Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Nou ben effe heel emotioneel... Vrijdag 21 september is het precies een jaar geleden dat ik mijn aller liefste meisje heb moeten laten inslapen. Mijn eerste eigen paard. Zo goed heb ik me nog maar 1 keer op een ander paard gevoeld, beter gezegd een pony. Was 2 jaar mijn verzorgpaardje geweest. Helaas is ze toen verkocht zonder dat ik er afscheid van kon nemen. Kom ik ze nu net tegen op kapaza. Ze staat te koop. Echt, ik ga deze week nog kijken en het is zo goed als zeker (eigenlijk is het gewoon zeker...) dat ik ze direct mee neem. Ben effe ferm emotioneel en ben er bijna van aan het wenen, het is dat ik me inhou.
Had ze op de eerste foto al herkend. Ik heb ze 1 keer laten gaan maar geen 2de keer.
Nou, nu ga ik met de tranen in mijn ogen (zowel van het gemis als mijn hartsvriendin als de vreugde van 'mijn' pony terug te hebben gevonden het topic doorlezen.
gummie schreef:Psycholoog of psychotherapeut heeft betrekking op het SOORT hulpverlener.
Ambulant slaat op de PLAATS van hulpverlening.
Ik begrijp dus sowieso niet hoe je een verschil tussen beiden kunt aanduiden. Maar als je ambulante hulpverlening hebt, van een psycholoog, en al 6 jaar aaneengesloten, dan vind ik dat bijzonder lang.
Ik heb ook niet gezegd dat er ALTIJD een termijn of aantal wordt afgesproken. ik heb gezegd dat ik het niet raar vind als het WEL wordt afgesproken, en dat het aantal afhangt van de ernst van de klachten bijvoorbeeld.
Maritje1991 schreef:Waarom voel ik mij altijd alleen maar slechter na de therapie? Ik ben al sinds gister echt boos grrr ik wil alleen maar schelden aaaargh
rexxie schreef:Gisteravond zat ik er ook best doorheen na de therapie hoor;) dus je bent niet de enige.
Mag ik vragen wat voor therapie je hebt?
glindaofoz schreef:heb het ook altijd na therapie.Net alsof hersens vastzitten en emoties vrij spel. Ik vermoed dat dat komt doordat je het geen moet verwerken wat je hoort/meemaakt tijdens therapie.(volgens mijn hulpverlener was dit heel normaal)
bromfiets schreef:Ik krijg net een mailtje van het ggz of ik morgenmiddag al kan komen voor de creatieve therapie ipv volgende week maandag en anders kan het pas in oktober. Wel erg kort dag allemaal hoor, moet alles omgooien, maar oktober is wel érg ver wegAlleen heb ik nu niet echt tijd om me mentaal voor te bereiden.