Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:Mag ik hier ook meepraten?![]()
Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met sporten en toen wat afgevallen (van maat 44 naar maat 36/38) En nu sta ik al een tijd stil en wil ik eigenlijk nog wat strakker worden. Ik ga ik nu sinds kort weer ongeveer 2 keer per week naar de sportschool en dan doe ik cardio en 2 keer in de week ga ik een rondje hardlopen. Daarnaast rij ik ongeveer 6 dagen per week 1 of 2 paarden en doe ik de verzorging (mesten, voeren, buitenzetten enz.) van 8 paarden. Dus ik hoop dat ik qua beweging goed zit, ondanks dat ik geen echte krachttraining doe (dat vind ik zo gigantisch saai) Daarnaast probeer ik gezonder te eten, wat eigenlijk wel erg goed lukt. Oja, ik druk me ook regelmatig op, doe buikspieroefeningen en van die oefening voor strakkere billen en benen.
Iemand nog tips voor me? Ik vind het vooral moeilijk om geduld te hebben, het liefst zou ik morgen al resultaat zien
Nell_ schreef:Idd gewoon doorgaanEn de enige ben je zeker niet.
Ik raak er ook wel gefrustreerd van. Vooral als ik foto's zie van voor mijn wangerschap. Dat wil ik terug. Maar dat gaat gewoon niet omdat ik wel wat bredere heupen heb gekregen. Was ontzettend smal.
En nu denk ik soms; 'boeiend dan hoor! Heb wel een kind uitgepoept'
Marijkjuh schreef:Raar, ga je vaak hardlopen na het eten of juist op een lege maag? Heel typisch, het klinkt ook niet erg fijn.
Meliszy schreef:Hele simpele snelle oplossing:
Intensief gaan kickboksen.
Met kickboksen gebruik je heel veel spieren en doe je verschillende oefeningen.
Ik heb ong. 2 a 3 jaar aan deze sport gedaan omdat ik het leuk vond, en niet om af te vallen oid.
Maar ik kon het zeker merken! Zat al vrij snel strakker in mijn vel, had een blokjesbuik etc.
En ik voelde me ook gewoon veel fitter en beter.
En tijdens de kickbokstraining doe je ook conditieoefeningen.
En geloof me, het is zwaar maar het loont!