Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:TS alsjeblieft, mijn haren gaan recht omhoog staan van jouw foto's en verzorging.
Die wonde is gewoon een vieze put. Daar is niets mooi aan.
De randen zijn verweekt door die natte gaasjes. Er is geel beslag en als je zegt dat de wonde van buiten naar binnen groeit kan ik je op een briefje geven dat je zo meteen weer op de operatietafel ligt.
Echt, dit is een vieze wonde en absoluut niet goed verzorgd.
Bovendien zit je gewoon te rommelen met de verzorging. Je houdt je niet aan de opgelegde voorschriften en experimenteert maar naar hartenlust. Geen wonder dat die wonde een zooitje is.
Dat ze je moeten verdoven, ben ik het volledig mee eens maar ook dat je niet meewerkt.
Ik vind het moeilijk te schrijven maar ik vind het er alsmaar erger en erger uitzien.
Ik vond de wonde op zijn mooist vlak na het debrideren. Neem er ook een kweek van want het zou me niet verbazen dat je met een staphylococcus zit
Armaris schreef:TS alsjeblieft, mijn haren gaan recht omhoog staan van jouw foto's en verzorging.
Die wonde is gewoon een vieze put. Daar is niets mooi aan.
De randen zijn verweekt door die natte gaasjes. Er is geel beslag en als je zegt dat de wonde van buiten naar binnen groeit kan ik je op een briefje geven dat je zo meteen weer op de operatietafel ligt.
Echt, dit is een vieze wonde en absoluut niet goed verzorgd.
Bovendien zit je gewoon te rommelen met de verzorging. Je houdt je niet aan de opgelegde voorschriften en experimenteert maar naar hartenlust. Geen wonder dat die wonde een zooitje is.
Dat ze je moeten verdoven, ben ik het volledig mee eens maar ook dat je niet meewerkt.
Ik vind het moeilijk te schrijven maar ik vind het er alsmaar erger en erger uitzien.
Ik vond de wonde op zijn mooist vlak na het debrideren. Neem er ook een kweek van want het zou me niet verbazen dat je met een staphylococcus zit
XLeandrosX schreef:Goed van je dat je het advies op volgt. Ik heb er geen verstand van en vond het er dus ook goed uit zien, het ging dicht.
Ik hoop dat dinsdag mee valt en dat het snel weer de goede kant uit gaat.
Kentaro schreef:Het zelf aanmodderen begon met dat ze in het ziekenhuis het niet nodig vonden er iets aan te doenHelaas heb ik zelf bijna dezelfde ervaring (alleen andere oorzaak van mijn 'gat') Kan niet anders zeggen dan dat ze in het ziekenhuis maar hebben lopen aanmodderen!! iedere keer een andere arts/assistente en uiteindelijk kwam ik gelukkig wél bij iemand terecht die me super geholpen heeft!! (maar toen waren we wel drie kwart jaar verder....)
Ik bedoel hier ábsoluut niets mee tegen de posts van anderen hoor!!!!! Maar ik weet helaas dus uit ervaring dat het niet zo is dat je direct in het ziekenhuis beter af bent....
Kentaro schreef:Dan heb jij het nog slechter getroffen dan ik....Bij mij hadden de meeste ten minste nog begrip voor mijn grote angst....
Nogmaals de vraag, heb je echt niet iemand die met je mee kan gaan??? Als m'n vriend mee ging, was het écht zoveel anders(die doet tenminste wel zijn mond open als mensen niet normaal met je om gaan!)
En anders inderdaad eens kijken of je in een ander ziekenhuis terecht kan!? Ik ben van het ene naar het andere ziekenhuis gegaan onder het motto dat dat voor mij beter bereikbaar was
Arrabel schreef:Het is zo stom om te zeggen en ik schaam me er eigenlijk ook wel voor maar ik heb niemand die met mij mee kan gaan, mijn relatie is net over en wat dat betreft denk ik wel dat mijn ex wel mee zou willen ondanks dat het over is maar hij moet werken.
Verder heb ik eigenlijk geen vrienden en/of kennissen waar ik zo'n band mee heb dat ik het prettig zou vinden als ze met me mee gaan.
Kentaro schreef:Het zelf aanmodderen begon met dat ze in het ziekenhuis het niet nodig vonden er iets aan te doen-