Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:13

Ik en m'n Luxy's super lelijk :')
Afbeelding

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:16

*jaloers :Y)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:19

Op m'n baret :D ?
:') het lijkt zo niet op een baret :')

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:19

:')

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:22

Illusion schreef:
shantal schreef:
bij mij was het niet nodig om op je paypal account geld te zetten , had er toen 5 cent heen gestord ,maar ze hebben het van me gekopppelde rekening afgehaald.

Ik vind het wel lang duren via paypal voordat alles ingang gezet word (2 weken)
het aanmaken duurt een paar minuten maar dan worden er 2 bedragen naar je rekening verzonden en dat duuurt 2 a 3 werkdagen en dan vul je dan in op je paypal.
En daarna duurde het nog ruim een week voordat het geld naar de betreffende gestort(paypal schijnt het eerste voor te schieten )
Dus je heb een hoop geduld nodig, en dan moeten ze nog opgestuurd worden dus reken gemiddeld op een week 6 a 7
'/
nee hoor, het duurt inderdaad 2 a 3 werkdagen voordat het geld erop staat. maar daarna kan je gewoon betalen ;) duurt geen 2 weken, en ze schieten niks voor.

Toen ik het besteld had duurde het bij mij wel 2 weken dan heb ik zeker pech gehad ermee, had ze toen wel een mail gestuurd en kreeg dit terug (een deeltje uit mijn email van paypal)

Als deze betalingen goed zijn verlopen kunt u in de toekomst gebruik
maken van directe overschrijvingen. In dit geval schiet PayPal het
aankoopbedrag voor aan de verkoper en incasseert het geld later van uw
bankrekening.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:25

HAHAHAH Aniek!
Ik vind je foto céwl bewerkt :))

Je luxy's zijn mooooi.

*plannetje bedenken om te stelen en ze in te lijsten
:))

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:31

Citaat:
Toen ik het besteld had duurde het bij mij wel 2 weken dan heb ik zeker pech gehad ermee, had ze toen wel een mail gestuurd en kreeg dit terug (een deeltje uit mijn email van paypal)

Als deze betalingen goed zijn verlopen kunt u in de toekomst gebruik
maken van directe overschrijvingen. In dit geval schiet PayPal het
aankoopbedrag voor aan de verkoper en incasseert het geld later van uw
bankrekening.

idd, denk dat je dan pech hebt gehad. bij mij en meer mensen was het iig probleemloos.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:48

ok , maar ja hopen voor mij dan dat de volgende keer sneller gaat, dit is trouwens ook de eerfste keer dat ik het gebruik
Maar het schijnt ook aan je eigen bank te liggen hoe snel die zijn, doe het namelijk niet via creditcard

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:57

voor mij was 't ook eerste gebruik. en ik heb ook geen creditcard ;)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:15

ok wel raar dan

misschien heb ik dan wel wat fout gedaan haha

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:36

ben gisteren naar een winkel in breda geweest, hair ...nog wat heet die zaak , kan er maar niet meer opkomen, die verkopen extensions en matten, maar de extensions zijn van hun eigen merk, maw merk onbekend.
wel zijn ze van echt haar, en remy gesorteerd , ze zagen er ook goed uit en voelden erg fijn aan, het gekke ervan is ; ze kosten geen drol!! ze vraagt 1 euro per plukje!
wat zouden jullie doen? de gok wagen ja of nee?

Billyjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:01

Ik heb van die clip in extensions met remy haar.

Hartstikke leuk! had opeens 15 cm langer haar en... slag! *\o/*

Nu word het lente en dan moet het lichter, dus de clipp ins in de kast voor volgend jaar :)

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:05

Mijn luxy's zijn onderweg *\o/*

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:44

VonDutch schreef:
Heeft iemand ervaring met deze site: http://www.haarverlenging.com
De foto's zien er opzich belovend uit..

Ik heb daar eens heen gebeld, vond haar niet aardig klinken aan de telefoon dus ben daar niet heen gegaan.
Ook is ze vrij duur, vind ik.

Ze zij ook nog dat je met krullen geen extensions kan nemen omdat de krul in extensions gemaakt word.
Wat een onzin, mijn krul is en blijft mooi.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:49

De krullen die in extensions zitten als je ze besteld met krul matchen niet echt met mijn haar. Bij mij zit er een kleine slag in, maar wil het niet dagelijks stijlen.
Ik heb laatst mijn extensions een keer gekruld, en nu zit er nog steeds een slag in die met mijn haren klopt!
Heb ook de extensions bij mijn zusje in gedaan, en er daarna laagjes ingemaakt. Dit doe je door de bovenste laag van je extensions schuin naar beneden te knippen, is een beetje moeilijk uit te leggen. Maar het ziet er nu veel mooier uit! De voorkant kon ik doen terwijl ik ze zelf in had, en past nu ook veel beter bij mijn eigen haar.
Foto heb ik alleen even niet. :+

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:53

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 17:47

Ja maar ik vind het in een salon echt te duur! Zou evt nog wel een keer de micro ring van ebay willen proberen, maar daar zit mijn soort slag niet bij. Maar voorlopig vind ik mn clip ins nog wel prima!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:31

ik ga zometeen even m'n extensions wat hoger zetten, nu na 2 maanden beginnen ze een beetje uit te groeien, en doordat ik HEEL dun haar heb zie je dat heel erg snel als ik een staart in doe bijvoorbeeld :\

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:36

iemand nog interesse in een borstel en shampoo en cremespoeling van extentsion care?

gratis!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:20

Ik heb even een vraag voor de mensen die losse extensions via ebay besteld hebben.
Hoeveel hebben jullie besteld en hoeveel gram was dat?
Ik heb namelijk even rond zitten kijken, willen misschien met een aantal vriendinnen microringextensions gaan zetten voor de zomer. Alleen al die strengen zijn los 0,5 gram.
Ik heb met mijn clip ins nu ong. 150 gram in, en dat is dan precies goed met mijn haar. Als ik 200 microrings zou bestellen zou ik dus 100 gram hebben, is dat niet een beetje weinig?
Ik kan me niet voorstellen dat er meer dan 200 van die dingen op je hoofd passen dus meer bestellen zou ook wel geen optie zijn :+

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 13:36

rachel_j schreef:
ben gisteren naar een winkel in breda geweest, hair ...nog wat heet die zaak , kan er maar niet meer opkomen, die verkopen extensions en matten, maar de extensions zijn van hun eigen merk, maw merk onbekend.
wel zijn ze van echt haar, en remy gesorteerd , ze zagen er ook goed uit en voelden erg fijn aan, het gekke ervan is ; ze kosten geen drol!! ze vraagt 1 euro per plukje!
wat zouden jullie doen? de gok wagen ja of nee?

Jij bedoelt hair service breda denk ik. €1,- excl zetten goedkoop? Dan moet het een lange lengte zijn anders is het een gewone prijs.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 22:51

undefined, ik heb een stuk of 120 extensions (heb een heel klein hoofd en erg dun haar) in maar ik vind de dikte nu juist matchen met mijn haar. valt reuze mee met hoeveel gram je nodig hebt, ligt ook aan je eigen haarlengte. Is je haar al lang van zichzelf, of komt het tot je schouders? want de extensions die ik via eBay gekocht had zijn wel gelaagd, dus de bovenste 30-40cm is gewoon dik, maar de laatste 10cm zijn dun. Bij mijn haar paste het goed, mijn eigen haar komt net tot mijn schouders.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:49

Tammy_ schreef:
undefined, ik heb een stuk of 120 extensions (heb een heel klein hoofd en erg dun haar) in maar ik vind de dikte nu juist matchen met mijn haar. valt reuze mee met hoeveel gram je nodig hebt, ligt ook aan je eigen haarlengte. Is je haar al lang van zichzelf, of komt het tot je schouders? want de extensions die ik via eBay gekocht had zijn wel gelaagd, dus de bovenste 30-40cm is gewoon dik, maar de laatste 10cm zijn dun. Bij mijn haar paste het goed, mijn eigen haar komt net tot mijn schouders.

120 Voor dun haar?
100 extensions is normaal voor gewoon normaal haar?
Ik heb er 150 en super dik haar..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:55

Tammy, ik heb ook die wefts van dezelde verkoper als waar jij je extensions van hebt!
Klopt dat ze aan de onderkant dun uitlopen. Mijn haar is ongeveer dezelfde lengte als waar de extensions dun beginnen te worden.
Hierdoor krijg je het effect dat mijn eigen haar nog wat verdikt wordt en het lijkt alsof de extensions er onderuit komen, vandaar dat ik heel veel wefts op elkaar moet doen. (4 :+ ) Nu is het wel mooi, heb er ook wat laagjes in gemaakt.
Maar doordat ik 4 wefts op elkaar heb is het haar best zwaar, en dat wordt na ong 5 uur dragen wel vervelend. Ook heb ik geen zin om elke te proberen om die wefts te verbergen.
Ik zoek dus ook extensions die niet dun uitlopen, eventuele laagjes zijn niet zo moeilijk om zelf aan te brengen.

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:26

Wij adviseren over het algemeen ook 100 stuks voor dun haren. Dik haar 150 stuks. Dit is geheel afhankelijk wat je wil bereiken qwa lengte en of je een gehele verlenging wil of alleen aan de achterzijde.