Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mannen....

Maar ben er erg benieuwt naar, zeker omdat ik altijd weiger om overdag in bed te kruipen omdat ik 't als onnatuurlijk ervaar

.

solarpleure schreef:Ik uit mijn vrolijkheid even door te melden dat ik op blz 40 van 99 zit
Gaan jullie meestal overdags naar bed? (zoals Saars ter voorbeeld geeft) Omdat jullie niet kunnen slapen? Ik ervaar gelukkig geen slaapgebreken zoals jullie die ervarenMaar ben er erg benieuwt naar, zeker omdat ik altijd weiger om overdag in bed te kruipen omdat ik 't als onnatuurlijk ervaar
Cowgirl schreef:Hier nog een niet kunnen slaper en ik word er inmiddels helemaal stapel gek van.
Sinds ik gestopt ben met de anti depressieva's zo'n 8 weken geleden is het echt waardeloos. Heb ook al bloed laten prikken hiervoor maar nog geen uitslag.
Met een beetje mazzel maak ik 6 uurtjes en als ik wakker word ben ik dan ook klaar wakker. Ben vorige week ook bijna ingestort zo moe dat ik was.
Met mijn allerlaatste beetje energie een soll gesprek gehad en nu ben ik ook nog aangenomen en is morgen mijn eerste dag, gaat lekker.
Laatst fietste ik op 1 dag 50 km en nog niet kunnen slapen. En dat terwijl voorheen een uurtje spinning perfect was voor een goede nachtrust.
Over 6 uur gaat de wekker........
. Een van de redenen dat ik niet kan slapen is dat het snikheet is op onze kamer ( bij mijn vader slapen mijn broer en ik op 1kamer omdat we meestal toch alleen in weekeinden hier zijn) en mijn broer word nogal pissig als ik het raam open doe.