Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:04

Goed bezig allemaal!! +:)+
Dreetje, auwouw, goed van je dat je luistert naar je lichaam! Ik loop al wat langer mee in deze topic :j
WenK, wouw, wat ben jij goed in plannen! Ik probeer mijn weekenden altijd zo leeg mogelijk te houden. Komt er alleen nooit van :')

Zo afspraak is ingepland, woensdag om 16.15 ga ik langs voor de intake. Ga het vanavond vieren met een flink rondje interval met de buurvrouw! :D Even de route uitstippelen! :)

Dreeetje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:07

:') ik dacht dat je nieuw was .. zijn ook zoveel mensen hier .. _O- stel fanatiekelingen ..

Ik ga denk ik na het weekend even langs de dokter, even horen wat hij ervan zegt..

Wie liep er zondag nou een 7km run?
Ik heb ook nog even gekeken naar de plantsoen loop maar zijn rondjes van 2,5 km .. ik hou niet zo van rondjes lopen .. :') Daarnaast als ik die van 10km wil doen staat wedstrijdloop bij? Iemand enig idee wat dat inhoud?

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 13:13

Angela: respect _/-\o_ Echt knap dat je gewoon 30 kg bent afgevallen! Topper!

Fanneke: jou lukt het ook wel! Gewoon doorgaan op dezelfde weg als Angela gedaan heeft. En inderdaad oppassen met je gewrichten nu je nog wat zwaarder bent. Anders eerst maar veel wandelen.

Ik ben nu bijna 4 weken op dieet. Ik heb nu een BMI van ruim 26. Mijn streefgewicht is 65 kg dus dan moet er nog 10 kg af. Maar ik ben inmiddels al 2.5 kg kwijt dus daar ben ik blij mee :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:19

Het gaat jullie echt lukken, het duurt even voordat je lichaam op gang is, maar uiteindelijk gaat het als een tierelier en ben je een verbrandingsmachine!

Even nog een nieuwtje, ik ben vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest. En ik ben aangenomen! Na dik anderhalf jaar thuis te hebben gezeten in de ziektewet, ga ik weer aan het werk!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:24

*\o/* Angela +:)+ Van harte!!!!!!!! Drie dikke zoenen van mij :D Waar ga je werken en wat ga je doen? Mag via pb hoor :j

Dreeetje, ik ga die 7 km doen maar da's gewoon via mijn Dutchrunners schema, zondag staat er in het kader van de opbouw 5-10 km een 7 km duurloop op de agenda :D Maar het zou zomaar minder kunnen zijn, moet in ieder geval 42 min lopen :j

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:30

Wat super goed Angela! Ik wil precies hetzelfde als jij. Ook 30 kilo afvallen. Maar of het ooit lukt... En gefeliciteerd met je baan!

Je komt er wel Fanneke. Goed bezig! En succes bij de dieëtiste!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:31

Pebblesther schreef:
Angela: respect _/-\o_ Echt knap dat je gewoon 30 kg bent afgevallen! Topper!

Fanneke: jou lukt het ook wel! Gewoon doorgaan op dezelfde weg als Angela gedaan heeft. En inderdaad oppassen met je gewrichten nu je nog wat zwaarder bent. Anders eerst maar veel wandelen.

Ik ben nu bijna 4 weken op dieet. Ik heb nu een BMI van ruim 26. Mijn streefgewicht is 65 kg dus dan moet er nog 10 kg af. Maar ik ben inmiddels al 2.5 kg kwijt dus daar ben ik blij mee :j

Kan ik je de hand schudden! ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:32

Wat goed Angela, van harte gefeliciteerd! :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:37

Ah ik snap het bom, ik dacht dat er weer een run gepland stond .. :)

Angela, gefeliciteerd !!! Echt super !! :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:37

Wat super Angela, gefeliciteerd joh!

Wat veel afvallers ook hier zeg! Ik ben vorig jaar 16 kilo afgevallen en dat is nog steeds zo. Ben wel wat strakker geworden in de tussentijd, maar qua gewicht blijft het nog ff zo. Vind het ook wel best zo, al zullen er genoeg zijn die in mijn geval flink aan het lijnen zouden gaan. Zit mezelf en m'n paard niet in de weg, dus ik laat het ff zo (ben ook niet heul dik hoor, 76 / 77 kilo bij 1.70m) .

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:46

WenK, je weet zelf wanneer je er aan toe bent en je lijf er klaar voor is. :j Ik ben nu ook 13 kilo afgevallen maar niet zo heel snel, maar dat hoeft ook niet!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:54

Tja, weet je. Ik ben al zo veel slanker dan vroegah, eigenlijk ben ik best trots als ik mezelf in de spiegel terug zie. :o Vind het nu belangrijker gezond en fit te zijn/blijven dan die kilo's er af te persen...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:11

Ik ben 1.64 en schommel rond de 70 kilo. Niet echt afgevallen door het lopen maar wel een stuk slanker geworden en daar gaat het mij om.

Dreeetje, ik hou m'n eigen run ;) Ik weet ook al wie de winnaar is :Y)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:19

:') en diegene heeft ook het baan record denk ik he !? :P

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:22

Yep, maar is helaas ook laatste :')

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:35

Wauw, wat 'n mooie berichtenstroom even hier :), ik pik er eventjes wat uit hoor, sorry dat ik niet op iedereen reageer ..
Bewondering voor alle plannen die hier voorbij komen!

Angela, gefeliciteerd met je baan! Wat ga je precies doen? Jij zit toch ook in het rechtentopic? Op de een of andere manier zie ik je in wel meer van de topics die ik bekijk voorbij komen, meestal kan ik het wel in jouw 'zegje' vinden :=
Ook erg knap trouwens dat je zoveel bent afgevallen!

Voor mezelf is het niet nodig een afvaldoel te stellen, maar ik wil me wel lekker fit gaan voelen, ook een mooi doel an sich.
Vanavond les 6 met Evy, aan de ene kant heb ik er zin in (mits het droger wordt hier), aan de andere kant zie ik er een beetje tegenop omdat ik les 5 opeens best tegen vond vallen na nummer 4.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:41

hey Elise, Wat grappig dat we zoveel in dezelfde topics zitten! Ik zit ook in het rechtentopic, inderdaad! Ik ben nu aangenomen voor de functie van incasso medewerker / medewerker rechtsbijstand. :) Heel divers eigenlijk!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:35

Angela, gefeliciteerd met je nieuwe baan! *\o/* Supergoed zeg!!!
En jemig, 30kg afgevallen...Respect! :j

Ik ben sinds mijn burnout (sept.'07) eerst tegen de 15 kg aangekomen en ben er nu weer 12 kwijt. Ben nog geheel tevreden, maar hoef ook niet terug naar nog verder dáárvoor (mn CIOSperiode) toen was ik écht een gespierde spijker, beetje te... :o
Nu nog 2kg en vooral iets strakker nog, maar tis al veel beter dan t is geweest!

Hmm, duurde toch wat langer dna gepland, pas net thuis vant werk (had 13u ingepland...) Zo ff omkleden en naar stal. Hoop dat droog blijft...Maar ach, ga toch sowieso naar strand = de zee in = nat, maar ben liever alleen aan mn benen nat dan helemaal :Y)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:37

Kom eve snel langs.

Angela, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Ik heb ook geen tijd om op iedereen te reageren. Komt maandag wel weer.

Ga nu snel onder de douche en dan een weekend muzieken. Iedereen een heel fijn weekend en voor de mensen die een loopje gaan doen, heel erg veel succes!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:00

Angela gefeliciteerd met je baan!

Ik ben even naar de dokter geweest om te kijken wat ik nou precies heb (allmaal rode bulten :? ) maar blijkt dus te gaan om iets waarvan we niet weten hoe het ontstaat, waartegen geen middeltje is en die gelukkig niet gevaarlijk en besmettelijk is. Ofterwijl diagnose pityriasis rosea. Nu dus zo'n 6 weken afwachten totdat die idiote bulten weg zijn ^)

Na het weekend het hardlopen weer oppakken :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:03

Winged, daar heb ik wel eens van gehoord! :j Nou, afwachten dus! :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:07

Gefeliciteerd Angela! *\o/*

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:12

Angela gefeliciteerd met je nieuwe job! Lijkt mij heerlijk om lekker aan de slag te gaan, na al die tijd thuis. *\o/* Al lijkt het mij heerlijk, na al die tijd hard werken een keer lekker thuis te zitten _O-

@Elise, ik vond les 5 ook pittig, ik geloof dat ik hem 3 keer heb gelopen. Ik moest van mijzelf de les "normaal" uitlopen, voordat ik naar de volgende les zou gaan, en zie nu, les 19! Geen probleem! :D

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:04

Nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd via welk systeem jullie lopen ;)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:11

Geweldig, Angela! Gefeliciteerd!!!

Als ze morgen dit weer ook willen hebben... Jemig zeg! Wahah, dan wordt het nationale blubberwegwedstrijd vrees ik :=