Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisanne87 schreef:Er wordt een stipje gezet op je tragus, dan mag je even kijken in de spiegel of je het wat vindt.
Dan ga je op je andere oor liggen. Er komt (meen ik) een tang om je tragus.
Dan gebruiken ze een holle scherpe naald. Deze gaat door je tragus, vanaf de voorkant op het stipje (dit is binnen 3 seconden) Volgens mij werd daarna het buisje doorgeknipt bij mijkon het verder niet zien dus zeker weten hoe ik het niet.
Dan gaat het staafje van de piercing in het buisje. Het buisje wordt omhoog getrokken, en daardoor wordt de piercing in het gat getrokken. Dan het buisje eraf en een bolletje erop.
En dit allemaal binnen 5 minuten![]()
Zorg ervoor dat je goed eet van tevoren!
Mijn zusje viel bijna flauw omdat ze zowat niks had gegeten
Sorry wil je niet bang maken![]()
Volgens mij ging het zo, maar misschien heeft iemand aanvullingen/verbeteringen?
edit: anders kan je op youtube kijken
AGarcia schreef:Tongpiercing, over het genezen weet ik niet veel.
Piercen wel wat.
Eigenlijk gewoon zoals een navelpiercing, klem erom heen en prikken.
Ik weet niet zeker of ze verdoving gebruiken omdat de tong een spier is..
Mijn neef had er een laten zetten want hij had een weddenschap verloren![]()
Heeft hem met familiediner ingeslikt
Bonjoy schreef:Oke, dus gewoon met zo'n tang, naald erdoor, piercing vast en klaar? Zo ging mijn helix ongeveer dacht ik, kon het helaas niet zien
kYliieJ schreef:DenK4ever: is er niemand die je piercing er weer in kan doen als je een beetje wakker bent?
als je het zelf niet kunt dan iemand anders het misschien wel doen, misschien ben je dan op tijd voordatttie dicht groeit
Magnummm schreef:xDramaQueen schreef:Ik maak nooit afspraken voor piercings, ik doe alles spontaanbehalve me vch, die was wel op afspraak, omdat het door een leerling gedaan zou worden in breda
Ik maak ook nooit afspraken. Bij mijn piercer hoeft dat ook nooit, enkel voor intieme piercings!
Welke shop in Breda? BodyMX?
xDramaQueen schreef:daar wil ik nog niet doorgevonden worden, ballen zaak
bunker tattoo
__denise schreef:AGarcia schreef:Was wel lachen, hij zat naast me, ging naar de wc, komt terug en vraagt aan mij of ik zijn piercing had gezien.. Nee?Nou, die was dus aan het verteren.
hahahaha heb je m'n piercing gezien