O; -
T; -
L; 2 bruine boterhammen met 2 gekookte eitjes, becel light en sla
T; laatste beetje chips uit zak
(4 dagen over gedaan)A; vegetarische kaasding, rijst en doperwtjes
T; appel met kaneel
Mijn dag voor vandaag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op wedstrijd dan maar een paar boterhammetjes gegeten en toen ik thuis kwam een yoghurtje, En nu zit ik te wachten op mijn man voor het avondeten....

ga dan met vriendin taart eten
om te "vieren" dat we vrijgezel zijn op valentijnsdag
alleen de laatste dagen is het fruit er een beetje bij in geschoten en ik merk het meteen, heb nu ook last van brandend maagzuur

Ik weet maar al te goed hoe je je voelt, alleen had ik elke dag last van maagzuur, zelfs als ik niks at... Slik er dus ook medicijnen voor (omeprazol activis 40mg), als ik het 1 x vergeet merk ik het die avond al meteen. Als ik 10 kilo ben afgevallen ga ik stoppen met de medicijn, als ik nog last heb dan moet ik een maagonderzoek doen

Popcorn en klein beetje m&m's. Agh derest van de week maar weer goed eraan houden.
Deze week was ik weer wat kwijt
2 weken geleden was ik 2 kilo bijgekomen door de begrafenis van mijn oma en de week was wel héél emotioneel dus ja, flink de mist in gegaan... De week erna was ik al een kilo kwijt en nu was deze week de laatste kilo er ook af.
Met mijn gewicht van 100+ is dit zeer netjes volgens de diëtiste 
Om volgens mijn huisarts écht gezond te zijn moet ik in totaal nog 38 kilo kwijt...

en rooibosthee van zonnatura gedronken.
)
en sinds woensdag
0.1, beetje domper maar ook erg slecht gegeten