Puisten deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:55

Rebeccaa schreef:
Elke dag een hele paprika? Pf dat is wel veel :=

welnee ipv een appel hahaha
je moet er natuurlijk wel van houden
maar goed, als het werkt, waarom niet

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:57

Rebeccaa schreef:
Interessant om het te lezen! Hoevaak gebruik jij het?

Vrijwel elke dag, avonds en ochtends. Soms eens een dagje niet, maar dan gebruik een reiniger van La Roche Posay (Make-up reiniger). Wat trouwens ook echte aanraders zijn! Ze doen echt wat ze beloven en ze zijn ook ontzettend mild, dus ook voor de gevoelige huid!
Trouwens een tip: Ik bewaar mijn havermout wel in de oorspronkelijke zak, maar wat ik gebruik voor het reinigen doe ik in zo'n meeneem/reis flesje die je bij etos of hema kan kopen, ideaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:05

Esmeralda schreef:
Rebeccaa schreef:
Elke dag een hele paprika? Pf dat is wel veel :=

welnee ipv een appel hahaha
je moet er natuurlijk wel van houden
maar goed, als het werkt, waarom niet

Oh ja tuurlijk! Als ik dan mijn middag tussendoortje vervang.. Hmmm ik ga dit eens proberen, ik ben gek op paprika eigenlijk. Misschien begin ik wel met een halve per dag anders. :P Kan er altijd nog een hele per dag van maken als het me niet gaat tegenstaan!

Marijee schreef:
Rebeccaa schreef:
Interessant om het te lezen! Hoevaak gebruik jij het?

Vrijwel elke dag, avonds en ochtends. Soms eens een dagje niet, maar dan gebruik een reiniger van La Roche Posay (Make-up reiniger). Wat trouwens ook echte aanraders zijn! Ze doen echt wat ze beloven en ze zijn ook ontzettend mild, dus ook voor de gevoelige huid!
Trouwens een tip: Ik bewaar mijn havermout wel in de oorspronkelijke zak, maar wat ik gebruik voor het reinigen doe ik in zo'n meeneem/reis flesje die je bij etos of hema kan kopen, ideaal!

Oké! En dan nog een vraagje (sorry hihi), wat doe je verder nog gebruiken voor je huid/met je huid? Scrubben, maskertjes, dag/nacht crème, tonics.. enz. Want ik zie door de bomen het bos niet meer.. en weet ook niet meer in welke volgorde alles nou gebruikt moet worden enz. :o

Ik heb ergens ook gelezen dat tomaten goed zijn voor je huid, ik ben ook gek op tomaten. Dus misschien moet ik dat maar 's middags op m'n brood gaan doen.. het is veel gezonder dan hagelslag nog ook, dus pak ik twee vliegen in één klap.

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:30

Citaat:
Want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Hier nog zo iemand. Al jaren last van puistjes en de onhebbelijke eigenschap om er niet af te kunnen blijven dus ook nog littekens. Heb er geen hoop in dat het ooit nog weg gaat.
Vele verschillende producten geprobeerd en als ze al werkten, was het maar tijdelijk.
Huid is dik, kan enorm vettig zijn maar ook kurkdroog met schilfers en trekkend gevoel.
Eraf blijven is echt mijn grootste probleem, moet ook zeggen dat m'n gezicht regelmatig jeukt.
SHS ben ik 1 keer geweest, ben er buiten gekomen met een knalrood gezicht en verder geen verbetering. Wel lange tijde producten van haar gebruikt (babor), hielden het hoogstens wat onder controle.
Clearasilfase ook al gepasseerd, komt dubbel terug.
Make up gebruik ik nooit (uitgezonderd mascara of oogschaduw).

Laatste jaren smeer ik zo weinig mogelijk. Huid is wel rustiger dan vroeger maar blijft toch gewoon lelijk.
Als ik al iets doe is het reinigen met melk en tonic. Nu heb ik die van nivea, in het begin wel redelijk gegaan maar nu gebruik ik die ook beter niet.
Onder de douche was ik soms m'n gezicht mee met m'n normale douchegel (palmolive, met dode zeezout mineralen en scrubeffect), huidje wordt er wel zachter van maar door het scrubeffect gaat ze in overdrive.
Uiteindelijk was m'n huid zo vettig dat je het 'vet' er bijna letterlijk kon afvegen. Met reinigen (nivea) begon het te schilferen maar bleef het tegelijk ook vet, heel bizar en ontmoedigend.
Uiteindelijk gewoon volgens grootmoeders wijsheid gezicht afwisselend gewassen met warm (heel warm) en koud water. Achteraf nog een hydraterende creme erop gesmeerd (eigenlijk handcreme), zit vitamine E en jojoba olie in (vettig spul zou je zeggen) en sindsdien is huidje thankgod terug gekalmeerd.
Niet meer vettig, niet meer schilferen, bijna niet meer jeuken. Pukkeltjes, meeëters en oneffenheden zitten er echter nog steeds.

Durf er nu niet echt meer aankomen, wil niet dat huid terug hysterisch wordt. Maar ik zou nu toch ook écht wel eens van die pukkels afwillen.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 21:28

Laat ik allereerst zeggen dat het bij mijn groot en deels hormonen zijn. Maar ik gebruik toch producten omdat die mijn huid helpen om in controle te blijven en te herstellen. Hier ben ik ongeveer sinds mijn 15e mee bezig, en nu, ruim 2 jaar later, snap ik wat ik toen allemaal fout deed.
Ik heb me verdiept in theorie en wat goed en fout is, dit heb ik gedaan door Jetske Ultee en Paula's Choice. 2 geweldige vrouwen die ontzettend veel verstand hebben van de huid, als je een beetje heb ingelezen word je al zoveel wijzer.

Ook heb ik op dit moment een geweldige SHS, eentje die vrijwel pijnloos kan uitdrukken, en dat is heerlijk! Daar ga ik eens in de zoveel tijd heen. Als je echt veel last hebt van meeeters en puistjes ga daar eens heen, die kan je adviseren wat wel of niet goed is. Je hoeft natuurlijk niet persee haar dure producten te kopen, is helemaal niet nodig. Wel moet je een SHS hebben die naar huidverbetering streeft. Niets anders.

Ook is je voeding ontzettend belangrijk. Als je elke dag 10 repen chocolade eet, geen fruit en geen groente moet je ook even achter je oren krabbelen. Op dit moment drink ik veel groene/witte thee, eet veel groente en fruit en vermijd ik varkensvlees en chocolade. Werkt prima en ik merk dat mijn huid sindsdien ook veel rustiger is geworden!

Mijn huidroutine ziet er alsvolgt uit:
Ik haal mijn makeup er af met La Roche Posay Effaclar, een 'watertje' die ongeloofelijk mild is, maar ook rekening houd met je huid. Hij is voor de gevoelige huid met acne, een aanrader! Die gebruiken veel mensen ook gewoon als reiniger, gewoon met een watje over je snoet en klaar! Als reiniging gebruik ik dus havermout, ook een aanrader! Tonic gebruik ik niet, heb ik geen behoefte aan en ik wil niet te veel spullen gebruiken. Avonds gebruik na de reiniging altijd een BHA van Paula's Choice, dit is een gel/watertje die je op je gezicht smeert en wat exfolieert. Zeg maar een soort scrub maar milder. Dit helpt je meeeters los te weken en je huid te vernieuwen. Qua meeeters zie ik vrijwel geen verschil, maar bij mij zitten ze dan ook ongeloofelijk diep (zo diep dat mijn SHS er niet aan durft te zitten ivb met blijvende schade) Dit is zoiets wat ik iedereen aanraad, dit is ongelooflijk belangrijk!
Wat ik hierna doe ik verschillend, is mijn huid een echte prut, dan doe ik mijn Gezichtsolie van Dr Hauscka op, die dep ik in en dan doe ik er verder niet meer mee. Je word wel wakker met een vettige huid, maar dat is zo weer weg als je iets over heen haalt. Is mijn huid lekker, normaal voor zijn doen, dan doe ik of La Roche Possay Duo op. Dit is een soort creme/gel die je huid lekker verzorgt en helpt met bestijden van meeeters en puistjes. Fijn spul, verwacht geen wereldwonderen, maar doet zijn werk gewoon netjes.
Op dit moment gebruik ik avond de Dream Cream van Lush. Nu hoor ik sommige mensen al kennen, die de Dream Cream kennen, wat ik nu in mijn hoofd haal. De Dream Cream is een creme/bodylotion die helpt om je huid te herstellen, mensen met exceem/gevoelige huid gebruiken het om hun huid te helpen. Of het werkt weet ik niet, gebruik het net 2 dagen. Heb er in iedergeval veel lovends over gelezen. Ochtends word ik wakker met een mooie egale (vettige) huid. Wat een wonder is, omdat ik altijd rooie plekker/iritaties heb gehad. Hij bevalt me tot nu toe prima. Voor meer informatie zou ik zeker even googlen op deze Dream Cream!

Ochtends reinig ik mijn huid of met die La Roche Posay water of met Havermout, ligt er aan waar ik tijd/zin in heb. Beide werkt prima en evengoed.
Daarna doe ik mijn Skin Balancing Super Antioxidant Mattiying Concentrate Serum op van Paula's Choice, een serum wat mijn huid mateert en zorg dat mijn dagcreme sneller word ingenomen. Mijn dagcreme is nu ook eentje van Paula's Choice, de Skin Balancing SPF15. Prima creme, trekt snel in, en mateert ook lekker.

Daarna doe ik een beetje foundation en poeder op, en klaar is kees :D
Het is wel heel lang en eentonig geworden, sorry! Ik ben ontzettend moe en ik ga nu ook lekker naar bed! Ik wou het jullie nu niet onthouden. Commentaar en/of vragen mogen hoor! Ben er niet vies van :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:49

Nou die paprika ga ik ook maar eens proberen dan! Ik drink ook weer veel karnemelk tegenwoordig :j

Ben sinds 2 weken afgestapt van het vegetariër zijn, merk voor mijn huid nog niet heel erg veel verschil gelukkig.

Ik gebruik afwisselend Zwitsal en Clinique voor mijn huid. Heb 2 weken geleden mijn Clinique tonic omgegooid .. wat bálen zeg, had nog een halve fles en hij is nu dus bijna leeg pff! Die tonic vind ik wel echt geweldig fijn dus die ga ik van de week weer aanschaffen (gebruik die voor de droge tot zeer droge huid)

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:25

Heeft iemand hier ook ervaring met roaccutane?

Ik heb vanaf mijn 14e erg last gehad van puistjes. Zowel in mijn gezicht en nek als op mijn rug en mijn borst. Soms werden het hele bulten. Ik was zo onzeker en werd er depri van dat ik niet meer de deur uit durfde op sommige dagen. :(:) zeker in m'n pubertijd en heb toen echt vanalles geprobeerd. Elke tonic of creme heb ik wel geprobeerd. Zelfs de benzine achtige tonic van de dokter (waar mn huid gewoon letterlijk vanaf schilferde) tot aan huis tuin en keukenmiddeltjes, zonnebank en hoogtezon.. etc. Sommige middelen leken wel te helpen, maar vaak was het maar voor even... of had het een bij-effect zoals een erg droge huid (met schilfers en al). Uiteindelijk probeerde ik het te verbergen met make up, maar dat maakte het natuurlijk alleen maar erger.. want zo raken de porien verstopt.

Toen ik daar rond mn 20e nog last van had, ben ik naar de dermatoloog gestapt. Die heeft mij een kuur van roaccutane voorgeschreven. Het is een behandeling van minimaal 6 maanden, waarbij je onder diverse controles staat omdat je beslist niet zwanger mag worden bijv. (er zit een hoge vit. a waarde in de pillen, wat schade kan geven aan de ongeboren baby).
Ik wist pas achteraf dat dit een vrij zwaar middel was, maar ben erg blij dat ik het heb geslikt. Van alle bijwerkingen die er genoemd zijn had ik eigenlijk alleen last van extreem droge lippen, maar na de behandeling ben ik gewoon helemaal van mijn puisten af! Ik heb er gelukkig ook geen littekens aan over gehouden, dus mensen die mij nu zouden zien.. kunnen zich niet voorstellen dat ik ooit zoveel puistjes heb gehad! Af en toe heb ik wel eens een puistje, maar dat staat in het niet bij hoe het er uit zag...... ik ben echt zo ontzettend blij! Van alle mensen die ik ken die het gebruikt hebben zijn positief erover, en hun huid ziet er ook echt super uit! Ik zou het zeker aanraden als je een erge vorm hebt van acne, omdat het veel littekens kan voorkomen!

Steentje

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:29

Ik heb zelf geen ervaring met Roaccutane, en ik weiger ook pertinent om eraan te beginnen.

De bijwerkingen en effecten wegen voor mij persoonlijk niet op tegen het verdwijnen van mijn ontstekingen.
En ik ben niet gezegend met een 'flawless' velletje, verre van, zelfs!
Maar ik ben niet bereid om mijn psychische en fysieke gezondheid op het spel te zetten voor een medicijn die mijn puistjes zou kunnen weg toveren.

Ik besta uit meer dan puur en alleen mijn huid.
En die puistjes..
Die neem ik dan maar voor lief. :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:32

Wat fijn dat het voor jou zo goed gewerkt heeft slowmotion!

Tsja steentje helemaal goed natuurlijk dat jij met je huid nog vrolijk kunt zijn, helemaal fijn natuurlijk :) maar ik kan me heel goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt als je 's ochtends in de spiegel kijkt en ziet dat je er weer puistjes bij hebt gekregen. Ik zou zo'n kuur er dan ook zéker voor over hebben, maar ik heb geen acne gelukkig :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:40

dressagelady schreef:
Wat fijn dat het voor jou zo goed gewerkt heeft slowmotion!

Tsja steentje helemaal goed natuurlijk dat jij met je huid nog vrolijk kunt zijn, helemaal fijn natuurlijk :) maar ik kan me heel goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt als je 's ochtends in de spiegel kijkt en ziet dat je er weer puistjes bij hebt gekregen. Ik zou zo'n kuur er dan ook zéker voor over hebben, maar ik heb geen acne gelukkig :)

Ik ben absoluut niet happy met mijn huid, maar ik ben inmiddels wel zover, dat ik het kan relativeren en kan accepteren.
Het kan altijd erger, ook al hebben sommige mensen wellicht moeite om dat te geloven.
Ook dat kan ik best begrijpen!

Een slechte huid is rot, ik ben immers ervaringsdeskundige!
Maar een huid is slechts een onderdeel van wie ik ben.
Ik heb nu eenmaal puistjes, en ik doe en laat er best wel wat voor om mijn huidje zo gaaf mogelijk te maken, maar ik ga niet met mijn 'leven' spelen voor die mormels.

Dat is het mij persoonlijk niet waard.

Maar daarin is iedereen natuurlijk anders, en dat respecteer ik ook. :j

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:54

Ik zou willen dat ik wat meer van die eigenschap had, relativeren! :) Super goed van je. Ben zelf een vreselijke perfectionist helaas

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:55

Vanochtend ben ik even naar de SHS geweest en het viel haar ook op dat mijn huid ontzettend is opgeknapt, stuk minder onzuiverheden, veel gladder maar het ziet er ook gezonder uit, met veel minder irritaties! Ben zelf ook best wel blij hoor, komt denk ik ook deel door het feit dat ik nu ontzettend veel groente en fruit eet en verschrikkelijk veel groene/witte thee drink! Mijn huid is me er dankbaar voor :D *maaktvreugdedansje

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:19

Ben eigenlijk wel heel benieuwt welke foundation jullie gebruiken? Ik heb nu sinds de b12 injecties een best wel vette huid gekregen. De foundation die ik had was heel fijn, op waterbasis, maar je kon de onzuiverheden heel duidelijk zien (alsof je niets op had) Nu ben ik naar de Douglas geweest voor advies. In winkel een foundation van Clinique gekocht die heel mooi leek te zijn en geschikt voor een vette huid met onzuiverheden. Nu heb ik hem 3 dagen op gehad en iedere keer goed afgehaalt en mijn huid goed verzorgt maar het droogt mijn huid heel erg uit. Hij lijkt nu juist droog te zijn ipv vet en het lijkt ook net of ik daar pukkels van krijg. Denk dat ik volgende maand maar weer een nieuwe ga halen want deze is niet geschikt voor dagelijks.

Roaccutane heb ik ook over na gedacht toen het heel erg was bij mij. Mijn hoofd deed ook gewoon pijn zoveel ontstekingen had ik zitten. Ik kan me heel goed voorstellen dan er mensen zijn die om die reden roaccutane gaan gebruiken. Mocht het te heftig werken kun je natuurlijk ook altijd stoppen met de behandeling. Echt super dat het zo goed heeft gewerkt voor je slowmotion!

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:01

Ik vind een foundation vinden echt een hels karwei, vooral om de kleur, alles is te donker en te oranje...

Ik heb Miracle Touch van Maxfactor :) en Stay Matte poeder van Rimmel eronder. Met die foundation kan ik wel een jaar, daarna issie nog niet op maar gooi ik em weg. Maar ik gebruik heel zuinig, vind het zo lelijk als je foundation duidelijk ziet... En ik gebruik nog concealer van Maybelline, Superstay. In de winter issie iets te donker, maar ik heb in Amerika een lichtere tint gevonden die ik kan gebruiken of mengen. In Amerika hebben ze echt veel meer lichte kleuren en het is ook veel goedkoper dan hier... Tip voor als je er ooit komt :)

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 16:52

Nou het ging heel de vakantie eigenlijk perfect! Was gestopt de de agresieve creme van de dokter die de acne tegen ging zo goed ging het! Echt gewoon mooie huid enkele onzuiverheden en nu is school een klein weekje begonnen en me huid helemaal weer onder de puisten :( pff jammer jammer, eet, drink en smeer het zelfde als in de vakantie. snap der niks van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:04

Stress denk ik.. ik heb het namelijk ook :=

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:16

hmm, stress heb ik niet meer dan anders eigenlijk, behalve weer erg veel last van me rug..

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 11:09

Bij mij valt het momenteel wel mee, alleen nu hebben we hier ontzettend last van neven en dus zit mijn hoofd nu vol muggenbulten...

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:31

Bij mij gaat het ook beter, gebruik dagcreme van Olaz en reinig mijn gezicht met havermout. Drink nu ook groene thee en probeer gezond te eten haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 13:39

Groene thee ga ik ook maar eens drinken denk ik.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:08

ayo schreef:
Ik vind een foundation vinden echt een hels karwei, vooral om de kleur, alles is te donker en te oranje...

Ik heb Miracle Touch van Maxfactor :) en Stay Matte poeder van Rimmel eronder. Met die foundation kan ik wel een jaar, daarna issie nog niet op maar gooi ik em weg. Maar ik gebruik heel zuinig, vind het zo lelijk als je foundation duidelijk ziet... En ik gebruik nog concealer van Maybelline, Superstay. In de winter issie iets te donker, maar ik heb in Amerika een lichtere tint gevonden die ik kan gebruiken of mengen. In Amerika hebben ze echt veel meer lichte kleuren en het is ook veel goedkoper dan hier... Tip voor als je er ooit komt :)

Doe jij de poeder onder de foundation? Van goedkope foundation krijg ik ook vlekken of word idd orange. Je zou eens een duurdere moeten proberen. Dan een met gele ondertoon en olie vrij.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:06

Kom ik ook weer eens aanwaaien! :)
Heeel lang geleden dat ik hier voor het laatst wat heb gepost haha!

Mijn huid gaat al een hele tijd redelijk, en daar ben ik blij mee! Het enige wat ik doe is s'ochtends en s'avonds onder de douche gewoon 'wassen' met water, en Nivea Visage Hydraterende dagcreme smeren (enkel s'ochtends), ik heb er een voor een gemiddelde huid. :) Mijn kaaklijn is gewoon 'normaal' en vrijwel altijd pukkeltjesloos, mijn wangen hebben soms wat mee-etertjes waar ik eigenlijk niets mee doe omdat ze amper zichtbaar zijn en m'n wangen gevoelig zijn. Af en toe heb ik wat pukkeltjes tussen m'n wenkbrauwen, 'rond' mijn wenkbrauwen of op m'n voorhoofd of kin. Mijn kin heeft helaas vrijwel altijd mee-etertjes, of wat het zijn.. Mijn voorhoofd heeft allemaal kleine mini pukkeltjes, die niet ontstoken zijn oid en amper zichtbaar, behalve als ik bijv. in de zon heb gelopen zie je ze. En elke keer VOOR ik ongesteld word is m'n huid prut, krijg ik onderhuidse bulten enzo. :\ Daar dep ik dan sterilon op, meestal s'ochtends en s'avonds of alleen s'avonds. Hierdoor zijn ze sneller weg, dit remt de ontsteking. Verder scrub ik heeel af en toe (zo'n 1 keer per 2/4 weken) met de Garnier 3 in 1, die werkt goed, maar ik merk dat als ik hem vaker dan dat ga gebruiken m'n huid dat niet leuk vind haha! Die scrub laat ik dan altijd als maskertje zitten en die spoel ik weer met warm water af. :) De dagcreme die ik heb is fijn maar ik wil als ik weer naar de SHS ben geweest weer even de 24H creme van Dr. Courtin meenemen, daar zit Tea Tree olie in en die vind ik ook erg fijn! Helaas kan ik die niet het hele jaar kopen omdat hij 16,- voor een klein tubetje is, en omdat dat niet haalbaar is elke maand bij mij kwa geld. :)

Kwa make-up (buiten m'n oogmake-up om) gebruik ik geen foundation meer. :) Ik kreeg hier een hele erge glimhuid van (op foto's ZO erg dat het leek alsof ik varkensvet oid op m'n gezicht had gesmeerd..) En het stopte ondanks dat het op waterbasis was m'n poriën dicht. Nu gebruik ik Essence Mattifying Compact Powder (2,99) en die bevalt echt heel erg goed! Ik gebruik dus enkel poeder nu, zonder de foundation eronder. Deze stopt mijn poriën niet dicht, brengt veel beter aan, stopt het glimmen en past kwa kleuren veel beter bij m'n huid! Ik breng deze aan met een powder puff ('deppend') waardoor deze korstjes bijv. ook heel goed camoufleert, echt een aanrader! :j Als ik deze op heb gehad en ik was m'n gezicht onder de douche gebruik ik altijd een makeupremover van Nivea, de Nivea Visage Pure Effect Wash Off om precies te zijn. Deze doe ik op een washandje en nadat ik m'n gezicht nat heb gemaakt met warm water maak ik er mijn gezicht mee schoon, ik laat het 2 minuten intrekken en haal het eraf, dan smeer ik geen dag/nachtcreme meer oid.

Sinds een weekje doe ik ook weer een pasta achtig goedje dat een beetje lijkt op klei op m'n huid s'avonds voor het slapen gaan. Deze maakt m'n huid lekker rustig als ik bijv. wat mee-etertjes heb weggehaald oid. Ik weet niet hoe het heet maar het is van Dr. Courtin.

Zo dat was even een heel verhaal haha. :o Maar dan zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte, en misschien hebben jullie er wat aan!

De nachtcreme, poeder en wash off!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:07

De Wash Off is trouwens rond de 6,- a 7,- dacht ik en de dagcreme ook iets van 7,-! Zeker te doen dus, helemaal voor mijn 'budget'!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:40

Mijn huid is ook redelijk rustig! Ik heb nog steeds geen egale huid, verre van zelfs ;) Maar geen echte puisten meer eigenlijk! Al een tijdje niet, wel kleintjes en vooral als ik ongesteld moet worden. Maar ik snoep niet meer, drink zo goed als geen frisdrank meer en dat werkt toch wel.. Verder gebruik ik nu 's avonds met douchen iets van dove (geen idee hoe het heet) als gezichtsreiniger en scrub ik 1x per week (als ik geen ontstekingen heb) en smeer ik om de dag met dagcrème van nivea. Elke dag niet want daar heeft m'n huid geen behoefte aan. En ik gebruik als camouflage zo'n stick van garnier, foundations wil ik niet en dit stopt voor mijn gevoel niet.. en verder sja, heb ik geen zin meer om de hele dag me zorgen te maken over m'n huid.. als het niet meer erger wordt dan dit ben ik echt oprecht heel erg blij!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:53

Leuke verslagjes! Die creme vind ik juist verschrikkelijk Aylie haha, heb m een week gebruikt en staat hier dus nog half vol :P als ie door de brievenbus zou passen had ik je 'm zo opgestuurd ;)