[Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:09

Ik weeg mezelf eigelijk bijna elke dag :-)

Als ik dan zie dat gelijk blijf staan of iets ben afgevallen is dat enorm motiverend :D

(manlief is zaterdag alleen naar de winkel geweest, mag ik dus NOOOOIT meer toelaten!!!)
Mijn diepvries bevat nu 1l chocoladeijs en 1l speculoosijs. Lust ik dus GIGA graag...

monique1983

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:11

ik raakte daar echt gestresst van te vaak er op gaan staan zeker omdat er in het begin kwa kilo's niks af ging bijna en maar schommelde van 86,7 dan 87 dan weer 86 werd er helemaal gek van

dus heb eigelijk de vrijdag als weeg dag 1 keer per week gedaan ;)
maar ja was best benieuwd nu :P

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:13

:') Chipieke, jouw man krijgt van jou ook alleen dingen die hij wel lekker vind maar jij niet? :')

Die van mij was zich gister aan het aanstellen tegenover zn ouders, dat hij nooit meer chocola kreeg enzo. Ik heb m even gewezen op de gebakjes die hij elke zondag bij zn ouders wel eet en waar ik altijd moeite mee heb om af te slaan :))

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:16

Ik wil me ook niet elke dag wegen, maar soms kan ik het idd toch niet weerstaan om even te spieken of er weer wat af is :D. Als ik me elke dag zou wegen en als ik dan zie dat er niks of amper wat af is, werkt het voor mij heel demotiverend, dus daarom doe ik dat maar niet :+. Ik wil me eigenlijk 2x in de week wegen, maar soms is het een keertje meer :o

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:18

Weet een van jullie misschien hoe je je bovenarmen wat dunner kunt krijgen? :P Wil er daar ook graag wat af!

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:30

Helaas, plaatselijk vet verbranden kan niet.. Je kan het wel trainen daar, misschien dat je dan een beetje verschil ziet

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:41

Wat voor oefeningen zijn dan goed?

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:49

Opdrukken, gewicht heffen? Maar daar zullen je armen niet dunner van worden, wel gespierder :)

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:50

Ik weeg wel elke dag maar dat doe ik bewust. Het motiveerd enorm als er wat af is en het moedigt mij ook aan om weer even goed op te letten als ik iets bijgekomen ben. Ik weet dat het beter is van niet en gewoon 1x per week te wegen... maar ik voel mij er verder prima bij en het heeft verder geen vervelende consequenties. Dus ik doe het gewoon :D

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:50

Nou heb al best gespierde armen, dus daar zit ik ook niet echt heel erg op te wachten :'). Maar zou je dan helemaal niet het vet op je armen kwijt kunnen?

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:51

Als jij je er prettig bij voelt, moet je het idd gewoon lekker elke dag doen, Allejandro :). Iedereen zijn eigen voorkeur toch? :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:52

Uiteindelijk zal het ook daar ervan af gaan :)
Ik ben ook niet blij dat mijn borsten nu theezakjes zijn en mijn billen nog gevulde waterballonnen _O- niks aan te doen :')

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:53

Dan hoop ik dat dat idd gaat gebeuren _O-. Het gaat idd vaak wel eerst van de plekken af waar je het er niet af wilt :P. Mijn moeder hoefte haar benen niet echt perse veel dunner, nou die heeft nu echt spillebeentjes :=. En ik wou graag wat van mijn benen af, is ook wel wat af, maar er is veel meer van mijn buik af terwijl mijn buik nu echt behoorlijk plat is :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:55

stunning schreef:
Weet een van jullie misschien hoe je je bovenarmen wat dunner kunt krijgen? :P Wil er daar ook graag wat af!

Sommige lichaamsdelen zullen wat voller blijven dan andere hoeveel je ook afvalt en dat is bij iedereen weer verschillend. Ik weeg nu 57 kg, maar blijf stevige bovenbenen houden.

Plaatselijk vet verbranden gaat idd niet, spieren kweken wel, maar idd daar worden je armer eerder dikker van.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:58

Nou borsten als theezakjes heb ik geen last van. Ben net gestopt met borstvoeding.... hahaha. Beetje last van stuwing :)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:05

ff baal hier vriend heb de schuur sleutels mee hebben maar 1 sleutel na de schuren hier nu ken ik niet bij me fiets en is het nog wel zo lekker weer bleee

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:12

Je kunt ook stukje gaan lopen ipv fietsen :). Lopen is met dit weer ook heerlijk! :D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:14

mag vanavond de 4daagsen lopen :P dus wou fietsen nu gewoon

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:16

Oh haha dan ga je vanavond al genoeg lopen neem ik aan :')

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:18

loop de 5 km met me ma maar was gisteren ook al gewoon 7 :P

maar ja ga dan liever nu fietsen en vanavond lopen

ga straks wel ff spieken of me buurtjes thuis zijn en of ik bij hun sleutel even 2 telen mag lenen om me fiets te paken maar die zijn pas begin middag thuis denk

en met fietsen verbrand je wel meer want fiets toch al gauw 40 kilometer :P

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:30

zozo 40km!! toemaar. Met de race fiets of gewone fiets??

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:30

Je armen worden niet dikker van gewichtsoefeningen. Eerder slanker en strakker. Wij vrouwen ontwikkelen geen 'opgepompte spieren' omdat we daarvoor te weinig testosteron hebben :)

Stunning, je kan gerust oefeningen doen. Heb je gewichtjes thuis? Anders neem je twee flessen water ofzo. Zoek maar op google onder bicep en tricep exercices. Enkele oefeningen: dumbbell curl en hammer curl voor de biceps (dus bovenste van de bovenarm) en overhead tricep extension en dumbbell kickback voor de triceps (het onderste van de bovenarm, het "kwabje" waar veel vrouwen last van hebben)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:32

moutinbike :P maar heb gisteren 42 gefietst zaterdag 35 vorige week donderdag ook 35 en woensdag 42 :)

maar vind dat fietsen meer resultaat boekt dan wandelen eigelijk
of hometrainer thuis

fiets wel wat harder ook dan buiten zo 22 a 27

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:33

Dianta schreef:
Je armen worden niet dikker van gewichtsoefeningen. Eerder slanker en strakker. Wij vrouwen ontwikkelen geen 'opgepompte spieren' omdat we daarvoor te weinig testosteron hebben :)

Stunning, je kan gerust oefeningen doen. Heb je gewichtjes thuis? Anders neem je twee flessen water ofzo. Zoek maar op google onder bicep en tricep exercices. Enkele oefeningen: dumbbell curl en hammer curl voor de biceps (dus bovenste van de bovenarm) en overhead tricep extension en dumbbell kickback voor de triceps (het onderste van de bovenarm, het "kwabje" waar veel vrouwen last van hebben)

Oh nee? :D Oh beter, dan kan ik wel wat oefeningen gaan doen :). We hebben idd wel kleine gewichtjes thuis :). Idd dat 'kwabje' heb ik ook en wil ik graag kwijt :P

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:56

Goedemorgen mensen!
Wat is iedereen toch weer goed bezig vandaag. Ga zo door zou ik zeggen :D.

Nou, ik ga weer verder aan het werk.