Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:57

joyce_eddy schreef:
silvia heel veel succes!

laat je ons het weten?

Tuurlijk!

joyce_eddy

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:44

We zijn benieuwd!
ik wacht af op bericht van de P.C. heb alle goedkeuringen binnen!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:12

jocye eddy, heb je nog helemaal geen gesprek gehad met de pc. omdat je schrijft dat je wacht op bericht vd pc.
normaal gesproken heb je eerst een gesprek met de pc en die vertelt je alles en bepaalt je maat en die zorgt daarna vd goedkeuring bij je zorgverzekering en dat duurt 3 weken ong.
daarna intake en daarna operatie

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:16

tamaramt schreef:
jocye eddy, heb je nog helemaal geen gesprek gehad met de pc. omdat je schrijft dat je wacht op bericht vd pc.
normaal gesproken heb je eerst een gesprek met de pc en die vertelt je alles en bepaalt je maat en die zorgt daarna vd goedkeuring bij je zorgverzekering en dat duurt 3 weken ong.
daarna intake en daarna operatie

ja ik heb de eerste afspraak gehad met de P.C. deze heeft een brief geschreven voor de zorgverzekering. deze heeft mij vrijdag laten weten dat ik goedkeuring heb!
nu wacht ik dus op de oproep van de P.C. die dus gaat bevestigen dat de goedkeuring ook bij hem binnen is.
ik bedoelde dus dat ik nu op deze oproep wacht.

Denk dat wij even misverstandje hadden... :o

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:52

ok, ik snap het ;)

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:29

joyce_eddy schreef:
We zijn benieuwd!

Een dag later naar de PC voor intake, en veeeeeel eerder de goedkeuring..! Nah :P haha!
Gefeliciteerd, op naar de volgende stap! Bij mij nog effe wachten ^^
Welke zorgverzekering zit je? Zilveren Kruis hier :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:39

afgelopen avond en nacht was een hel; gister ff uit huis geweest en voelde continue steken en trekkingen; bij thuiskomt wilde ik het verband verwisselen en toen was het verband(ondanks de mepitel die al over de wond zat)aan het vocht/bloed vastgeplakt over een behoorlijk groot stuk.
dat was zeer pijnlijk en moest dan ook onder de doche gaan staan om het verband los te weken en zelfs dat was al zeer pijnlijk. de wond was ook weer wat groter dan eergister.
Ik moet donderdag op controle dus ben benieuwd.
ik weet dat ik geduld moet hebben maar raak lichtelijk gestrest van die wond

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:43

Jeetje wat kl*te met die wond... Ik hoop dat het snel dicht gaat nu, kan me echt heel goed voorstellen dat je er gestressed van wordt...

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:45

Ohjee, ik hoop ook voor je dat de wond gauw dichtgroeit! Ik ben benieuwd wat je donderdag te horen krijgt...

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:09

Areana schreef:
joyce_eddy schreef:
We zijn benieuwd!

Een dag later naar de PC voor intake, en veeeeeel eerder de goedkeuring..! Nah :P haha!
Welke zorgverzekering zit je? Zilveren Kruis hier :)

Ik heb unive!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:52

Welke zorgverzekering zit je? Zilveren Kruis hier :)[/quote]

Ik heb unive![/quote]

edit: wij hebben hier in enschede een kantoor zitten daar heb ik het zelf heengebracht.. heb laten uitzoeken of die man die alles moet goedkeuren, achterstanden heeft, dit was gelukkig niet het geval....

vaak zijn er dus wel achterstanden vertelde de vrouw die op dat kantoor werkt.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:06

vanmiddag en vanavond waren de gaasjes weer vastgeplakt terwijl ik daaronder gewoon ook nog de mepitel heb.
word er echt niet goed van; heb zojuist weer nieuwe mepitel eropgedaan en daaroverheen cutisorb gaasje met vaseline.
Ik hoop dat het snel donderdag is want dan moet ik op controle en voel me alles behalve fijn op het moment. ik maak me gewoon zorgen om die wond en het feit dat alles vast blijft plakken.
heb sowieso de laatste week regelmatig pijnsteken in beide borsten en ook in de tepel; terwijl deze verder gevoelloos zijn

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:26

Ik kan je misschien enigzins geruststellen dat ik dat ook soms een beetje had, dat vastplakken zelfs met mepitel. Maar het blijft gewoon heel vervelend. En als je het echt niet vertrouwd gewoon het ziekenhuis bellen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 08:43

echt? en hoe heb jij dat toen opgelost?
sowieso zijn beide borsten nog erg gevoelig ; zoals ook de littekens erg gevoelig zijn en als dan het verband ook nog vastplakt op de wond en de hechting dan is dat echt zeer pijnlijk.
beide borsten zijn ook nog erg gezwollen maar links is nog meer gezwollen en ook nog wat blauw(wel ene heel stuk minder als vorige week)
ben benieuwd hoe het donderdag gaat

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:10

@ tamaramt: Ik lees nu al een tijdje je berichtjes zonder daar op te reageren.. Niet omdat ik het niet sneu voor je vind dat je er zoveel last van hebt, maar meer het feit omdat je klachten hebt die bijna iedereen wel heeft gehad. Ik vraag mij een beetje af in hoeverre jij hebt opgezocht en hebt gevraagd aan je chirurg wat je na de operatie te wachten stond?

Mij was dat beetje pijn het wel waard, ik voelde me na de operatie zoveel beter, gewoon dat gewicht weg, alle pijnen die ik had waren onverdraaglijk (en die waren nu weg) en de pijn die er na de operatie was, was daar maar een peulenschilletje bij! (en natuurlijk heeft iedereen een andere pijngrens, mijn pijngrens is zeer hoog, dus voor mij was er amper pijn aanwezig, maar uiteraard had ik ook alle ongemakken die jij noemt.)

Echt, begrijp me niet verkeerd.. je zult er echt wel veel last van hebben, maar had je dan echt verwacht dat alles meteen koek en ei was?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:46

Mijn wond is volgens mij niet zolang open geweest Femke hoor. De rest klinkt al wel heel erg bekend inderdaad, steken had ik ook (en nog heel lang na de operatie) en de littekens zijn nog steeds zo gevoelig dat ik geen beugelbh kan verdragen (althans niet langer dan een paar uurtjes). Ook mijn tepels zijn heel lang gevoelloos geweest.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:07

@lante; hoe lang geleden ben jij geopereerd omdat je nog steeds gevoelige littekens hebt?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:21

7 jaar.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:27

jeetje, dat is toch niet normaal dan dat je nu nog steeds zo n gevoelige littekens hebt?
heb je wel gewoon littekencreme e.d. gebruikt? een vriendin van me heeft een keizersnee gehad(ook al weer lang geleden) en haar litteken was ook nog heel gevoelig en ze gebruikt nu die creme en dat gaat stuk beter.

ik smeer nu 2 a 3 x per dag de littekens in ; ben ik vorige week mee begonnen en toen waren de littekens echt nog heel gevoelig en pijnlijk; dat gaat nu wel stuk beter weer.
komt vast wel allemaal goed ;)
donderdag weer op controle ivm de open wond

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:34

Ja, maar het blijft gevoelig. Kan me ook weinig schelen, ik draag toch altijd een sportbeha, zit veel fijner en dan hoef ik niet steeds van BH te wisselen als ik ga paardrijden of sporten. :D De littekens zijn wel heel mooi trouwens hoor, vallen niet erg op. :) Geen idee of het wel of niet normaal is. Ik heb geen last meer van mijn nek en schouders, van mannen die mijn gezicht niet kunnen vinden e.d. dus het niet kunnen dragen van een beugelBH terwijl er genoeg alternatieven zijn is dan in mijn ogen een hele, hele kleine opoffering. :+

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:01

ik wil juist borst vergroting. En ben jaloers op de vrouwen met een goed voorkomen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:04

PinkPrincess schreef:
ik wil juist borst vergroting. En ben jaloers op de vrouwen met een goed voorkomen.

meid je weet niet wat je zegt :( dit is niet het juiste topic v jou

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:08

tamaramt schreef:
PinkPrincess schreef:

meid je weet niet wat je zegt :( dit is niet het juiste topic v jou

nee even serieus, ik vind het zo erg dat jullie juist alles kleiner willen dwaal ik een moord zou doen voor de helft van een gewone boezem.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:12

Ik denk dat je hier indd niet in het juiste topic bent.. Je kan wel zeggen dat je het erg vind. Maar je hebt geen idee met hoeveel pijn sommige hier rond lopen.

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:17

Dagmar_1995 schreef:
Ik denk dat je hier indd niet in het juiste topic bent.. Je kan wel zeggen dat je het erg vind. Maar je hebt geen idee met hoeveel pijn sommige hier rond lopen.

dat geloof ik een vriendin van mij was met 13 al een hele grote cup maat en enorme rug klachten.