Oke, ik was in de binnenstad en daar hadden ze het niet (op het Lambertus Zijlplein in Geuzenveld hebben ze ook geen Catrice kom ik net achter wel Gosh en Essence)
Oja een meisje uit mijn klas had zoiets gaafs! Ze had op dr duim zo'n geel pacman popje en dan op de rest van dr vingers van die gekleurde spookjes Echt super leuk! En ze had het ook zo gemaakt dat het leek of pacman achter de spookjes aanzat
_Marleen
Geplaatst: 29-09-11 22:08
Anc schreef:
Volgens mij zit er nog een vestiging in de buurt, daar maar eens kijken. Hoorn is een beetje ver weg voor mij
Trekpleister verkoopt ook Catrice. Daar kan je altijd nog kijken.
Ik wil me ook melden. Niet echt verslaafd met maar 15 potjes. Kleuren zijn eigenlijk alleen rood tinten en paar goud. Maar door dit topic heb ik inspiratie op gedaan dus ga maar eens even de kruidvat plunderen. Ik heb ook eindelijk een beetje lange stevige nagels, dus komt goed uit. Ik ga denk ik een marble proberen met blauw en wit, of met rood en goud. En die met de kranten ga ik ook een keer doen. Iemand nog leuke fotos?
Heb er 3 gekocht: Meet me at Coral Island Pool party at night Jade is not my name
Heb nu Meet me at Coral Island op, maar hij is een beetje mislukt. Er viel een druppel van mijn kwastje terwijl ik aan het lakken was en daar schrok ik van. Resultaat: rechterhand alle nagels lelijk
Ach, als je het niet weet valt het niet echt op en ik had geen zin om overnieuw te beginnen':')
Vind de kleur heel gaaf, ik moest alleen wel 3 laagjes doen omdat hij anders niet mooi egaal werd. Normaal heb ik altijd genoeg aan 2 laagjes.
Heb Jade nog niet op mijn nagels gezien, maar ik vond de kleur heel mooi. Zal wel even een fotootje maken als ik hem uitgetest heb
Kan nog wel even duren, want hopelijk zijn volgende week mijn china glaze lakjes er en die ga ik dan eerst proberen
Yv_
Geplaatst: 30-09-11 11:50
Even gegoogled op die namen, want ken echt niks van Catrice . Die meet me at Coral Island ziet er wel heel mooi uit! Ben geneigd om nu naar de kruidvat te rennen haha. Alleen ik heb Bare If You Dare besteld van ChG en volgens mij zijn die twee wel aardig hetzelfde, dus dan kan ik beter nog even het weekend afwachten.
Overigens een update over die order bij CBC-Beauty. Ik heb alles binnen, alles súpernetjes verpakt in zakjes en de doos was opgevuld met bubbeltjesfolie. Niks kapot, alles ziet er keurig uit. Alleen liet ik net 1 bak tips vallen toen ik net het plakbandje eraf had gehaald . Ik ga vanmiddag eens klooien met de acryl, laat jullie wel even weten hoe de kwaliteit is. Ik verwacht er zelf niet teveel van, want het was echt zoooo goedkoop, maar wie weet.. Maandag heb ik betaald, net was het binnen. Levering is dus ook hartstikke netjes!
Die pacman vingertjes klinkt echt apart! Is het niet ontzettend druk?
Edit: Kom net Gorgeous van Orly tegen op google... Ik ben verliefd! Die moet ik echt hebben
Prutsmuts
Geplaatst: 30-09-11 12:39
Marije__ schreef:
Heb deze gister gekocht, + een glitterlakje van catrice
Oh die heb ik ook! Is leuk!
Mijn FM is redelijk gelukt! Joepie! Heb een blauw stempeltje erbij opgedaan, begonnen met 1 vinger om iets te camoufleren en geeindigd met op alle nagels een stempel. Zal zo ff een foto proberen te maken.
Prutsmuts
Geplaatst: 30-09-11 13:03
Mijn FM met Konad stempel: Niet echt netjes dus ff door oefenen...
En daarvoor had ik Iron Mermaiden met FM stempel. TE heftig!! Dus was er snel weer af