Traiectum schreef:... je geeft veel om anderen. Je bent bereid om mensen te helpen. Je houd van je paard. Drie dingen die ik in 5 seconden over jou kan zeggen - en ik ken je alleen van de berichten die je hier hebt geplaatst.
Helemaal Mee Eens
en hihi dat van dat woordenboek is ook goed
en dingen idd niet afzwakken maar meteen opschrijven
in het begin is het idd heel vreemd en voelt t niet waar, maar gewoon doorgaan t helpt echt!O en denk eraan dat je best boos mag worden tegen hem
als hij weer begint met "simpele dingetjes, kost weinig tijd" en verdere manipulatie
- Als het simpel is en weinig tijd kost kunnen ze het zelf ook wel
hij is niet alleen op de wereld heeft ook nog een gezonde zoon en familie! - Jij moet je paard al verkopen ivm tijdgesprek hoe kun je dan tijd hebben om hem te helpen
zijn dingen die je tegen hem kunt zeggen

en mocht het moeilijk worden, denk dan aan al deze berichten want WIJ STAAN ACHTER JE!!! en luister niet naar de dingen die hij probeert te zeggen om je te beïnvloeden denk op zo'n moment aan "talk to the hand"

en idd wat al gezegd wordt doe alsof je het voor iemand anders opneemt alleen in dit geval ben jij dat
!
(Dan moet ik voor 7.00/7.30 daar weer weg zijn, hij is altijd vroeg wakker.. Dat is geen goede combi met een bijbaantje horeca en toch al weinig slaap...) 
)