Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

biesje

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:47

voor de gene die van glitters houd moet je deze hebben
http://www.youandeyecosmetics.com/

ik heb het bij ici paris xl gekocht.
eerst de liquit aan brengen dan de glitters en het blijft echt de hele dag zitten.
echt mooi

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 12:28

Oeeh dat zit er wel leuk uit! Helaas geen Ici Paris echt in de buurt :(

biesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:00

Afbeelding

Afbeelding

dit is met die glitters

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:06

Wauw, mooi zeg!

Pff.. Ik was kerstavond en eerste kerstdag bij mijn vriend.. Ik wilde niet teveel make-up meenemen, dus had alleen een paletje, mascara, concealer en poeder meegenomen en 3 kwasten.. Was ik hélemaal mijn oogschaduwbasis vergeten! Daar ging mijn kerstlook :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:27

Wat voor basis gebruiken jullie? Dat is geloof ik wel nodig :+ ik had ook oogschaduw gekocht (gebruik het normaal dus nooit :') ) maar uiteindelijk ging het nogal in die rimpeltjes van m'n ooglid zitten... :7

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:28

Heb je dan oogschaduwpoeder- of creme? :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:38

Het was poeder. :j Was overigens goed gelukt. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:39

Ik leg gewoon een laagje neutraal poeder op mijn oogleden (ook goed in de plooitjes gaan) en doe daar de oogschaduw op en heb eigenlijk nooit last van dat het in de randjes kruipt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:42

Misschien ligt het aan je oogschaduw, het was een niet al te dure van de Hema :+ wilde het eerst even uitproberen en ga dan niet meteen tig euro's ervoor neertellen. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:45

ligt meer aan de droogte/vettigheid van je huid... Ik gebruik oogschaduwbase van too faced, shadow insurance. Te koop bij Sephora, verder wel moeilijk verkrijgbaar (heb het 'geluk' dat ik daar meerdere keren per week langskom :') ) en redelijk aan de prijs. Verder schijnt die van urban decay goed te zijn maar die is ook moeilijk verkrijgbaar en duur....

Die van etos schijnt ook wel okay te zijn :) en goedkoop

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:45

Wat een leuke filmpjes heeft dat meisje van Beautygloss zeg! :D Heb er al veel bekeken, dat filmpje hier in het topic, de Katy perry look is ook leuk :j

Ik heb van de week ook wat oog make upjes gekocht, oogschaduw quatro 4 kleuren ding en dat smokey eye effect spul van maxfactor, daar moet ik nog even mee oefenen :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:46

Fiffill schreef:
Wat voor basis gebruiken jullie? Dat is geloof ik wel nodig :+ ik had ook oogschaduw gekocht (gebruik het normaal dus nooit :') ) maar uiteindelijk ging het nogal in die rimpeltjes van m'n ooglid zitten... :7

Ik doe (als ik eraan denk :+ ) gewoon wat foundation of concealer op m'n oogleden, dan blijft het prima zitten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:49

Hmm, mijn huid is over het algemeen eerder wat droog (zeker met dit weer), maar mijn oogleden juist niet...
Wat voor remover gebruiken jullie? Ik gebruik sowieso geen waterproof make-up aangezien dat removerspul een hel is, mijn oogleden worden gelijk knalrood en een paar cm dikker.
Nu schrob ik dus wat met water (ook niet fijn, worden ze ook rood van maar zie ik er tenminste niet uit alsof ik 5 dagen non-stop gehuild heb), maar ik heb nog niet echt iets gevonden wat pijnloos werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:53

Olie, :') Maar dan wordt je huid nog vetter. Maar met een scheutje olijfolie veeg je alles echt in 1 keer weg, en het is vrij euh, organisch.

Zelf gebruik ik reinigingsmelk van TBS, en dan gebruik ik nog dat borstel ding van Garnier, maar da's meer voor m'n gezicht en vuile porien, en dan nog een tonic van Garnier... Roze flesje, voor droge en gevoelige huid. Werkt voor mij prima, maar ben niet zo'n probleemgeval met zulk soort dingen. :P

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:57

ik gebruik make-up removerpads van de delhaize (maar die hebben jullie in Nl niet denk ik?),
die zijn met aloe vera in en mijn gevoelige huid wordt er niet rood van...
misschien ook eens zoeken naar (geen agressieve) removerpads...?

http://www.caddyhome.be/_media/items/zo ... 007478.jpg

:)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:59

Ik heb hele fijne van Lancome. Wel vettig, maar ik heb een hele vette huid van mezelf en die wordt níet vetter door die remover te gebruiken! Maar het is wel heel zacht voor je huid. Ideaal dus. :)
Daarnaast heb ik ook een cleanser (redness solution) van Clinique. Ook erg prettig.

Caprice4evah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:59

Myra87 schreef:
Caprice4evah schreef:
Haha WinSel we hebben hetzelfde gedaan dan, alleen ik zie het me nu nog niet doen haha heb al make up op... gewoon simpel een grijs/silver glitter streep boven mn wimpers (is soort pennetje) mascara en koln onder, ikzelf vinds het er prachtig uitspringen bij mn blauwe kijkers...

Die glitterstreep, is dat eyeliner of van potlood. Ik zie dat wel meer, maar heb het in de drogist nog niet zien liggen, vind het erg leuk. Ik zag het ook in blauw

Is van essence, long lasting eye pencil...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:00

Menino, ik gebruik nu dus een soort olie/melk die wat zachter is, maar idd daar krijg je dus vettige oogleden van. :')
Ik doe echt alleen mijn oogleden, rest is niet nodig ;) daar draag ik toch geen make-up, dat was ik gewoon met water/goedje voor je huid.

Annash schreef:
Ik heb hele fijne van Lancome. Wel vettig, maar ik heb een hele vette huid van mezelf en die wordt níet vetter door die remover te gebruiken! Maar het is wel heel zacht voor je huid. Ideaal dus. :)

Klinkt wel goed, zal eens kijken. :j Mijn huid is verder niet vet hoor, eerder aan de droge kant dan de vettige kant. Maar mijn oogleden zijn ehm, gewoon denk ik. :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:02

Fiffill schreef:
Menino, ik gebruik nu dus een soort olie/melk die wat zachter is, maar idd daar krijg je dus vettige oogleden van. :')
Ik doe echt alleen mijn oogleden, rest is niet nodig ;) daar draag ik toch geen make-up, dat was ik gewoon met water/goedje voor je huid.

Annash schreef:

Klinkt wel goed, zal eens kijken. :j Mijn huid is verder niet vet hoor, eerder aan de droge kant dan de vettige kant. Maar mijn oogleden zijn ehm, gewoon denk ik. :P

Nou, dan speciaal voor jou, die van Lancome heet:
Bi-Facil. Blauw spul is het die je moet schudden - soort van twee laagjes die je moet mengen.
Er staat bij: Non oily. Instant cleanser. Sensitive eyes.

Ik heb een heel gevoelige huid (mijn hele gezicht, niet alleen mijn ogen) en dit werkt echt fantastisch. Je veegt de make up zo van je huid af en die wordt niet rood/ruw/schraal!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:03

*schrijft op* bedankt Annash! :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:03

Graag gedaan, happy to help. Mijn huid reageert snel allergisch op vanalles en nog wat, dus ik ben blij dat ik eindelijk iets fijns heb gevonden! Clinique lijkt ook qua make up etc. goed te gaan, dus ik ben langzaam overal mee aan het overgaan naar Clinique. Maar deze cleanser van Lancome, die blijft! ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:05

Ik heb een roze pakje van nivea en die haalt ook waterproofmake up van mijn ogen zonder dat ze rood worden. Heb een tijdje een duurder merk gehad maar dan zagen mijn ogen uit alsof er net op getatoeëerd was. :x

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:09

Fiffill schreef:

Ik gebruik helemaal geen basis.
Maar als je een soort creme oogschaduw hebt, dan helpt eigenlijk geen enkele basis helaas.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:11

Ik gebruik oogschaduwbasis van de Etos. Ik breng het wel ook hoog aan zegmaar, want anders gaat je make-up alsnog in die plooitjes zitten ;)

Make-up remover heb ik van de Yves Rocher. Een pakje van Pure Calmille met doekjes voor als ik echt veel make-up op heb. En lotion doekjes van de Kruidvat voor als ik weinig op heb :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:12

Attitude schreef:
Fiffill schreef:

Ik gebruik helemaal geen basis.
Maar als je een soort creme oogschaduw hebt, dan helpt eigenlijk geen enkele basis helaas.

Paar post hierboven, ik heb poeder. ;)

Mirjamsel, wat bedoel jij met hoog? Die plooitjes zitten bij mij gewoon op mijn ooglid, het bewegende deel dus.