Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nog meer mensen die slecht kunnen slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 23:57

Hmm ikheb nu mijn blaas leeg , hopelijk wil het nu.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:10

Ik slaap nooit wanneer het moet.
Ik slaap alleen als ik echt helemaal uitgeput ben en ook echt ''in slaap val''.
Als ik dan wordt wakker gemaakt door iemand, slaap ik het eerste half uur nog (terwijl ik wel met degene praat).
Vaak ben ik dan heel kwaad op die persoon en zeg ik allemaal rare dingen, die ik me daarna natuurlijk niet meer herinner!
Mijn vriend belt me weleens rond half 4 's nachts, en dan bellen we zo een uurtje zonder dat ik wakker ben!
Wanneer ik de wekker zet, zet ik hem een uur vóór de tijd dat ik eigenlijk uit bed moet, dat is dan dus 2 en half uur van tevoren.
Wanneer ik me verslaap en dus moet haasten, krijg ik hyperventilatie. -O-

Jullie zijn niet alleen, met slaapproblemen :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:23

Gelukkig maar.. :+

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:29

Mijn hemel, mijn vriend is verkouden en doet nu heel zielig. Gevolg: ik heb ook geen nachtrust meer :+ . Mannen....

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:32

Telkens als ik deze topictipel na 1 uur 's nachts zie voorbijkomen heb ik de neiging om even dit te komen posten:
Hallo! :wave:
Ik slaap elke nacht tussen 1 en 5 uur, meestal ongeveer 3. Als ik 5 uur geslapen heb, kan ik perfect functioneren, maar 's avonds ben ik natuurlijk erg moe en prikkelbaar. Ik ben eraan gewoon geraakt, als je uit bed moet, moet het gewoon hé... -O-
Soms slaap ik helemaal niet. Dan lig ik tot 6 uur 's morgens wakker en besluit ik om dan maar op te staan...
Overigens, als ik midden op de dag in mijn bed kruip slaap ik binnen het uur in.

Niet proberen uitzoeken wat er aan de hand is, dat weet niemand 8)7

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:34

Het is druk vanavond :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:37

Ik uit mijn vrolijkheid even door te melden dat ik op blz 40 van 99 zit *\o/*

Gaan jullie meestal overdags naar bed? (zoals Saars ter voorbeeld geeft) Omdat jullie niet kunnen slapen? Ik ervaar gelukkig geen slaapgebreken zoals jullie die ervaren :(:) Maar ben er erg benieuwt naar, zeker omdat ik altijd weiger om overdag in bed te kruipen omdat ik 't als onnatuurlijk ervaar :')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:46

Hier nog een niet kunnen slaper en ik word er inmiddels helemaal stapel gek van.
Sinds ik gestopt ben met de anti depressieva's zo'n 8 weken geleden is het echt waardeloos. Heb ook al bloed laten prikken hiervoor maar nog geen uitslag.
Met een beetje mazzel maak ik 6 uurtjes en als ik wakker word ben ik dan ook klaar wakker. Ben vorige week ook bijna ingestort zo moe dat ik was.
Met mijn allerlaatste beetje energie een soll gesprek gehad en nu ben ik ook nog aangenomen en is morgen mijn eerste dag, gaat lekker :n .

Laatst fietste ik op 1 dag 50 km en nog niet kunnen slapen. En dat terwijl voorheen een uurtje spinning perfect was voor een goede nachtrust.
Over 6 uur gaat de wekker........ -O-

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:47

solarpleure schreef:
Ik uit mijn vrolijkheid even door te melden dat ik op blz 40 van 99 zit *\o/*

Gaan jullie meestal overdags naar bed? (zoals Saars ter voorbeeld geeft) Omdat jullie niet kunnen slapen? Ik ervaar gelukkig geen slaapgebreken zoals jullie die ervaren :(:) Maar ben er erg benieuwt naar, zeker omdat ik altijd weiger om overdag in bed te kruipen omdat ik 't als onnatuurlijk ervaar :')

Ik ga echt overdag niet slapen daar ben ik dan weer te hyper voor.
Als ik overdag zou gaan slapen is het gebeurd dan slaap ik helemaal niet meer.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:50

:wave:

Ben er ook weer. Gisteren op stap geweest, erna slecht geslapen, nog 8 uur gewerkt. Maar gewoon niet moe.. :\

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 00:59

Ik meld me. 10min geleden was ik dood moe. tot ik de schik van me levrn kreeg. een spin op me arm. alle moed verzameld en dat beest verplet. en nu ben k kla wakker. stomme spin haha

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 01:01

Cowgirl schreef:
Hier nog een niet kunnen slaper en ik word er inmiddels helemaal stapel gek van.
Sinds ik gestopt ben met de anti depressieva's zo'n 8 weken geleden is het echt waardeloos. Heb ook al bloed laten prikken hiervoor maar nog geen uitslag.
Met een beetje mazzel maak ik 6 uurtjes en als ik wakker word ben ik dan ook klaar wakker. Ben vorige week ook bijna ingestort zo moe dat ik was.
Met mijn allerlaatste beetje energie een soll gesprek gehad en nu ben ik ook nog aangenomen en is morgen mijn eerste dag, gaat lekker :n .

Laatst fietste ik op 1 dag 50 km en nog niet kunnen slapen. En dat terwijl voorheen een uurtje spinning perfect was voor een goede nachtrust.
Over 6 uur gaat de wekker........ -O-

Jeetje vervelend. Hopelijk kun je nog een paar uurtjes pakken en morgen fit op werk verschijnen!

GittekeZ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 02:09

ben al weer wakker hoop straks weer wat te slapen
overdag heb ik geen tijd om te slapen
hoop dat ik he tweer een andere keer inhaal

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 02:17

Oh, dus kijk, ik heb nu nog niet geslapen... Ik ging normaal gezien rond 10u30 à 11u slapen. Dat heb ik eigenlijk een jaar geleden opgegeven en nu ga ik slapen tussen 3 en 4 uur 's nachts...
Ik probeer het dan toch. Slaapzacht jongens :P

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 02:20

Ik meld me ook. Ik sliep gister rond 6 uur en de dag ervoor was het kwart over 5 dat ik als laatst op de klok keek. Ik heb nu ook niet heb idee dat het nut heeft om te gaan slapen want de wekker van mn vroer gaat zo af (hij doet de pzc en andere kranten bezorgen) Hij word trouwens niet wakker van zijn wekker. Ik wel, of ik ben al wakker (het laatste is meestal het geval) met als gevolg dat ik hem wakker moet gaan maken -O- . Een van de redenen dat ik niet kan slapen is dat het snikheet is op onze kamer ( bij mijn vader slapen mijn broer en ik op 1kamer omdat we meestal toch alleen in weekeinden hier zijn) en mijn broer word nogal pissig als ik het raam open doe.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 03:50

Ik ga nu ook naar bedje, nog paar uur slaap scoren. Kon me er niet meer tot toe zetten, dan heeft t ook geen zin meer he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 04:51

Ik ben er ook weer! Auw zegt mijn been!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 08:55

Paar keer wakker geweest. Eerste keer droomde ik dat we weer op de EHBO zaten met paps en de tweede keer weet ik niet waarom...

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:30

hoi,

Zou ik mij ook mogen melden? Ik lees al een tijdje mee en ik ben met vlagen ook een echte slechte slaper. Ik kan niet goed inslapen en soms gaat doorslapen ook niet.
Gelukkig als mijn vriend bij mij slaapt (of ik bij hem) gaat het redelijk goed.
Soms heb ik ook nachtmerries en slaap ik niet meer dan 3 uur. Te bang om te slapen en te snel weer wakker van alle geluiden om mij heen.
Gelukkig gaat het op het moment wel goed. Ik slaap nog altijd als ik alleen ben slecht in (doe vaak 2-3 uur over), maar slaap redelijk door (1-2 x wakker) en heb geen echte nachtmerries.
Bij veel stress, of bij een nachtmerrie nacht slaap ik de dagen erna erg slecht.
Mijn vriend weet van mij nachtmerries en maakt mij zo snel mogelijk wakker als ik die heb. Gelukkig heb ik ze erg weinig als ik met hem slaap :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:31

Dit gaat weer een gezellige nacht worden... Nu al veel pijn en ik zit een beetje in dubio over mijn pijnstilling..

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:32

Ik moet nu ook wel even vloeken! Ik had vandaag door het vele slechte slapen een rustdagje ingelast waarop ik wat schoonmaak zou doen en zo. Lig ik de halve dag te knikkebollen! En nu moet ik slapen en lukt het natuurlijk niet!

Aargh!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:36

Toestraks op de bank in slaap geslapen, nu weer klaarwakker. :\

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:42

Ik mag mij inmiddels ook wel melden hier.. Slaap sinds een paar maanden geleden vreselijk slecht omdat ik bijna iedere nacht nachtmerries heb. Op vakantie ging het goed maar nu ik weer thuis ben zijn ze weer terug. Ik val ook geregeld op de bank in slaap. :Y)

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:49

ik ben er ook weer bijj :P

cosmoxxx1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:50

morgen van plan om buitenrit met cosmo te maken dus wou optijd slapen, maar ik kan gewoon echt niet slapen.. :n