Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Illusion schreef:shantal schreef:'/bij mij was het niet nodig om op je paypal account geld te zetten , had er toen 5 cent heen gestord ,maar ze hebben het van me gekopppelde rekening afgehaald.
Ik vind het wel lang duren via paypal voordat alles ingang gezet word (2 weken)
het aanmaken duurt een paar minuten maar dan worden er 2 bedragen naar je rekening verzonden en dat duuurt 2 a 3 werkdagen en dan vul je dan in op je paypal.
En daarna duurde het nog ruim een week voordat het geld naar de betreffende gestort(paypal schijnt het eerste voor te schieten )
Dus je heb een hoop geduld nodig, en dan moeten ze nog opgestuurd worden dus reken gemiddeld op een week 6 a 7
nee hoor, het duurt inderdaad 2 a 3 werkdagen voordat het geld erop staat. maar daarna kan je gewoon betalenduurt geen 2 weken, en ze schieten niks voor.
Citaat:Toen ik het besteld had duurde het bij mij wel 2 weken dan heb ik zeker pech gehad ermee, had ze toen wel een mail gestuurd en kreeg dit terug (een deeltje uit mijn email van paypal)
Als deze betalingen goed zijn verlopen kunt u in de toekomst gebruik
maken van directe overschrijvingen. In dit geval schiet PayPal het
aankoopbedrag voor aan de verkoper en incasseert het geld later van uw
bankrekening.
VonDutch schreef:Heeft iemand ervaring met deze site: http://www.haarverlenging.com
De foto's zien er opzich belovend uit..
Undefined schreef:De krullen die in extensions zitten als je ze besteld met krul matchen niet echt met mijn haar. Bij mij zit er een kleine slag in, maar wil het niet dagelijks stijlen.
rachel_j schreef:ben gisteren naar een winkel in breda geweest, hair ...nog wat heet die zaak , kan er maar niet meer opkomen, die verkopen extensions en matten, maar de extensions zijn van hun eigen merk, maw merk onbekend.
wel zijn ze van echt haar, en remy gesorteerd , ze zagen er ook goed uit en voelden erg fijn aan, het gekke ervan is ; ze kosten geen drol!! ze vraagt 1 euro per plukje!
wat zouden jullie doen? de gok wagen ja of nee?
Tammy_ schreef:undefined, ik heb een stuk of 120 extensions (heb een heel klein hoofd en erg dun haar) in maar ik vind de dikte nu juist matchen met mijn haar. valt reuze mee met hoeveel gram je nodig hebt, ligt ook aan je eigen haarlengte. Is je haar al lang van zichzelf, of komt het tot je schouders? want de extensions die ik via eBay gekocht had zijn wel gelaagd, dus de bovenste 30-40cm is gewoon dik, maar de laatste 10cm zijn dun. Bij mijn haar paste het goed, mijn eigen haar komt net tot mijn schouders.