nerina_97 schreef:Jeetje, TS dat is echt erg... Er is verder niks beschadigd aan organen?
Ik heb ook een keertje onder een pony gelegen, maar dat is niet zo erg in vergelijking met jou.
Ik was 8 jaar (denk ik, kan ook 7 zijn) en het was met een verzorgshetlander. Rody, een enorme lieve merrie in de omgang met poetsen enz. Die steigerde weleens, maar daar zoek je als 8 jarige niks achter en of dat misschien gevaarlijk is komt helemaal niet in je op. Gewoon zitten en rijden. Op ministreekwedstrijd ging het mis. Na al bokkend en steigerend over de 1e hindernis (nou ja 20 cm, dus een hupje) te zijn gekomen, ging Rody ook zo bij de 2e tekeer met steigeren. Maar op de een of andere manier is ze op mij gekomen. Dat weet ik niet zo heel goed meer, wel weet ik dat ik blauwe lucht zag met de wolkjes en de lantaarnpalen.
Wonder boven wonder had ik niks. Volgens mij was één van de eerste dingen die ik zei/vroeg is : heeft Rody niks? Daarna riep ik dat ik niet van paardrijden af ging. Dus ik moest wel glimlachen over jouw eerste zin na het ongeval.
Verzorgpony is na het ongeluk teruggegaan naar vorige eigenaar en geniet lekker in de wei. Dus ik hoef niet bang te zijn dat er nog iemand onder ligt.
Ik wens je heel veel beterschap!
Ik was zelf heel bang voor een inwendige bloeding oid en de artsen vreesden daar ook voor, maar gelukkig was alles goed. Dit paard is ook terug gegaan naar zijn eigenaar. Geen idee wat er nu mee gedaan wordt, maar 't zal mij eerlijk gezegd een worst wezen... Haha