.En dat als je in een depressie zit, dan kun je inderdaad niet denken dat het toch wel weer goed komt. Nee, dan kun je alleen maar denken, ik kom hier niet meer uit.
Ik zit in een negatieve spiraal, denk over alles negatief, geef op alles negatief antwoord, zie in alles wel iets negatiefs en dat vreet energie op het moment.
Ik kan niets hebben en als ik weer een adrenalinestoot (zo noemde de dokter het) door m'n lijf krijg, dan kun je beter niet in de buurt zijn
want dan krijg je een flinke uitbrander van mij. Ben zeer prikkelbaar, maar kan ook een dag hebben dat het wel goed gaat.MIsschien had ik de medicijnen achterwege kunnen laten, maar ik ben aan het vechten om de angststoornis niet toe te laten en ik weet ook van mezelf
dat ik hieraan onderdoor ga hoe ik nu bezig ben. Ooit zal deze toeslaan en dan zit ik binnen, durf ik niet meer naar buiten en begint de ellende en dat wil ik tegengaan.
Ik ga dus even door een paar rotweken heen (hoeft niet maar de kans is groot) maar zal me daarna weer goed gaan voelen, gelukkig!
@Barbalala, wat vond jij verschrikkelijk aan de Venlafaxine?
Ik heb gisteren een halve op. Zou aan de 37,5 mg gaan maar ik durfde het niet ivm de bijwerkingen, dus heb de helft genomen en wil dit een paar dagen doen. Maar
ik merk nu echt dat de onrust veel erger wordt in m'n lijf, dus dat beloofd nog wat pffff

), maar merken jullie verschil qua depressie niveau?