Rebeccaa schreef:Elke dag een hele paprika? Pf dat is wel veel
welnee ipv een appel hahaha
je moet er natuurlijk wel van houden
maar goed, als het werkt, waarom niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:Interessant om het te lezen! Hoevaak gebruik jij het?
Esmeralda schreef:Rebeccaa schreef:Elke dag een hele paprika? Pf dat is wel veel
welnee ipv een appel hahaha
je moet er natuurlijk wel van houden
maar goed, als het werkt, waarom niet
Kan er altijd nog een hele per dag van maken als het me niet gaat tegenstaan!Marijee schreef:Rebeccaa schreef:Interessant om het te lezen! Hoevaak gebruik jij het?
Vrijwel elke dag, avonds en ochtends. Soms eens een dagje niet, maar dan gebruik een reiniger van La Roche Posay (Make-up reiniger). Wat trouwens ook echte aanraders zijn! Ze doen echt wat ze beloven en ze zijn ook ontzettend mild, dus ook voor de gevoelige huid!
Trouwens een tip: Ik bewaar mijn havermout wel in de oorspronkelijke zak, maar wat ik gebruik voor het reinigen doe ik in zo'n meeneem/reis flesje die je bij etos of hema kan kopen, ideaal!

Citaat:Want ik zie door de bomen het bos niet meer.

zeker in m'n pubertijd en heb toen echt vanalles geprobeerd. Elke tonic of creme heb ik wel geprobeerd. Zelfs de benzine achtige tonic van de dokter (waar mn huid gewoon letterlijk vanaf schilferde) tot aan huis tuin en keukenmiddeltjes, zonnebank en hoogtezon.. etc. Sommige middelen leken wel te helpen, maar vaak was het maar voor even... of had het een bij-effect zoals een erg droge huid (met schilfers en al). Uiteindelijk probeerde ik het te verbergen met make up, maar dat maakte het natuurlijk alleen maar erger.. want zo raken de porien verstopt.
maar ik kan me heel goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt als je 's ochtends in de spiegel kijkt en ziet dat je er weer puistjes bij hebt gekregen. Ik zou zo'n kuur er dan ook zéker voor over hebben, maar ik heb geen acne gelukkig
dressagelady schreef:Wat fijn dat het voor jou zo goed gewerkt heeft slowmotion!
Tsja steentje helemaal goed natuurlijk dat jij met je huid nog vrolijk kunt zijn, helemaal fijn natuurlijkmaar ik kan me heel goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt als je 's ochtends in de spiegel kijkt en ziet dat je er weer puistjes bij hebt gekregen. Ik zou zo'n kuur er dan ook zéker voor over hebben, maar ik heb geen acne gelukkig
Super goed van je. Ben zelf een vreselijke perfectionist helaas
*maaktvreugdedansje
en Stay Matte poeder van Rimmel eronder. Met die foundation kan ik wel een jaar, daarna issie nog niet op maar gooi ik em weg. Maar ik gebruik heel zuinig, vind het zo lelijk als je foundation duidelijk ziet... En ik gebruik nog concealer van Maybelline, Superstay. In de winter issie iets te donker, maar ik heb in Amerika een lichtere tint gevonden die ik kan gebruiken of mengen. In Amerika hebben ze echt veel meer lichte kleuren en het is ook veel goedkoper dan hier... Tip voor als je er ooit komt
pff jammer jammer, eet, drink en smeer het zelfde als in de vakantie. snap der niks van..
ayo schreef:Ik vind een foundation vinden echt een hels karwei, vooral om de kleur, alles is te donker en te oranje...
Ik heb Miracle Touch van Maxfactoren Stay Matte poeder van Rimmel eronder. Met die foundation kan ik wel een jaar, daarna issie nog niet op maar gooi ik em weg. Maar ik gebruik heel zuinig, vind het zo lelijk als je foundation duidelijk ziet... En ik gebruik nog concealer van Maybelline, Superstay. In de winter issie iets te donker, maar ik heb in Amerika een lichtere tint gevonden die ik kan gebruiken of mengen. In Amerika hebben ze echt veel meer lichte kleuren en het is ook veel goedkoper dan hier... Tip voor als je er ooit komt

Mijn kaaklijn is gewoon 'normaal' en vrijwel altijd pukkeltjesloos, mijn wangen hebben soms wat mee-etertjes waar ik eigenlijk niets mee doe omdat ze amper zichtbaar zijn en m'n wangen gevoelig zijn. Af en toe heb ik wat pukkeltjes tussen m'n wenkbrauwen, 'rond' mijn wenkbrauwen of op m'n voorhoofd of kin. Mijn kin heeft helaas vrijwel altijd mee-etertjes, of wat het zijn.. Mijn voorhoofd heeft allemaal kleine mini pukkeltjes, die niet ontstoken zijn oid en amper zichtbaar, behalve als ik bijv. in de zon heb gelopen zie je ze. En elke keer VOOR ik ongesteld word is m'n huid prut, krijg ik onderhuidse bulten enzo.
Daar dep ik dan sterilon op, meestal s'ochtends en s'avonds of alleen s'avonds. Hierdoor zijn ze sneller weg, dit remt de ontsteking. Verder scrub ik heeel af en toe (zo'n 1 keer per 2/4 weken) met de Garnier 3 in 1, die werkt goed, maar ik merk dat als ik hem vaker dan dat ga gebruiken m'n huid dat niet leuk vind haha! Die scrub laat ik dan altijd als maskertje zitten en die spoel ik weer met warm water af.
De dagcreme die ik heb is fijn maar ik wil als ik weer naar de SHS ben geweest weer even de 24H creme van Dr. Courtin meenemen, daar zit Tea Tree olie in en die vind ik ook erg fijn! Helaas kan ik die niet het hele jaar kopen omdat hij 16,- voor een klein tubetje is, en omdat dat niet haalbaar is elke maand bij mij kwa geld. 
Ik kreeg hier een hele erge glimhuid van (op foto's ZO erg dat het leek alsof ik varkensvet oid op m'n gezicht had gesmeerd..) En het stopte ondanks dat het op waterbasis was m'n poriën dicht. Nu gebruik ik Essence Mattifying Compact Powder (2,99) en die bevalt echt heel erg goed! Ik gebruik dus enkel poeder nu, zonder de foundation eronder. Deze stopt mijn poriën niet dicht, brengt veel beter aan, stopt het glimmen en past kwa kleuren veel beter bij m'n huid! Ik breng deze aan met een powder puff ('deppend') waardoor deze korstjes bijv. ook heel goed camoufleert, echt een aanrader!
Als ik deze op heb gehad en ik was m'n gezicht onder de douche gebruik ik altijd een makeupremover van Nivea, de Nivea Visage Pure Effect Wash Off om precies te zijn. Deze doe ik op een washandje en nadat ik m'n gezicht nat heb gemaakt met warm water maak ik er mijn gezicht mee schoon, ik laat het 2 minuten intrekken en haal het eraf, dan smeer ik geen dag/nachtcreme meer oid.
Maar dan zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte, en misschien hebben jullie er wat aan!
Maar geen echte puisten meer eigenlijk! Al een tijdje niet, wel kleintjes en vooral als ik ongesteld moet worden. Maar ik snoep niet meer, drink zo goed als geen frisdrank meer en dat werkt toch wel.. Verder gebruik ik nu 's avonds met douchen iets van dove (geen idee hoe het heet) als gezichtsreiniger en scrub ik 1x per week (als ik geen ontstekingen heb) en smeer ik om de dag met dagcrème van nivea. Elke dag niet want daar heeft m'n huid geen behoefte aan. En ik gebruik als camouflage zo'n stick van garnier, foundations wil ik niet en dit stopt voor mijn gevoel niet.. en verder sja, heb ik geen zin meer om de hele dag me zorgen te maken over m'n huid.. als het niet meer erger wordt dan dit ben ik echt oprecht heel erg blij!
als ie door de brievenbus zou passen had ik je 'm zo opgestuurd