Nou... over vieze dingen gesproken... ik zat in de 90 graden sauna.. samen met nog wat andere mensen. Die meneen naast mij zweette echt heel heel erg.. niks mis mee natuurlijk MAAR.... hij vond het leuk om dan zo over zijn armen en borst heen te wrijven zodat zijn zweet werkelijk als een soort van sproeier fungeerde.. iedereen keek ook een beetje zo van: ieuw... ´ ik ben gaar!´ en dan snel wegwezen.
flubbertjeeeeeessssssss heerlijk hoor
Laura82
Geplaatst: 25-11-11 15:32
Haha, ik heb eens meegemaakt dat een behoorlijk behaarde man zich ging staan uitschudden. Net een hond
vuurneon
Geplaatst: 25-11-11 15:33
MamaMiesje schreef:
En vergeet je hangsnor niet te trimmen
Laat ik bewust staan, heb ik ook geen inkijk hahahha
zag de laatste keet wel 2 jongere meiden, wel ouder dan mij denk ik zo. Slank. En volgens mij schaamden hun zich want die zaten zo opgevouwen in de sauna
Pauline
Geplaatst: 25-11-11 22:28
IngridM schreef:
Nog 1x: het is VERBODEN om hier over flubbertjes te praten
gatver, een vent die met z'n kont op je voet gaat zitten jakkie
wat is erger, flubbertjes of harige ballen tussen je tenen?
Heerlijk sauna dagje gehad zonder flubbertjes, touwtjes en ook mijn voet was veilig hahaha
Ik heb wel even een jakkie moment gehad... Zat een oudere man wiens balzak last had van de zwaartekracht op het randje van een sauna bank. Balzak bungelde dus lekker los... En het zweet droop er langs! Brrrrr hahaha
Maar verder een heerlijk dagje gehad! En jaaa voor het eerst een bekende! Ik zat naast mijn tante op het saunabankje in het stoombad! Ik hoorde een bekende stem haha en zei al, dag tante! Duurde even voordat bij haar het kwartje viel (je ziet immers zo weinig) en ja hoor, herkenning! Erg gezellig