sloffiee schreef:Wauw wiesisi !!!,, wat heb je dat ongelovenlijk mooi gedaan,,
ik ga 22.03-2012 Naar New york.. kijken of ik daar mooie nagellakjes kan scoren
dankje! Leuk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Welke kleuren passen bij grijs en zwart?
Mallootje schreef:Hebben jullie tips voor een mooie donkerbruine lak?
Liek_ schreef:Mallootje schreef:Hebben jullie tips voor een mooie donkerbruine lak?
You don't know Jacques van OPI? Al is dat wel echt taupe en niet donkerbruin
Heerlijk verwenmiddagje voor de nagels hier, nagelriemen verwijderd, balsem voor de nagelriemen en nagels opgebracht en ingemasseerd. Nu zit de nagelverharder er op en dan zo een basecoat. Dan lekker eten en dan eens bedenken welk kleurtje ik er op ga doen, heb meer dan 20 nieuwe lakjes dus het is moeilijk kiezen hahaha
Aranel schreef:Hebben jullie ook dat je crack nagellak beter 'crackt' als je de onderlaag al wat langer erop hebt zitten?
Gister wilde ik het erop doen toen de onderlaag gewoon droog was (had ze daarvoor gelakt) maar het werd echt niet mooiTerwijl ik vorige week die crack nagellak erop deed op mijn nagels die ik een week ervoor al gelakt had, en toen werd het veel mooier..
Aranel schreef:Edit: die dotting tools ga ik deze week halen bij Kruidvat (las het op een paar pagina's terug)! Is dat gewoon een soort pen met een plat, rond uiteinde die je in de lak moet dopen of zit er al nagellak aan?
Lolleke schreef:Kwam op marktplaats toruwens http://link.marktplaats.nl/489621031 dit tegen.
Komen kleine druppels uit of een dun kwastje als je de hele dop eraf haalt.
Iemand die deze nagellak herkent?
marjolein_el schreef:Liek_ schreef:
Heerlijk verwenmiddagje voor de nagels hier, nagelriemen verwijderd, balsem voor de nagelriemen en nagels opgebracht en ingemasseerd. Nu zit de nagelverharder er op en dan zo een basecoat. Dan lekker eten en dan eens bedenken welk kleurtje ik er op ga doen, heb meer dan 20 nieuwe lakjes dus het is moeilijk kiezen hahaha
verwijderd?