Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zera schreef:Hebben jullie niet de neiging om dan toch weer een pakje te kopen? Ik ben er bang voor dat als ik dat zou doen meteen weer flink zou beginnen. Dus ik doe het maar niet. Alleen maar om mezelf te beschermen daarvoor
_Micha_ schreef:Respect voor iedereen die al een tijdje gestopt is.
Vanaf morgen gaat het echt beginnen, waar ik het meest tegen op zie is toch dat heel veel vrienden roken en op school helemaal. Ik ben er nog steeds niet uit of ik het beste iedereen kan vertellen dat ik probeer te stoppen of lekker m'n mond houden. Nee vertellen is het beste maar dan kan ik niet meer 'in stilte falen' als iedereen het weet.
sjar schreef:Ik wil me hier ook melden. Ik rook niet veel.. zeggen alle rokers geloof ik, maar ik rook. Daar wil ik juist zo graag vanaf. Hoe zijn jullie er vanaf gekomen? Graag verhalen zonder pleister, pilletjes etc. daar ben ik niet zo van
countrygirl schreef:flappie28 schreef:Gefeliciteerd countrygirl, mag je best trots op zijn! Heb je nu nog steeds je moeilijke momenten of gaat dat echt helemaal weg?
Dankje flappie28!Het gaat weg hoor! Echt!! Moeilijke momenten niet... wel nog steeds in het 'systeem' zo af en toe een secondeflits: zo... en nu een peukje! Oh nee... rook niet meer. Raar he?? Gebeurd nog steeds! Wordt wel minder en minder hoor. Vind het ook niet zo gek na 40 jaar stevig doorpaffen
Elma_ schreef:@ ingridB bedankt voor je woorden!
@Denise_Tink ik vind dat helemaal niet slecht hoor. 1 peuk moet je niet gelijk zien als een mislukte poging, je heb maar 1 sigaret gerookt op een dag van weet ik veel hoeveel uur, knap hoor!
Ik heb gister 7 sigaretten gerookt om heel eerlijk te zijn
7 teveel, maar als ik me bedenk dat het eerder een pakje van 6 euro, dat zijn er 28, per dag oprookte ben ik best trots. Heb niet meer in huis gerookt en dat scheelt ook. Ben ik mijn hoofd wel echt de hele tijd bezig met het denken aan roken maar ik wist het wel goed over de dag te verspreidden. Ik heb nu een pakje van 19 stuks gehaald en wil er proberen de rest vd week mee te doen. Bij mij is het denk ik het moeten. Als ik weet dat ik op sommige momenten een sigaret MAG roken is het beter uit te houden
Ik betwijfel wel of helemaal stoppen gaat lukken, ik wil het nog steeds maar mn kop zit er echt heel erg aan vast ben ik nu achter..