Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breda20 schreef:Negerzoen, ik herken het. Zodra ik na ga denken over ademen lukt het mij niet meer. Had buiten het sport ook last van rare ademhaling, heb er bij de fysio ademhalingsoefeningen voor gekregen. Misschien is dat een optie als het aan blijft houden?
lillytjuh schreef:Jaaa hier nog een beginner! Was 3 weken op weg en toen helaas een verkeerde knie beweging gemaakt. Dus nu een rustweek gehad om goed te herstellen. Morgen ga ik weer maar denk dat ik van voor af aan start. Hoe bouwt dat evi op? heb er al veel mensen over gehoord maar het is geen app toch? Ik gebruik nu de 5K runner uit de app store. Bouwt redelijk langzaam op maar dat vind ik niet erg.
Kaitlyn schreef:Ik ben ook niet van plan om te beginnen voordat ik goede schoenen heb.
Ik heb een poosje zitten zoeken naar waar ik het rennen met evy kan downloaden maar de website http://www.rennenmetevy.nl krijg ik ze niet gedownload en verder loop ik tegen bijna allemaal dode links aan.. Heeft iemand hier nog een goede site?
edit: Het lijkt erop dat de versie uit 2006 het wel doet!![]()
Anoli schreef:Vanavond les 6 lopen maar ik geloof niet dat ik tijd heb...
Moet naar school tot 14.15 dan direct door werken tot 18.00 dan naar huis eten, en om 20.00 moet ik bij de intocht staan van de wandel4daagse van mn nichtje en neefjes... denk dat het vanavond om 22.00 rennen wordt...