Pff hier ook nog sneeuw, vooral de fietspaden en de kleinere wegen liggen nog niet optimaal. Ik loop normaal altijd in het donker maar nu ben ik vroeger thuis dus zou ik nog wel in het licht kunnen lopen. Nu hoor ik net op de radio dat de luchtkwaliteit enorm slecht is, dus ook niet ideale moment denk ik. Pff ik zat net aan 6,2 km in 40 minuten, vorige week, maar dat zal al weer gezakt zijn als ik twee weken niet kan lopen...
Konstantine
Geplaatst: 27-01-13 13:04
HET DOOIT! *blaast stoflaag van schoenen*
Maartje__
Geplaatst: 27-01-13 13:08
Konstantine schreef:
HET DOOIT! *blaast stoflaag van schoenen*
en t regent Ik wil lopen maar moet wachten tot het droog is
Donderdag en gisteren ben ik nog voor een rondje geweest. Niet alle wegen waren schoon, maar ik kon prima een rondje doen. Laat het voorjaar nu maar komen...
Ik ben dinsdag weer met de vereniging wezen trainen het regende en het is herkansings week van de uni dus we waren met z'n 4en op de baan. Regen was eigenlijk helemaal niet erg, het was voornamelijk heel warm.
Eerst flink opwarmen en daarna twee blokje van 10 minuten interval training. (ik loop 100 meter op tempo en daarna 300 meter zo langzaam als ik kan om weer op adem te komen. Laatste 200 meter van elk blokje een sprint op volle snelheid.
op zich valt het best mee. Maar ik maak het mezelf wel wat makkelijker dan officieel de bedoeling is. Eigenlijk moet je langer op tempo lopen en korter rustig maar dat kan ik nog niet. Na mijn blokje (en de laatste sprint voluit) heb ik zeker een minuut nodig om op adem te komen, dan lopen we een of twee rondjes op sloom tempo (maar nog steeds wel rennen) en dan volgt het tweede blok van 10 minuten.
Wendy15
Geplaatst: 02-02-13 19:40
Nou ik had heel pittig goede schoenen gekocht en toen kwam die sneeuw Maar nu ben ik inmiddels toch echt begonnen met lopen en heb de eerste 3 lessen van start to run (2006) gedaan en ging echt lekker Heb hier een rondje van ongeveer 3,5km die ik nu loop en die ik langzaam wil gaan uitbreiden
Ik ga mij hier eens wat vaker melden! Heb vanmiddag hardloopschoenen gekocht en ga als het goed is morgen beginnen. Ik ga meerennen met m'n zus, die nu op haar gemak de 20km haalt, nog even oefenen dus. Ben alleen nog aan het kijken hoe ik ga opbouwen. Laatst in de sportschool met school merkte ik dat ik met gemak 15 minuten achter elkaar rennen haalde, dus ik vind het schema van start to run te langzaam denk ik. Ik zal wel zien morgen
We waren bij eh... Die les met 10 - 10 - 12, die hadden we gehad. Toen ging het sneeuwen en gisteren zijn we maar wat lager terug begonnen, les 18 of 19 was het volgens mij, 5 - 6 - 7 - 8.