Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Wat voor basis gebruiken jullie? Dat is geloof ik wel nodigik had ook oogschaduw gekocht (gebruik het normaal dus nooit
) maar uiteindelijk ging het nogal in die rimpeltjes van m'n ooglid zitten...
Myra87 schreef:Caprice4evah schreef:Haha WinSel we hebben hetzelfde gedaan dan, alleen ik zie het me nu nog niet doen haha heb al make up op... gewoon simpel een grijs/silver glitter streep boven mn wimpers (is soort pennetje) mascara en koln onder, ikzelf vinds het er prachtig uitspringen bij mn blauwe kijkers...
Die glitterstreep, is dat eyeliner of van potlood. Ik zie dat wel meer, maar heb het in de drogist nog niet zien liggen, vind het erg leuk. Ik zag het ook in blauw
Annash schreef:Ik heb hele fijne van Lancome. Wel vettig, maar ik heb een hele vette huid van mezelf en die wordt níet vetter door die remover te gebruiken! Maar het is wel heel zacht voor je huid. Ideaal dus.
Fiffill schreef:Menino, ik gebruik nu dus een soort olie/melk die wat zachter is, maar idd daar krijg je dus vettige oogleden van.
Ik doe echt alleen mijn oogleden, rest is niet nodigdaar draag ik toch geen make-up, dat was ik gewoon met water/goedje voor je huid.
Annash schreef:Ik heb hele fijne van Lancome. Wel vettig, maar ik heb een hele vette huid van mezelf en die wordt níet vetter door die remover te gebruiken! Maar het is wel heel zacht voor je huid. Ideaal dus.
Klinkt wel goed, zal eens kijken.Mijn huid is verder niet vet hoor, eerder aan de droge kant dan de vettige kant. Maar mijn oogleden zijn ehm, gewoon denk ik.
Fiffill schreef:Wat voor basis gebruiken jullie? Dat is geloof ik wel nodigik had ook oogschaduw gekocht (gebruik het normaal dus nooit
Attitude schreef:Fiffill schreef:Wat voor basis gebruiken jullie? Dat is geloof ik wel nodigik had ook oogschaduw gekocht (gebruik het normaal dus nooit
Ik gebruik helemaal geen basis.
Maar als je een soort creme oogschaduw hebt, dan helpt eigenlijk geen enkele basis helaas.