Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiesiesisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:42

sloffiee schreef:
Wauw wiesisi !!!,, wat heb je dat ongelovenlijk mooi gedaan,,

ik ga 22.03-2012 Naar New york :D.. kijken of ik daar mooie nagellakjes kan scoren :)

dankje! Leuk!
Laatst bijgewerkt door Wiesiesisi op 20-11-11 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiesiesisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:43

lovey_ou schreef:
hahha die eerste fotos :')

haha, ja :+ , er was verder niet echt een camera beschikbaar nouja dan maar met de computer camera :+ !

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:55

SteffiiY schreef:
Welke kleuren passen bij grijs en zwart?

Wat wel leuk hierbij is:
Zwart met camel
Zwart met rood
Zwart met neonoranje
Zwart met indigoblauw
Zwart met aubergine
Zwart met felgeel
Zwart met camel en fuchsia
Zwart met camel en rood
Zwart met aubergine en wijnrood

zijn de modekleuren van het seizoen. En grijs kan hier ook goed bij.

Nou maak ik zelf op mijn nagels altijd abstracte vormen.
bijv. zo had ik laatst zwarte nagellak op. Een driehoek gemaakt met aubergine. Deze driehoek wees naar het midden van mijn nagel. En die heb ik ingekleurd met een wijnrode kleur. En dan op het puntje van de driehoek een stipje gezet in roze glitter.

Wat ook leuk is met zwart en zilver. (Had ik gisteren met legergroen gedaan) Nagels zwart lakken, grijs streepje in het midden en daarover een sticker met kant. In de lengte dus ipv de breedte. Lijken je nagels mooi lang. Enig nadeel: als je kromme vingers hebt valt het wel meer op...

sloffiee

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 13:41

hoe heb je dat ooit zo mooi gedaan die van angry birds?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:23

Ben nu op een braderie en ze verkopen er china glaze (moet je wel bestellen) en dotting tools etc! Heb een fimo bloemen reepje gekocht en ik hou me sterk haha! Heb het visitekaartje meegenomen ze hebben en online webshop.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:24

oooooh :)

Ik zit nu even lakloos, want op zondagmorgen werk ik ergens waar ik geen lak op mag, voelt zooooo vreemd :=
Straks maar lakken, maar ga eerst rijden. Ik denk berry me van catrice es te zetten!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:34

MyLittleLove schreef:
Ben nu op een braderie en ze verkopen er china glaze (moet je wel bestellen) en dotting tools etc! Heb een fimo bloemen reepje gekocht en ik hou me sterk haha! Heb het visitekaartje meegenomen ze hebben en online webshop.

Vertel vertel....wat is de site? :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:37

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:09

ik denk dat ik hier toch maar wat vaker moet gaan posten want nagellakken is toch wel heel leuk haha, heb nog niet een hele grote verzameling (13 kleurtjes) ben nu net bezig geweest met watermarble without water met bruin en creme (beid van de hema) ik zal vanavond eventjes een foto maken

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:19

oh vandaag veel tijd voor mijn nageltjes :D Wat ga ik is even doen...

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:34

Iemand die nog echt een heel leuk kleurtje weet van china glaze? :D Ik ga ff weer wat bestellen :o Vind glitter en shimmer lakjes mooi :)
Heb Ring in the Red al uitgezocht. Over Snow Globe twijfel ik nog..

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:47

net super leuk gescoord. 6 flesjes china glaze
fault line
kiwi cool-ada
atlantis
adore
devotion
admire
voor 5,30 per stuk. kreeg er nog gratis een magnetic flesje, antique gold, bij *\o/*

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:33

Iemand uit dit topic was toch op zoek naar een goedkope witte crackle-nagellak?
Bij de Etos hebben ze deze nu, maar 't is wel een limited edition. Kost 4 euro. En Herôme W.I.C. heeft ook een witte crackle (White Cancun 160). Deze is wel duurder, rond de 7 euro dacht ik. :)

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:49

Witte crackle heb ik laatst uitgeprobeerd, maar het lijkt net alsof je typ-ex op je vingers hebt :\

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:50

Hebben jullie tips voor een mooie donkerbruine lak?

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:22

Vandaag voor het eerst magnetic nail art geprobeerd. Wel een leuk effect!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:24

Mallootje schreef:

You don't know Jacques van OPI? Al is dat wel echt taupe en niet donkerbruin :P

Heerlijk verwenmiddagje voor de nagels hier, nagelriemen verwijderd, balsem voor de nagelriemen en nagels opgebracht en ingemasseerd. Nu zit de nagelverharder er op en dan zo een basecoat. Dan lekker eten en dan eens bedenken welk kleurtje ik er op ga doen, heb meer dan 20 nieuwe lakjes dus het is moeilijk kiezen hahaha :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:32

Hebben jullie ook dat je crack nagellak beter 'crackt' als je de onderlaag al wat langer erop hebt zitten?
Gister wilde ik het erop doen toen de onderlaag gewoon droog was (had ze daarvoor gelakt) maar het werd echt niet mooi :n Terwijl ik vorige week die crack nagellak erop deed op mijn nagels die ik een week ervoor al gelakt had, en toen werd het veel mooier..

Edit: die dotting tools ga ik deze week halen bij Kruidvat (las het op een paar pagina's terug)! Is dat gewoon een soort pen met een plat, rond uiteinde die je in de lak moet dopen of zit er al nagellak aan? :o?

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:41

Liek_ schreef:
Mallootje schreef:

You don't know Jacques van OPI? Al is dat wel echt taupe en niet donkerbruin :P

Heerlijk verwenmiddagje voor de nagels hier, nagelriemen verwijderd, balsem voor de nagelriemen en nagels opgebracht en ingemasseerd. Nu zit de nagelverharder er op en dan zo een basecoat. Dan lekker eten en dan eens bedenken welk kleurtje ik er op ga doen, heb meer dan 20 nieuwe lakjes dus het is moeilijk kiezen hahaha :D

verwijderd? :oo

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:46

Aranel schreef:
Hebben jullie ook dat je crack nagellak beter 'crackt' als je de onderlaag al wat langer erop hebt zitten?
Gister wilde ik het erop doen toen de onderlaag gewoon droog was (had ze daarvoor gelakt) maar het werd echt niet mooi :n Terwijl ik vorige week die crack nagellak erop deed op mijn nagels die ik een week ervoor al gelakt had, en toen werd het veel mooier..

Yup, dat idee heb ik ook. Als m'n gewonen nagellak er al een dag heeft opgezeten, crackt 'ie prima, maar zodra je het over 'verse' nagellak doet, lijkt het wel alsof de crackle-lak de gewone nagellak 'meetrekt' in het crackelen. :j

Aranel schreef:
Edit: die dotting tools ga ik deze week halen bij Kruidvat (las het op een paar pagina's terug)! Is dat gewoon een soort pen met een plat, rond uiteinde die je in de lak moet dopen of zit er al nagellak aan? :o?

Een dotting tool is gewoon de steel van een kwastje, en i.p.v. haren zit er dan een plastic (of iets wat daar op lijkt) bolletje op, die je zelf in de nagellak moet dopen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:48

Thanks, weer wat geleerd :))

Ik denk dat ik het vanavond nog eens ga proberen dan, gisteren heb ik aan het begin van de middag de gewone nagellak opgedaan, dus ik vind dat het nu wel kan :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 19:04

Lolleke schreef:
Kwam op marktplaats toruwens http://link.marktplaats.nl/489621031 dit tegen.
Komen kleine druppels uit of een dun kwastje als je de hele dop eraf haalt.
Iemand die deze nagellak herkent?

Hier heb ik wel ervaring mee, ik vind ze mwah-mwah. Vind de nagellak een beetje lijken op van die glasverf ;) maar vind het kleine dopje wel erg fijn, ik heb ze van een ander merk en daar is het kwastje nog erg grof van.

Verder lees ik vanavond, moet eten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 19:15

marjolein_el schreef:
Liek_ schreef:

verwijderd? :oo

Ja, nagelriemverwijderaar erop, in laten trekken en met een bokkenpootje en nat washandje haal je de overtollige huid weg :)

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 19:18

ieuw dat doet toch super veel pijn?

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 19:33

@Marjolein_el: volgens mij alleen wat er teveel zit, net als eelt weghalen ofzo ;)