\Hallo Caroline! Bij mij begon het na krap een jaartje ook alweer te kriebelen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu al een schoenentic net als mams 
noviceh schreef:Leuk he die verzekering??\
Hallo Caroline! Bij mij begon het na krap een jaartje ook alweer te kriebelen!
De meeste verklaren me voor gek en zeggen dat ik eerst van mijn meisje moet genieten maar hey je moet eerst nog 9 maanden zwanger zijn, en wie zegt dat het direct raak zal zijn? Genieten doe ik toch wel
dus was wel heel vlot 
Zamora schreef:collega die had spiraaltje laten verwijderen, want duurt vaak wel jaar voor alles weer normaal op gang is. Was mooi gelijk zwanger en kwam er pas met 11 weken achter
ik wil overigens wel nadat onze kleine meid er is een spiraaltje laten plaatsen, wil wel even wachten met een eventuele volgende hihi
want ik vertrouwde me lichaam niet meer.maar toen we voor de 2de gingen was het ook zo gepiept.
wij ook overigens 
Zamora schreef:hier aan beide kanten van de familie zijn ze ook behoorlijk vruchtbaar zeg maar haha en hebben ze er weinig moeite voor hoeven doenwij ook overigens
Die Milan is wel een doorzetter zeg

hanny_jelke schreef:@ Caroline, vergeet niet dat je de eerste 4 maanden na de bevalling juist het vrucht baars bent,
maar dat houd niet in dat het nu langer moet duren hoor.
wij hebben 10 april de spiraal laten verwijderen.
en 17 juni heb ik de laatste menstruatie gehad,
dus het kan heel snel gaan.
ken ook mensen die 6 jaar er over hebben gedaan om de 2de te krijgen.
soms ligt het er ook aan hoe je er zelf mee bezig bent.
wij waren er vrij nuchter onder.
komt het nu komt het nu, komt het over een jaar dan komt het over een jaar zeiden wij tegen elkaar.
en met 2,5 maanden was het raakdus was wel heel vlot
Wij hebben zoiets van we zien het wel kan snel maar als het langer duurt ook geen probleem. We hebben geen haast.
.bo0tjeee schreef:Dank! Voor de zwangerschap had ik nooit een buik, geen grammetje vet. Dus dit was enorm voor me! Heb jij zoveel kleding? Haha dat red ik bij lange na niet!Noviceh, wat ben jij slank gebleven zeg! En wat een leuk meissie heb je!!!