Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

urselin schreef:Ik ben ook erg snel geïrriteerd op het moment
Maar voel weinig vooruitgang (dag 4 van 10-daagse kuur).
Bij de huisarts had ik het gevoel dat ze me wilde wegsturen met 'vervangende' medicatie en dan volgende week maar op controle moest komen.
Bij die gedachte alleen al, nóg een week zo aanmodderen...

gohya schreef:Prednison is zeker een rot middel maar wél goed.
Ze zeggen dat het een 'paardenmiddel' is.
Kido schreef:Owke das wel zo slim want ikzelf ging door en door en nu dus een lijf wat op is en van infectie naar infectie gaat.
Heb je wel meer lucht door de prednison?
Je had er geen ab bij he?

Hij zei dat als ik een zwaarder beroep had, hij me had afgekeurd. Al met al wordt er wel gewoon van je verwacht dat alles door gaat en dat je niet piept. Ik baal daar soms best van

dus hop! aan de medicijnen.. Toen ik een jaar of 8/9 was zijn we verhuisd dus weg met de vloerbedekking en de kat was inmiddels al overleden. Hierdoor heb ik besloten om geen medicatie meer te nemen, een frisse start zeg maar! Maar helaas een aantal jaar daarna toch weer aan de medicatie. Uiteraard hielpen deze niet en was ik soms zo benauwd dat ik onder schooltijd naar de kinderarts liep en waarbij ik meteen door de röntgen mocht. Alleen maar slijm was er te zien en dus opzoek naar een andere oplossing. Heb toen zelfs nog een onderzoek gehad voor taaislijmziekte maar gelukkig bleek dat het niet te zijn. Op dat moment ben ik doorgestuurd naar de longarts maar ook deze kon niets passend vinden. Van een aantal medicatie werd ik misselijk dus zo gingen we van de 1 naar het ander.. Inmiddels zit ik bij een andere longarts in Leeuwarden en we hebben het juiste medicijn gevonden! Al 3 kwart jaar neem ik niets meer en wat is het heerlijk om niet sochtends te beginnen met 2 pufjes en savonds weer!! Heel af en toe, zo'n 1 a 2 maal per maand is 1 pufje voldoende en nu kan ik me prima redden. Moet in mei voor controle komen en als het dan nog zo gaat als nu mag ik weer terug naar de longarts in Sneek voor de jaarlijkse controles.
en idd helemaal herkenbaar!
Ik ga m'n klachten even opschrijven.