Ik ga 5 mei 'what goes around comes around' laten zetten op de bovenkant van m'n schouder naast je nek zegmaar.
Warboel
Geplaatst: 10-04-12 16:09
Ik heb gister wat zitten teken voor een beginnetje van m'n sleeve, was echt voor de grap maar vind het wel heel cool eigenlijk het windmolentje omdat we elk jaar een windmolentje bij m'n overleden zusje zetten (en omdat windmolentjes heel cool zijn) en de My Little Pony omdat het grappig is en ik graag een kleurrijke sleeve wil Overigens wordt dit een meerjarenplan hoor! Of misschien ga ik 'm in delen laten zetten, moet ik nog even bedenken Sowieso of ik dit in m'n sleeve wil haha
Edit: dan zou die natuurlijk wel een halve slag gedraaid moeten worden, maar ik upload 'm vanaf m'n telefoon haha
Een tattoo op de buitenkant van mijn rechter onderbeen. Is dat wat?? Ik zit al 2 jaar te dimdammen over de plek van de tattoo, en denk dat ik er nu uit ben. Mijn been dus.
Wilde eigenlijk onder mijn borst op mijn ribben, maar ik heb nog te veel vet, zonde van de tattoo.
Eeeehm. Weet nog niet zo goed hoe groot ie word. Het kan relatief klein (even voor het beeld het is een veer maar dan gemaakt door mijn moeder (dus erg speciaal, mams is ongeneeslijk ziek en ze schildert en tekent veel, ze heeft nu dan mijn tattoo getekend) dus smal en lang word de tattoo.
Denk dat ie een eindje boven mijn enkel begint. Of misschien ook niet.
Ik wil ook een aan de buitenkant van mijn rechterbeen. Beginnend boven op mijn voet, en dan op een sierlijke manier naar boven toe . Maar ben nog druk aan het brainstormen over het ontwerp.
Hoe zit het eigen met scheren en tattoeƫren? Mag je een bepaald aantal dagen van te voren je benen scheren, of juist niet? En als de tattoo eenmaal helemaal genezen is, dan kun je toch gewoon weer scheren?
Ine23
Geplaatst: 11-04-12 16:24
Dankjullie, hij was eerst echt heel erg slordig gezet... Binnenkort mijn vlinder ook maar eens gaan laten bijwerken, lijntjes zijn zo fijn gezet en dat bovenop mijn voet, dat vraagt sowieso elk jaar een beetje touch-up werk.
Zit over een derde te denken, maar heb een vriend die daar niet echt blij van wordt... Naja, mijn lichaam natuurlijk, al wil ik dat hij er vrede mee heeft
Die op je rug en schouderblad vind ik leuk arabica_1 !
Bonjoy, ik scheerde mijn been en voet gewoon de dag zelf. Als hij genezen is kan je inderdaad weer gewoon scheren, er blijft jammer genoeg haar over groeien
Ik ga vanavond met mijn vriend mee. Hij gaat beginnen aan zijn tweede grote project (heeft al een draak op zijn rechterborst die doorloopt naar rechterbovenarm), dit word een Phenix met aan het eind van de veren de sterrenbeelden (in het Japans) van zijn overleden opa en oma. Deze komt op zijn linkerborst en loopt door naar zijn arm en ook weer helemaal in kleur. Vanavond is het plan om de lijnen helemaal te zetten en daarna in sessies te gaan kleuren.
Zelf heb ik ook al een tijd een idee in mn hoofd. Op mijn ribben net onder het stukje van mijn BH een japans teken (sterrenbeeld van mijn moeder), met daaronder nog een zinnetje wat kort samenvat dat we samen alle tegenslagen te boven komen. Echter vind ik op google een aantal verschillende tekens voor het sterrenbeeld dat ik zoek en ben nog niet helemaal uit welke zin ik erbij wil hebben staan. Dus word nog even wachten voor mij en vanavond eens kijken bij die man of hij ook mooi zinnen kan zetten.