Rebeccaa schreef:Elke dag een hele paprika? Pf dat is wel veel
welnee ipv een appel hahaha
je moet er natuurlijk wel van houden
maar goed, als het werkt, waarom niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Interessant om het te lezen! Hoevaak gebruik jij het?
Esmeralda schreef:Rebeccaa schreef:Elke dag een hele paprika? Pf dat is wel veel
welnee ipv een appel hahaha
je moet er natuurlijk wel van houden
maar goed, als het werkt, waarom niet
Marijee schreef:Rebeccaa schreef:Interessant om het te lezen! Hoevaak gebruik jij het?
Vrijwel elke dag, avonds en ochtends. Soms eens een dagje niet, maar dan gebruik een reiniger van La Roche Posay (Make-up reiniger). Wat trouwens ook echte aanraders zijn! Ze doen echt wat ze beloven en ze zijn ook ontzettend mild, dus ook voor de gevoelige huid!
Trouwens een tip: Ik bewaar mijn havermout wel in de oorspronkelijke zak, maar wat ik gebruik voor het reinigen doe ik in zo'n meeneem/reis flesje die je bij etos of hema kan kopen, ideaal!
Citaat:Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
dressagelady schreef:Wat fijn dat het voor jou zo goed gewerkt heeft slowmotion!
Tsja steentje helemaal goed natuurlijk dat jij met je huid nog vrolijk kunt zijn, helemaal fijn natuurlijkmaar ik kan me heel goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt als je 's ochtends in de spiegel kijkt en ziet dat je er weer puistjes bij hebt gekregen. Ik zou zo'n kuur er dan ook zéker voor over hebben, maar ik heb geen acne gelukkig
ayo schreef:Ik vind een foundation vinden echt een hels karwei, vooral om de kleur, alles is te donker en te oranje...
Ik heb Miracle Touch van Maxfactoren Stay Matte poeder van Rimmel eronder. Met die foundation kan ik wel een jaar, daarna issie nog niet op maar gooi ik em weg. Maar ik gebruik heel zuinig, vind het zo lelijk als je foundation duidelijk ziet... En ik gebruik nog concealer van Maybelline, Superstay. In de winter issie iets te donker, maar ik heb in Amerika een lichtere tint gevonden die ik kan gebruiken of mengen. In Amerika hebben ze echt veel meer lichte kleuren en het is ook veel goedkoper dan hier... Tip voor als je er ooit komt