Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:01

ja vondt ik ook, had vervangend.. mijn eigen dokter is vanaf vandaag 4 weken op vakantie.
ik heb dinsdag afspraak om 10 uur in de ochtned

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:07

Gogo gefeliciteerd!!

Peetouders ehbben wij nog niet over nagedacht, opzich wel een goed punt om eens te bespreken. Maar is altijd lastig, ik weet nog goed dat ik het niet eens was met de keuze van mijn ouders :D Ik had liever een andere oom en tante als peetouders :o.

Mooie kamer is het geworden Tessie.

Daisyree, ik zie je helemaal zitten in de trein. Maar het belangrijkste je hebt de trein gehaald :D

D_Travis

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:08

Och jee op pagina 20 al en.ik kom net pas binnen in deeltje twee haha. Nou ja heb jullie weer gevonden iig :))

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:10

Gelukkig wel Fantast anders moest ik een uur wachten, had ik weinig zin in.
Als ik nu in de stad werkte was het niet erg geweest, maar ik werk er net buiten en daar valt echt niets te beleven.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:25

Haagsemeid ik kan de site niet zien. Je moet ingelogd zijn?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 17:33

Haagsemeid hier ook inderdaad....

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:09

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:32

Peetouders is hier ook niet een bekend verschijnsel. Zou ook eigenlijk niet weten wie dan mijn kindje zou moeten opvoeden. Denk dat ik nog gewoon het liefst zou hebben dat mijn schoonouders het dan opvangen. Die zijn ook nog vrij jong.
D-travis en de link stond nog wel in het vorige topic ;-)
Zo even naar je kleur kijken hm.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:12

:(

Sorry maar val even snel tussen neus en lippen door hierzo nu maar ik weet me even geen raad en mijn lief denkt dat ie een alles-weter is grrrrr.

Zoonlief heeft gruwele pijn aan zijn piep het is ook rood en flink opgezwollen, als ie geplast of aan het plassen is dan gilt ie moord en brand het doet hem pijn dus..

Even voor 5en belde ik eerst naar onze eigen H.A ''fijn kreeg ik al meteen een bandje met, wij zijn gesloten''. Daarna de HAP ''fijn kreeg ik ook te horen dat ze gesloten zijn *zucht*''. Pas een half uur later kreeg ik dan eindelijk de HAP aan de lijn dus ik mijn verhaal gedaan en kreeg ik te horen om dus zoonlief in bad te zetten met biotex en hem ook te temperaturen raadde ze me ook aan, zo gezegd zo gedaan nu zit ie lekker in bad en ik vroeg lief nog of ie J niet vergat te temperaturen voordat ie zijn bad in gaat, hoor ik zojuist net dat ie het wel vergeten was en het nu net dus gedaan had waarna de temp aangaf 35.7 ene kant en andere kant 35.8 (onder temp dus). Maar volgens lief schijnt dit normaal te zijn als ze in bad zitten en ging ie gelijk al temp erbij rekenen dat dan normaal zo rond de 36 zoveel zou zitten en dus wel mee zal vallen.

Als je het mij vraagt is het gewoon onder temp en kan je niet zomaar ff zelf temp erbij gaan lopen rekenen en dus zeggen het is dan precies goed *zucht*.

Maar goed wat moet ik nu morgenochtend J wel naar psz laten gaan of thuis houden? Zelf denk ik om eerst de nacht af te wachten en te kijken hoe zijn piep er morgenochtend uit ziet enz...

Mocht het dan niet verbeterd zijn zei de vrouw van de HAP dat ik dan met mijn eigen H.A verder contact moet leggen en er niet langer zo mee door moet laten lopen.

Wie oh wie herkent dit? Zoonlief heeft dit echt niet eerder nog meegemaakt...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:24

Ach arm ventje. Tja ik zou niet weten wat je moet doen, misschien even de komende uurtjes aankijken of het na zijn biotex bad beter wordt.
Als pleegouders zouden wij mijn broer en zijn vrouw vragen of mijn lief zijn broer en vriendin. Maar dat weten we nog niet. Zijn broer is onvruchtbaar door chemo toen hij tiener was dus zelf zullen ze geen kinderen kunnen krijgen. Dua dan gun je het ze natuurlijk wel. Maar goed dat moeten we toch maar eens rustig over praten als ik uiteindelijk zwanger ben.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:43

Morgen huisarts bellen zou ik doen

Mijn trouwjurk staat ook op een paspop op onze slaapkamer

Verder beetje bijgelezen, beetje veel haha. We zijn dagje nat Antwerpen geweest vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:50

anders nog even temp. doen strakjes? als het morgen nog steeds zo rood en pijnlijk is, zou ik eerst richting HA gaan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:50

ow joanne antwerpen is leukk!!! kaaskroketjes gegeten? :9

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:51

Haagsemeid, wat voor kleur is dat? Slecht te zien op de foto haha :+

Fiem wat sneu voor jullie zoontje! Zou morgen idd even afwachten en even langs de HA evt?
Was de temp gemeten in het oor? Dan moet er sws 0,5 graad bij :j

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:59

Zonet heb ik J dan nogmaals even getempt en gaf de temp 36.4 aan. Als wij naar bed gaan ga ik even extra bij hem kijken en kijken of het me lukt om hem te tempen terwijl hij gewoon door slaapt.

Thnx dames.

Wel vraag ik me af omdat het dus al zo'n pijn doet en tijdens verschoning of die billendoekjes dan niet extra pijnlijk aan doen voelen (v. zwitsal hebben we), en of ik dan tijdens verschoning ff geen billendoekjes moet gebruiken maar met water schoon te maken?

Nell we hebben geen oor temp-meter, we hebben een die over zn slaap gedeelte (beide kanten) heen moeten halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:10

vlgs mij kunnen die doekjes wel steken dan met die parfum erop...

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:11

Maar zwitsal is parfumvrij denk ik? Dan kan het wel hoor.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:27

Wat gaan jullie hard!

Bij ons is er wat bij gekomen. Gisteren kregen we de uitslag van het zaad van mijn man. Niet zo goed. In plaats van de "normale" 20 mln heeft hij er 12 mln en daarvan is 15% goed ipv de "normale" 50%.
Na de vakantie gaan we dus waarschijnlijk niet alleen beginnen met clomid, maar ook met IUI. Dat het ineens zo snel kan gaan. Volgende week wordt er weer een zaadonderzoek gedaan om te kijken of het misschien een foute meting is geweest of dat het echt niet van goede kwaliteit is.

We zijn er wel wat van geschrokken, maar laten het wel over ons heen komen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:30

Jeetje leandra, wat een rotnieuws! :( Hoelang proberen jullie al?

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:35

Nog niet zo heel lang, nu ongeveer 8 maanden. Maar omdat ik PCOS heb zijn we eerder bij de gynaecoloog terecht gekomen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:37

Ja ik weet het ff niet of de zwitsal billendoekjes parfum vrij zijn, wel zijn ze hypoallergenic dat weet ik weer wel whaaaa..

Leandra jeetje dat is nieuws waar jullie beiden absoluut niet op gehoopt hadden, maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig hier in Ned zo ongelooflijk veel om wel jullie wens in vervulling te kunnen laten gaan.

Wel heb ik nog iets leuks hihi of iig ik moest er wel ff goed om lachen..

Lief had in het begin ook een zaad onderzoek moeten doen en eenmaal dat we toen die eerste keer uitslag kregen, werd er dus verteld door de gyn ''zaad uitslag zeer positief namelijk wel meer al 30 miljoen goede zaadcellen'', toen ik lief die uitslag vertelde (hij was immers toen aan het werk) riep ie terug van ''en nu moet ik nu mijn rekeningnummer doorgeven dan kunnen ze 30miljoen naar me overmaken'' :')

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:39

Ook al pcos meid en dan ook nog het mindere nieuws wbt het zaad van je man. Maar meid jullie komen er wel ik zal even met wat zwanger hormonen gaan strooien hier...
Leandra schreef:
Nog niet zo heel lang, nu ongeveer 8 maanden. Maar omdat ik PCOS heb zijn we eerder bij de gynaecoloog terecht gekomen.

Iedereen die aan het klussen is opgelet en VANGEN maar!!!!!
DE GELUKS ZWANGER HORMONEN...

*********************************************************************************
**********************************************************************************

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:40

Echt rot zeg :(:) Wanneer start IUI dan? Gelukkig zijn er idd veel manieren om jullie wens tóch in vervulling te laten gaan!

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:47

XFiemoX, Dank je wel! Ik neem ze graag in ontvangst :D

Nell_, de poli is de eerste helft van augustus gesloten en daarna gaan wij op vakantie. Het zal dus in september beginnen.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 20:55

Leandra :(:)