluiten pas later naar buiten te marcheren.
*jukkie*
MirandaFuego schreef:Amaris schreef:Als wij sex hebben voordat we nog het huis uit gaan, dan doen we het wel met condoom. Want anders is het allemaal zo 'soppig' zeg maar als ik dan door de stad loop of lekker bij de griek zit te eten. Op de een of andere manier blijft er altijd een achterhoede soldaatjes achter, en die besluiten pas later naar buiten te marcheren.
*jukkie*
Zo te zien aan je avatar heeft jouw vriend ook nogal agressieve zaadcellen..
Amaris schreef:joh die komt niet zo ver hoor
Ik heb overigens wel ooit over dit 'probleem' lopen nadenken en toen dacht ik dat zo'n vaginale douche wel eens een oplossing kon zijn.
Niet met dat gore zeepspul erin, maar gewoon alleen water.
maarja... meestal blijven vriendje en ik toch thuis dus erg urgent is het allemaal niet
Ladybird schreef:Vond het geloof ik nie zon typ bij jousolly
lieveli schreef:Wat ik me wel afvraag, heel veel meiden zitten blijkbaar met vragen... Hebben jullie geen ouders waar je dat mee bespreekt? Of heb ik gewoon een vage familie?
Toen ik seksueel actief werd heb ik wel even aan mijn moeder gevraagd hoe de dingen nou zaten en wat 'normaal' is.