Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:43

Hvelreki schreef:
absque_dubio schreef:
Als je niet met een stijltang aan het werk wilt voor je pony, dan vrees ik dat je beter geen pony kan nemen.. Ik heb ook krullen, en ik stijl het niet altijd, maar mijn pony wel hoor !

Hier sluit ik me bij aan. Met wax lijkt me nogal een vettig boeltje te worden? Geen idee hoe je dat ziet gebeuren. :P

Dat onderste kapsel is trouwens erg leuk, maar ik weet niet of dit met jouw haar een realistisch kapsel is. Ik vind het voor de andere pony's ook moeilijk in te schatten of ze jou gaan. Ze zijn beide leuk, maar een kapper kan toch beter inschatten wat jou past.

Stal_Fiore: Ik vind het wel mooi zo!

ik heb het er wel voor over hoor om de stijltang te gaan gebruiken ;) maar ik wil wel een beetje een stoere wilde pony :P

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:12

JamieShanin schreef:
Stal_Fiore schreef:
Dank je!
Hoe oud denk je dat ik ben? haha
(neeeee niet in mn profiel spieken)

tussende 18 en de 21 denk ik.

edit* kijk in je profiel zie dat je 29 bent OEPS! haha

Zo even dikke ego booster :P die kan je mooi in je zak steken hahaha!

Zwitsal

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 00:54

Stalfiore: ik had je op de eerste foto rond de 20 geschat en op de 2e rond de 25..maar zeker geen 29! Haha

Ik heb op t moment een beetje wat vreemds.
Merkte gisteren al dat t onder mn voorlok zegmaar een beetje jeukte maar ach soms heb je jeuk en dan moet je krabben denk ik dan maar :p. Maar ik had t vandaag nog steeds terwijl k niet echt een wondje of plekje voelde oid dus ben even in de spiegel gaan kijken onder mn lok.. En daar schrok ik toch wel even van.. Haar aanzet zat vol met echt enorm veel en grote schilfers! Heb het meeste eruit kunnen halen en heb toen eens even naar mn hoofdhuid gekeken. Schilfers waren namelijk een beetje roodachtig van kleur. Op een gedeelte van de huid onder mn lok zit helemaal een soort van rood/roze/oranje achtig 'laagje' oid.. Heb t verder op geen enkele andere plek op mn hoofd kunnen ontdekken maar dat laagje begint dus nu los te laten :s wat dus enorm schilfert. Echt heel gek. Ik kan niet anders bedenken dan dat het van mn verf actie van vorige week komt (ook gezien de kleur) maar dit heb ik na t verven nog nooit gehad. Iemand enig idee hoe ik hier zsm vanaf kom? Antiroos shampoo ga ik niet doen, das dodelijk voor mn haarkleur..
(En gelukkig kan ik de plekken redelijk bedekken door mn lok er over heen te doen. Maar ik voel me gewoon vies nu).
Iemand tips of ervaring?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 01:04

Klinkt niet echt prettig, gelukkig ook geen ervaring mee .. maar denk zo schoon mogelijk houden en niet teveel aan gaan plukken? Of eventueel even langs een kapper om te vragen wat je het beste kunt doen (zonder dat je haarkleur teveel gaat vervagen).

Ik ga proberen volgende zaterdag naar de kapper te gaan ... alleen nog even een leuk kapsel zien te vinden ..

Stalfiore .. super leuk geworden zo je haar! Je lijkt er inderdaad wat ouder door, maar nog steeds niet 29 (altijd goed als ze je dan over 20 jaar nog steeds jonger schatten dan je bent :D )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 01:20

Zwitsal, ik heb dat soms ook en dan haal ik shampoo voor heel gevoelige huid bij de apotheek. Werkt heel goed en heeft ook geen nefaste gevolgen voor je kleur :)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 03:55

mamendt schreef:
hoi!

Heeft er mischien iemand ervaring met de john frieda precision foam?
Ik wil hem graag proberen maar is het goed spul of niet???
Iemand ervaring?

Ik heb m'n haar er 2x mee geverfd. Eerst met medium natural brown, alleen is dat lichter dan m'n natuurlijke haarkleur. 2 weken later heb ik er dark medium brown ingesmeerd :D dat staat al een stuk beter. Omdat mijn haar wat gebleekt was door de zon pakte het de eerste keer op sommige delen wat minder goed. Nu het wat donkerder is zie je haast geen kleur verschil meer. Ik heb best lang haar, maar heb niet eens het hele flesje nodig gehad. De eerste dagen voelde m'n haar wat anders aan. Ik was echt bang dat ik het verpest had door het 2x te verven. Gelukkig is het na een paar dagen weer hersteld. Ik vind het goed spul :D, zou er zo weer mee verven als dat nodig is.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:25

_vivi_ schreef:
JamieShanin schreef:
tussende 18 en de 21 denk ik.

edit* kijk in je profiel zie dat je 29 bent OEPS! haha

Zo even dikke ego booster :P die kan je mooi in je zak steken hahaha!

Nou inderdaad!
Dat voelt wel lekker! *\o/*

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:19

haha ik kan heus wel aardig zijn hoor!! :D:D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:54

Ik heb net een potje La Riche Apple Green besteld voor onderin mijn haar, is nu nog een 'gewone' dip dye. Ben benieuwd :))

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:05

Ik zit met een dilemma.. :') Ik heb donkerblond haar met een hoop highlights. Nu wordt mijn haar steeds donkerder en ik heb ondertussen een flinke uitgroei. Wat nu? Laat ik weer nieuwe highlights erin zetten, of doe ik er een donkere spoeling doorheen? Ik wil eigelijk wel eens wat anders en zat te denken aan lichtbruin, maar ik krijg een hoop 'niet doen!' te horen van mijn omgeving. Help :=

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:53

Misschien wat fototjes, Seraphim? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 10:55

Als ik een hoop 'niet doen' te horen krijg uit mijn omgeving, doe ik het juist wel :) En vaak vinden mensen het dan gewoon heel erg leuk... als het echt afgrijselijk zou zijn, dan zou de kapper dat toch wel zeggen?

Ik wil terug naar kort, maar toch ook niet .. dus misschien moet ik het maar gewoon combineren in 1 kapsel?

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:14

Vanavond naar de kapper!! Ga het weer laten highlighten aan de bovenkant en laat de onderkant donker.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:44

idinn schreef:
Als ik een hoop 'niet doen' te horen krijg uit mijn omgeving, doe ik het juist wel :) En vaak vinden mensen het dan gewoon heel erg leuk... als het echt afgrijselijk zou zijn, dan zou de kapper dat toch wel zeggen?

Ik wil terug naar kort, maar toch ook niet .. dus misschien moet ik het maar gewoon combineren in 1 kapsel?

Je kan ook achter kort en dan een bob line naar voren dat je het voren lang hebt??

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:44

Ik ga 3 januari naar de kapper ik ga laagjes laten knippen En een schuine pony! maar wel een beetje stoer :P

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:54

AAngezien jullie de bokt haarexperts zijn...

Wie o wie heeft een idee om mijn haar op te steken bij een kerstdiner (in gala)?
Ik heb bruin krullend (pluizig) haar tot net voorbij m'n schouders.
Iemand ideetjes?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 00:03

Drunksheep schreef:
Ik heb net een potje La Riche Apple Green besteld voor onderin mijn haar, is nu nog een 'gewone' dip dye. Ben benieuwd :))

Gaaf! Wel foto maken he

Ik ga het vrijdag weer opneiwue blauw verven. Ga het nu niet te lang uitspoelen in de hoop dat het echt donkerblauw word.

Gaaf kapsel Margriet! Staat je echt goed!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:02

Melisjee schreef:
AAngezien jullie de bokt haarexperts zijn...

Wie o wie heeft een idee om mijn haar op te steken bij een kerstdiner (in gala)?
Ik heb bruin krullend (pluizig) haar tot net voorbij m'n schouders.
Iemand ideetjes?

ja zeker ik zal je o een linkje sturen ;) ik doe het zelf ook altijd voor een gelegenheid.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:04

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:04

wie heeft er tips voor mij halflang ligt bruin haar ga over een uur naar de kapper!!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:21

horzlover schreef:
wie heeft er tips voor mij halflang ligt bruin haar ga over een uur naar de kapper!!

Misschien zoiets als dit, maar dan wel wat mooier geknipte pony :) (deze hangt beetje te erg voor de ogen)
Afbeelding

Of deze die meer in een punt is geknipt aan de achterkant, zo krijg je lagen rondom je gezicht. Leuke is dat je die lagen heel speels kan laten maar met de stijltang ook heel netjes kan stijlen zoals op de foto. Ik heb op het moment ook mijn haar in ene puntje laten knippen, wat ik ook leuk vind is dat je een heel grappig speels en piekerig staartje krijt als je je haar dus in een staart doet.
Afbeelding

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:45

Ik heb ook een vraag voor jullie:

Ik heb morgen kerstgala, maar ik weet niet hoe ik mijn haar moet doen. Ik heb extreem moeilijk haar: bovenkant krullen, onderkant stijl, pluis, en een paar pijpenkrullen. Help!

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:49

Weten jullie een spulletje dat je in je haar kan doen voor of na het stijlen zodat het niet al te schadelijk is voor je haar?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:16

Lalee_ schreef:
Weten jullie een spulletje dat je in je haar kan doen voor of na het stijlen zodat het niet al te schadelijk is voor je haar?

Ik heb haarserum van kruidvat merk. Nu 2x gebruikt en bevalt nog goed.
Je kan anders ook bij de etos of kruidvat gewoon even tussen de haar producten kijken, Gliss Khur heeft bijvoorbeeld spul speciaal voor stijltang en fhon maar andere merken ook :)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 08:21