Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Heb tot nu toe alleen maar eyeliner potlood geprobeerd maar wil eigenlijk wel een keer een gel eyeliner proberen. Vind die nieuwe van Bobby Brown erg mooi. Twilight heet hij. Beetje paars/zwart/grijzig. Aparte kleur. Ik kan geen zwart doen dat maakt mijn gezicht te hard. Mijn ogen zijn blauw grijzig dus denk dat hij wel mooi zal staan. Voordeel van een gel eyeliner is denk ik dat je hem met een kwastje moet aanbrengen en daardoor zelf de dikte van de lijn kunt bepalen. Met het paarse eyeliner potlood van MAC lijkt het bijna net of ik oogschaduw op heb omdat die lijn gewoon potlood dikte is. Heb hangende oogleden dus dan lijkt eyeliner ook al snel te veel. Iemand de een goeie kwast kan aanrader? In Okt. gaat ons Douglas BB verkopen dus dan ga ik eens kijken of het wat is.

,daar kan ik precies mee werken zonder dat het overal zit.
vonneke schreef:Wat een ontzettend leuk topic!
Geen jullie ook tips kwa kleuren?
)
Maar eyeliner blijft een secuur rottig klusje, haha. Wat voor mij hè beste werkt om een winged eyeliner te maken is eerst al at het streepje van mijn wing in mijn buitenste ooghoek te tekenen. En dan van mijn binnenste ooghoek naar de wing tekenen... Op die manier is het het makkelijkst, mja.... Ik schiet zovaak uit, niet normaal.
en heb s ochtends ook nooit de tijd om het te corrigeren....

shantal schreef:Ja best wel ik heb vaak als ik een lijntje boven me wimpers zet,en doe dan me ogen open en dicht dan heb ik gelijk boven aan ook een lijntje afgedrukt hihih (ben nog steeds niet zo into de namen)
Zeker wel een hoop geld,misschien dat je hem eerst mag testen in de winkel en als die indd de hele dag blijft zitten dan aanschaffen?
.

Ik heb meer een gele ondertoon, warme kleuren en goud staan mij beter dan koele kleuren en zilver..
En op de Amerikaanse site is hij al uit verkocht.

.