Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:58

Wen, knuffie van mij :(:) Ik herken het ook, lang geleden in hetzelfde schuitje gezeten, is destijds voor mij afgelopen met een burn-out. Hoop van harte dat je positief resultaat krijgt op je sollicitaties.

Heb nog steeds wel dat ik van zondag op maandagnacht slecht/onrustig slaap. Ik probeer dan ook zondagavond een hele relaxte avond te hebben, dus niet meer tot laat achter de pc, geen enge films, niet te veel en te zwaar eten en drinken etc.

Sas, ben benieuwd hoe het gaat morgen :j

Ik mag woensdag pas weer. Mijn loopdagen zijn nu woe, vrij en zondag. Het er al weer zin in :):)

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 10:09

Ik ben aan het kijken voor leuke looopjes bij mij in de buurt maar het is altijd in weekenden dat ik ook al wat van de muziek heb. Heb in elk geval de Ladiesrun maar weer in mijn agenda genoteerd :j
Gewoon de 5 km maar denk ik :+ Wil in april eigenlijk ook al ergens een 5 km lopen, maar kan niet echt iets leuks vinden.

Wilde wel graag de Walk for live, maar die site loopt steeds vast, dat is trouwens 6.5 km :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:07

Moge!
Ik ben vandaag weer beetje fitter, al doen alle rugspieren die ik heb behoorlijk auw! Dus maar weer ns afspraak bij de osteo maken, want het zit niet helemaal goed meer.

@wen: Sterkte wuuf! Rustig aan he.. :(:) Wat is de KFPS HK (?) ??
@sakk: Waar woon je dan? En waar is de Walk For Life?
@iedereen die gelopen heeft: +:)+ Goed bezig!
Ik wilde eigenlijk gister, maar datw erd m dus niet, dus ga vandaag ff half uurtje/3 kwartier interval doen, met Renate, denk ik.

Straks eerst maar ns kijken of die puber vandaag wat beter wil lopen in het tuig. Ga de band er niet aanhangen, denk ik, hij kan nog wat stijf zijn van zaterdag en wil een positief ding vandaag ;)
Ben zaterdag uitgenodigd om in Susteren een PHC Indoor te rijden. Mag de marathonwagen van een kennis lenen en heb dan ook al een groom enzo.....errrrug verleidelijk dus, maar dan moet ie toch echt wat vaker voor de kar gana staan nu en dan moeten we ook zwaarder gaan trainen, anders gaat t m niet worden, vrees ik...!

Ow, ook nog een filmpje van zaterdag. Check op 01:05 dat zwarte trekpaardje :') Wij hebben er toen echt om in een deuk gelegen! _O-
Wij komen dus bijna als laatste, lekker relaxed :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:09

WenK, doe het maar lekker rustig aan! :j
Welke ladiesrun Sas?
Mooi vooruitzicht Jaan! Lijkt mij stuur, zo'n kolos voor de wagen! :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:28

Was echt sneu voor die knollies voor de wagen. Hartstikke zware, platte wagen en die beesten lopen niet iedere week.... :\
Moesten door t rulle en mulle zand, zelfs af en toe een drafje en ook de overgang op; die was supersteil, dus dat was echt een hel voor ze!
Maar goed, ze hebben het gered, al liepen ze allebei wel met hun neus bijna op de grond... :(:)

edit: Ow, wacht, je bedoelt de PHC Indoor.. :Y) Tis nog 'vroeg'.... :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:34

Allebei in Groningen, waar ik trouwens niet woon ;)

:+ dat filmpje :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:34

Zal vanaaf het filmpje bekijken Jaan, lijkt mij heel gaaf om te zien.
Pfff een zware maandag vandaag, energie is nu al op. ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:40

@ Jaan: Wat gaaf om te zien, al die trekpaarden zo op het strand!

@ Angela: Dat is wel fijn dat je geen spierpijn hebt :)

@ Sakkia: Hier heeft 't gesneeuwd -O- Het is nu alweer gesmolten. Maar toch.

@ WenK: Wat een drukke zondag :oo Wat rot dat je je zo voelt over je werk.

Ik heb wel een beetje spierpijn van gister :=

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:13

Stoer zeg dat filmpje geweldig.. _O-

WenK schreef:
Ja, ik zorg wel goed voor mezelf hoor. Ik heb er gewoon moeite mee dat ik op de dag weinig te doen heb en 's avonds zo druk ben. Dat icm een stuk onzekerheid op werk (het is nog niet duidelijk per wanneer het bedrijf in NL stopt) en een collega die mij haar fouten in de schoenen schuift. Kan daar heel slecht tegen. Ik ben op m'n best als ik lekker druk ben overdag. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik me niet ziekgemeld had vandaag als ik het naar m'n zin had op werk hoor. :o

Goedzo...ik begreep het even anders namelijk :o

Sakkia...waar kun je leuke loopjes vinden op het internet?

Zo ik ga een boterham eten en dan op de sportschool kijken of ik mijn spierpijn een beetje weg kan krijgen.

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:13

Zucht, ivm m'n knie-ongelukje en die stomme sneeuw heb ik 'n hele poos niet gelopen, moet echt weer beginnen (en mag trouwens ook wel 'ns beginnen met trainen - wandelen - voor de vierdaagse ..) .. denk dat woensdagavond dé hardloopbeginavond gaat worden. Grijp maar weer naar 'n wat minder pittig lesje dan waar ik was gebleven, anders zal 't wel te pittig worden.

Ik zal 'ns bijlezen .. (de laatste paar pag.)
Herkennen jullie míj uberhaupt nog? .. haha := vast niet

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:15

Zeker wel hoor Elise!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:39

Ja hoor Elise! :j

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:51

Oh! Nou, dat is dan weer 'n mooi begin, leuk om terug in het topic te zijn :D , ik vind dit topic wel heel motiverend namelijk, en haal er soms wel handige adviezen uit.
Daarnaast zijn jullie allemaal leuk +:)+ .

@ Jaan81, .. zo mooi die filmpjes/foto's van de trekpaarden! Wij hebben er, waar ik rijd (bij mensen thuis, dus niet mijn eigendom), ook twee staan, echte schatten! en zo'n machtig gevoel als je erop zit/ze voor de wagen hebt!

@ anderen .. niemand die toevallig ook de vierdaagse gaat lopen? :Y) (ja ik weet het, ik zit in een hárdlooptopic ..)

Voor WenK 'n dikke knuffel! :(:)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:49

Ik ben net weer 45minuutjes wezen hollen, lesje van Renate gedaan _ extra. Steeds 3 hard, 1,5 wandel, 4 hard, 1,5 wandel en dat heb ik door gedaan tot ik weer thuis was. Was 6,5 km bij elkaar, dus dat is wel oke.

Nu lekker douchen, zin an! :wave:

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:53

Wat een gaaf gezicht Jaan, al die paarden. Heb je ook filmpjes met actie? :D
Nee Elise, ik loop de Nijmeegse verdaagse niet, alleen de Marikenloop! ;) Al lijkt het mij wel enorm gaaf om een keer mee te maken.

Yep, de griep heeft gewonnen, morgen blijf ik thuis. Ik zat de hele dag te knikkenbollen achter mijn laptop. ik heb gewoon geen energie over mijn lichaam,alles doet zeer en voelt zwaar aan. Ik heb nu maar de conclusie getrokken dat niemand beter wordt van mij en ik gewoon moet slapen en uitrusten. :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 07:30

Fann, dit wás de actie :D Was een volledige staprit. Daar is bewust voor gekozen omdat we met een behoorlijke groep waren en er best een aantal paarden bijzate die al heeeeel lang niet op strand waren geweest. Af en toe een drafje om aan te sluiten, af en toe een stuitermomentje her en der en dat was het.
Nog wel één leutige foto gevonden:
Wie komt er nog achteraan gestuiterd...... :o _O-
Afbeelding

Ben ook echt niet fit btw. Vannacht wakker geworden met een dikke, schrale keel en omdat ik het zo koud had, terwijl het heerlijk warm was onder mn deken... :\ Nu brandende ogen, om de haverklap wakker geweest, nog steeds koud, stijve nek....Nou ja, we'll see wat de dag ons moge brengen....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:16

:O Goedemorgen.

Beterschap Fan en Jaan :(:)

Ik ga vanavond weer *\o/* Heb er echt zin in, ik bruis de laatste tijd van de energie (laatste paar dagen zeg maar) Hoewel in heel slecht slaap en enorm droom voel ik me eindelijk weer een beetje tot leven komen :+
Dus vanavond ga ik een poging wagen :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:20

Goedemorgen!

Wat gaat dit topic toch snel.

Jaan81: Niet ziek worden hoor, beterschap in ieder geval! Prachtige foto's en leuk filmpje van jullie strandrit. Vooral de laatste foto is leuk. :)

Fan, ook beterschap vandaag. Ziek maar even goed uit.

Elise, ook geen Nijmeegse 4-daagse voor mij. Al zal ik dat best nog eens willen meemaken.

Scooby, lekker getraind gisteren?

Wen, knuffel! Hopelijk hou je 't nog even vol tot je een (veel leukere) andere baan hebt gevonden. Kan me voorstellen dat deze laatste loodjes 't zwaarst zijn...

Bom, je mag morgen weer lopen. :)

Sak, wat een fijne vooruitzichten weer. Fijn dat je weer lekker kan trainen.

Ik heb gisteravond een uur spinning gedaan, zondag nog een wandeling van een uur met de hond gemaakt. En ga vanavond een uur Zumba/ClubFiësta doen. Donderdag en Zaterdag ga ik weer lopen. (2x12min en 2x14min) Morgen weer wegen, hoop dat er eindelijk iets vanaf is. :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:33

Goedemorgen! Dank voor het meeleven allemaal. Vandaag een lekker kort dagje werken en daarna paardjes doen en dan hardlopen.

Jaan, KFPS HK is de hengstenkeuring van de Friezen.

Fan, beterschap hoor!

Sak ook weer lopen vandaag.

Jeetje Marjoleintje, niet té veel sporten hoor. En niet focussen op de weegschaal, als je (veel) sport is meten een betrouwbaardere methode om te kijken of je afvalt.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:40

Wen, geniet maar lekker van je korte dagje werken en daarna even ontspannen bij de paardjes en tijdens 't lopen!

Ik pas op hoor dat ik niet te veel sport. En ik weet dat je eerder aankomt, als je intensief gaat sporten. Op langere termijn als je daarbij je eten nog aanpakt moet er hoop ik wel iets af gaan. Heb ook wel eerder vetmetingen gedaan d.m.v. de huidplooimeting. Misschien binnenkort maar eens weer doen. :)

Ga me nu even omkleden, met 't hondje eruit en duik dan de administratie in thuis.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:41

En cm's van je buik en je benen meten... :j Werkt enorm motiverend... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:48

Ja klopt ik heb voor de zomer ook veel meer gemeten en dat is echt super motiverend :j
Goh ik heb echt nergens zin in eigenlijk :+ Maar heb wel het één en ander te doen dus ga zo toch maar eens even aan het werk :+ Eens kijken hoever ik kan komen vandaag, hoop dat ik een boel van mijn nog openstaande taken weg kan strepen vandaag.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:50

Haaaaaaaidiehaaaaaai, heb er weer zin in vandaag. Druk dagje met leuke dingen. Het project hier begint eindelijk goed te lopen, erg fijn. Gisteravond eerst naar knollie geweest en daarna nog 2 uur in de boeken, krijg daar ook veel energie van, van die cursus, alhoewel het veel leeswerk is. Maar veel herkenbare begrippen die ik ook weer in mijn werk tegenkom en kan gebruiken.

Jaan en Fan, beterschap, hier om me heen vallen ze ook bij bosjes dus het zal wel in de lucht zitten. Hopelijk niet allemaal met een sombrero op.

Marjo, jij bent lekker aan het sporten, goed bezig hoor. Koppie een beetje leeg wb je vriend? Gaat het met hem ook beter?

Sas, :):) *\o/* :):)

Wen, lekker dagje altijd bij jou op dinsdag :j Al iets gehoord op je solli's?

Elise, welcome back, ken je nog wel hoor ;)

Scoob, hardloopkalender.nl heeft een goed overzicht, hoeveel km, waar, wanneer etc.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:55

Haha wat een heerlijk opgewekt berichtje Bom!

Dinsdag is idd altijd lekker kort dagje. Kan ik mooi even opladen altijd... :=

Nog niets gehoord op solli's helaas. Gister ook weer 1 verstuurd trouwens. Ben héél benieuwd!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:36

Goedenmorgen hier.
Wat een drukte al op deze morgen.

Spannend weer een sollicitatie eruit...zal duimen voor je wenk.

Bom een druk dagje tegemoet....bedankt voor de tip ga zo even kijken.

Ik heb lekker getraind gister marjolein rustig aan gedaan omdat ik iets spierpijn van het paardrijden had.
Hoe is het met je vriend?

Gave foto zeg jaan....beterschap voor jou en fran.
Ze vallen overal bij bosjes hoor ik al.

Hoi Elise...ik ken jou niet maar dat komt omdat ik hier zelf nog maar kort ben :D
Aangenaam... :D

Zo ben weer bij gelezen...nu ga ik die hardloop kalender even zien .
heb net gedweild dus goed excuus om even achter de pc te zitten. :o