Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
margjex schreef:Ik heb anderhalf jaar geleden mijn navelpiercing laten zetten, hij is toen paar maandjes onstoken geweest ( beetje rood en pijnlijk.. ).
Maar een maandje geleden kreeg ik een bultje onder mijn piercing balletje dus ik had even mijn begin piercing weer ingedaan en daarna werd het steeds erger.
Nu zit er een grote bult bij mijn onderste gaatje van de piercing..
Deze foto is van halve week geleden
( ik heb hem in de link omdat het een beetje vies eruit ziet dus alleen openen als je ertegen kunt )
http://i45.tinypic.com/1g39rq.jpg
Nu is hij nog groter!!
Ik doe elke dag ontsmetten met zeezout in kokent water en dat af laten koelen en dan 10 min de beker op mijn navel zetten. Zo is hij ook genezen toen ik hem had gezet.
Maar omdat ik nog nooit een bult gezien heb bij ontoken navelpiercing vraag ik me af of hij er niet uit groeit ofzo of wat dit is?
Weet iemand dat hier?
( de foto is een beetje raar genomen maar mijn vinger zit op het bovenste gaatje en die is nu weer goed.
Bonjoy schreef:Ben je ook met die van jou rond de tafel gegaan over je keuze?
KoetJJs schreef:Hoi allemaal,
Ik ben altijd een stille meelezer, maar ik heb even een vraagje.
Ik wil beginnen met stretchen, maar alle spiralen zijn er pas vanaf 3mm (tenminste, die ik gevonden heb).
Hebben jullie een idee (of linkje) waar ik ze gewoon vanaf de kleinste maat kan bestellen? Of is 3mm het kleinste?