Ik word er zo ontzettend moe van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:10

JessAndHope schreef:
niet? moet jij eens opletten als je alles (maar dan ook echt ALLES) alleen moet doen terwijl je zwanger bent. Nooit eens te horen krijgt: hoe ging het vandaag/hoe voel je je/ hoe gaat het met je/ moet ik dat even doen?
En daarnaast wel alleen maar lopen zeiken op me.

Toegegeven, hij had nog veel langer kunnen duren, deze relatie. Maar helaas ben ik niet het type vrouw wat zich als voetveeg laat behandelen :d

Als jij op dezelfde manier tegen hem doet zoals je hier het hele topic over hem al loopt te klagen en zeiken, dan kan ik mij voorstellen dat hij je spuug en spuugzat was op ten duur..

Een mens kan maar een bepaalde hoeveelheid gezeik hebben, dan is het genoeg en stelt het "verdedegingsmechanisme" in werking.. :D En dat is er gebeurd, hij was je geklaag en gemekker gewoon zat.. :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:11

Tallie1979 schreef:
JessAndHope schreef:
Als als als..... als ik dat vantevoren had geweten,dus dat alles zo zou lopen, nee, dan was ik er ook niet aan begonnen.
Maar ondanks mijn leeftijd ben ik hartstikke volwasse, hij is/was volwasse en samen hebben we in goed overleg besloten om voor een kleintje te gaan. Ik vind het onzin om jaren te wachten als alles gewoon goed is.
Tsja... dat het nu zo loopt is spijtig, maar beter zo dan bij elkaar blijven in spanning en stress....

Voor de wet zijn jullie 2 volwassen, of het in geestelijke gesteldheid ook zo is? Ik durf het te betwisten.. De wijze waarop jij je ex hier neerzet en jezelf gedraagt? Mwaaahhh :+ Maakt niet uit natuurlijk, moet je zelf weten, maar het lijkt mij wijzer om nu uit te gaan zoeken wat je moet doen, hoe je het moet doen en het allemaal zsm doen om alles geregeld te krijgen. En als je in staat bent om een volwassen gesprek met je ex aan te gaan over hoe nu verder zonder dat je hem de hersenen inslaat, dan zal je van mij horen dat je het heel volwassen aanpakt..
Voor nu zie ik je alleen maar bléren hoe slecht hij is en dat je voor jezelf al een heel plan over wanneer hij wel en niet die kleine mag zien. Ik kan je nu al zeggen dat je door jouw houding problemen met je ex gaat krijgen.. Het zal mij zelfs niet verbazen als hij dit op ten duur voor de rechter uitvecht.. En dan kom JIJ van een koude kermis thuis, want hij krijgt dan namelijk ook gewoon ouderlijk gezag.. ;)

En dat is wederom niet om lúllig te doen, maar alles in watjes verpakken en je alleen maar een aai over je bol geven, want "Je bent zo zielig en je staat er alleen voor" zal je van mij niet krijgen.. :P

Bij deze slaag ik voor jou 'volwassenheidstest'.
Aangezien ik diegene ben die alles regelt, uitvogelt en probeer in goede banen te leiden. Hell, ik heb zelfs zn spullen gepakt!!! Wat mij alleen maar weer het commentaar oplevert: pfff, alsof ik je huis leegroof....
Owkeejjjj, wilde ik alleen maar helpen, ook niet goed.

Ik 'blêr' hier dat hij zo slecht voor me is? Ik geef aan wat hij heeft gezegd en wat hij heeft gedaan en dat dat in mijn ogen dus idd slecht is. Meer zeg ik niet, maar minder ook niet.
Ik vraag niet om als een prinsesje behandeld te worden, maar kom ook niet met loze ongefundeerde opmerkingen, want daar schiet niemand wat mee op.

En voor de laatste keer: ik heb juist helemaal NIET tegen hem lopen zeiken. Heb alles gewoon overlegd en netjes gevraagd en er niks van gezegd als hij het weer eens niet wilde doen of weetikveelwat.

Dus mensen.... kap nou eens met de zinloze conclusie dat ik alleen maar heb lopen zeiken tegen hem, want dat heb ik juist NIET gedaan.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:12

spatter schreef:
het was duidelijk niet goed TS
als een zwangerschap al zorgt voor 3 x een breuk en de laatste definitief dan was je relatie niet goed
daar kan ik heel simpel over zijn

in een relatie kunnen zoveel dingen gebeuren
zieke partners, zonder werk komen te zitten, met kinderen erbij nog meer spanningen van huilers, slechte slappers, zieke kinderen enz
als een simpele zwangerschap al tot een breuk lijdt was de basis totaal niet in orde, wat ook niet kan in een jaar
voordat 2 mensen echt naar elkaar toegegroeid zijn , dat kost echt wel wat meer tijd, zeker als je partner zoals jij beschrijft fulltime werkt en niet naast de deur

Nogmaals Spatter: errug knap dat jij een conclusie kan trekken over andermans relatie. Toppertje! *\o/* +:)+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:13

JessAndHope schreef:
En dan ben ik uiteraard gelijk maar te onvolwassen om een beslissing te maken...

Lekker makkelijk ben jij!

Wil wel eens weten wat je zou hebben gedaan als je in mijn schoenen had gestaan. Alles op rolletjes liep, het plaatje perfect was, je aan een kind begon en daarna bleek dat de toekomstige vader wel erg zakkerig was mbt zwangerschap enz.
Kijken of je nog zulk commentaar als dat van jou zou waarderen...

Als je het tegen mij hebt, waar stel ik exact dat je te onvolwassen bent om een beslissing te maken?

Mijn constatering in dit topic is dat je moord en brand blert, op je kont blijft zitten en je ex tot op zijn schoenveters afbrand.. En je gaat tegen iedereen tekeer die niet exact tegen je zegt wat je wilt horen..

Dát is onvolwassen gedrag, dan heb ik het nog niet eens over je keuzes.. :+

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:14

oh en verder wat betreft de hulp van je partner
mijn man werkt meestal meer als 80 uren in een week dus alles komt wel zo'n beetje op mij aan, ook tijdens mijn zwangerschappen
maar dingen die ik niet kon of onverantwoord waren lostte hij echt gelijk op
waar hij kon stond hij voor me klaar en nog trouwens

talie hij zou zich moeten schamen, ook al zeikt TS, hij moet die 9 maanden maar uitzingen voor het goede doel, wij dragen als vrouw alle ongemakken, hij mag dan best maar een beetje behulpzaam zijn en zich minder aantrekken van de nukken van zijn vrouw

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:14

Tallie1979 schreef:
JessAndHope schreef:
niet? moet jij eens opletten als je alles (maar dan ook echt ALLES) alleen moet doen terwijl je zwanger bent. Nooit eens te horen krijgt: hoe ging het vandaag/hoe voel je je/ hoe gaat het met je/ moet ik dat even doen?
En daarnaast wel alleen maar lopen zeiken op me.

Toegegeven, hij had nog veel langer kunnen duren, deze relatie. Maar helaas ben ik niet het type vrouw wat zich als voetveeg laat behandelen :d

Als jij op dezelfde manier tegen hem doet zoals je hier het hele topic over hem al loopt te klagen en zeiken, dan kan ik mij voorstellen dat hij je spuug en spuugzat was op ten duur..

Een mens kan maar een bepaalde hoeveelheid gezeik hebben, dan is het genoeg en stelt het "verdedegingsmechanisme" in werking.. :D En dat is er gebeurd, hij was je geklaag en gemekker gewoon zat.. :)

Idd, een mens kan maar een bepaalde hoeveelheid gezeik hebben. MIJN grens was in deze dus bereikt. Want wel lopen zeiken, mij afkraken en geen rekening met me houden, maar daarnaast zelf ook verdomd weinig doen, dat gaat mij te ver.
3x heb ik geprobeerd hem dit allemaal in te laten zien, maar iedere keer was IK de boeman, en was hij diegene die ontzien moest worden en gepemperd moest worden. Als ik zoveel liep te klagen en te mekkeren, dan wens ik hem veel succes met een andere vrouw, want ik kan je verzekeren dat ik hem met alles zijn gang heb laten gaan en amper het lopen 'zeuren' op hem.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:16

Tallie1979 schreef:
JessAndHope schreef:
En dan ben ik uiteraard gelijk maar te onvolwassen om een beslissing te maken...

Lekker makkelijk ben jij!

Wil wel eens weten wat je zou hebben gedaan als je in mijn schoenen had gestaan. Alles op rolletjes liep, het plaatje perfect was, je aan een kind begon en daarna bleek dat de toekomstige vader wel erg zakkerig was mbt zwangerschap enz.
Kijken of je nog zulk commentaar als dat van jou zou waarderen...

Als je het tegen mij hebt, waar stel ik exact dat je te onvolwassen bent om een beslissing te maken?

Mijn constatering in dit topic is dat je moord en brand blert, op je kont blijft zitten en je ex tot op zijn schoenveters afbrand.. En je gaat tegen iedereen tekeer die niet exact tegen je zegt wat je wilt horen..

Dát is onvolwassen gedrag, dan heb ik het nog niet eens over je keuzes.. :+

euh tallie... dat was dus NIET tegen jou.

Ik bler géén moord en brand, zit al helemaal niet op mn hol en ik zeg alleen wat meneer zei en deed. Dat zijn feiten en als dat al afbranden is.... tsja...

Ik ga tekeer tegen mensen die met ongefundeerde opmerkingen komen en werkelijk waar dingen zeggen die als een l*l op een drumstel slaan. Dat zijn namelijk mensen die van de hoed nog de rand weten, maar wel even denken te mogen oordelen. Tsja... kan ik niet zo goed tegen atm...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:17

spatter schreef:
oh en verder wat betreft de hulp van je partner
mijn man werkt meestal meer als 80 uren in een week dus alles komt wel zo'n beetje op mij aan, ook tijdens mijn zwangerschappen
maar dingen die ik niet kon of onverantwoord waren lostte hij echt gelijk op
waar hij kon stond hij voor me klaar en nog trouwens

talie hij zou zich moeten schamen, ook al zeikt TS, hij moet die 9 maanden maar uitzingen voor het goede doel, wij dragen als vrouw alle ongemakken, hij mag dan best maar een beetje behulpzaam zijn en zich minder aantrekken van de nukken van zijn vrouw

Ik ben het even kwijt hoor spatter, eerst brand je me af en nu heb ik ineens gelijk? Maargoed....

Hij voerde dus geen flikker uit en zei dat ik me niet aan moest stellen... Dus in deze ben ik het eens met je eens en mag hij idd even een stapje harder lopen om zijn steentje bij te dragen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:18

@ spatter..

Ik vind het niet verwondelijk dat hij het een keer zat is.. Als je even dit 20 pagina tellende klaagtopic leest, kan je zien dat TS zo nu en dan buitengewoon onredelijk is. Al was ze zwanger van 8 babies, er bestaat ook nog zoiets als fatsoen..

Het zou wat zijn dat alle zwangere vrouwen in Nederland onbeschoft, zeikerig en onaardig mogen doen tegen ieder mens wat ze tegenkomen.. Want ja, ze is zwanger, dus het is niet zo gek..

Ik vind het niet normaal... Tuurlijk, TS haar ex is verre van foutloos, maar kom op hee! :+

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:18

TS ook al vind ik dat je te snel aan kinderen bent begonnen, ik vind je vriend wel een ***
hij was er ook bij en maakt zich er nu wel heel gemakkelijk van af

ik hoop dat je in de toekomst een liefdevollere partner treft

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:18

Tallie1979 schreef:
@ spatter..

Ik vind het niet verwondelijk dat hij het een keer zat is.. Als je even dit 20 pagina tellende klaagtopic leest, kan je zien dat TS zo nu en dan buitengewoon onredelijk is. Al was ze zwanger van 8 babies, er bestaat ook nog zoiets als fatsoen..

Het zou wat zijn dat alle zwangere vrouwen in Nederland onbeschoft, zeikerig en onaardig mogen doen tegen ieder mens wat ze tegenkomen.. Want ja, ze is zwanger, dus het is niet zo gek..

Ik vind het niet normaal... Tuurlijk, TS haar ex is verre van foutloos, maar kom op hee! :+

Noem de punten waarop IK onredelijk ben geweest? Want dat wil ik wel eens even weten...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:19

spatter schreef:
TS ook al vind ik dat je te snel aan kinderen bent begonnen, ik vind je vriend wel een ***
hij was er ook bij en maakt zich er nu wel heel gemakkelijk van af

ik hoop dat je in de toekomst een liefdevollere partner treft

Pff, voor mij even lekker helemaal niks meer! Ben er even klaar mee, ik regel alles wel lekker alleen en doe mn eigen ding. Ik red het wel hoor! Heb ik geen vent voor nodig...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:20

JessAndHope schreef:
euh tallie... dat was dus NIET tegen jou.

Ik bler géén moord en brand, zit al helemaal niet op mn hol en ik zeg alleen wat meneer zei en deed. Dat zijn feiten en als dat al afbranden is.... tsja...

Ik ga tekeer tegen mensen die met ongefundeerde opmerkingen komen en werkelijk waar dingen zeggen die als een l*l op een drumstel slaan. Dat zijn namelijk mensen die van de hoed nog de rand weten, maar wel even denken te mogen oordelen. Tsja... kan ik niet zo goed tegen atm...

Mocht je mij ongefundeerd vinden, wil je dan even aangeven waar ik ongefundeerd ben? :) Ik lees namelijk al je posten en reageer op datgene wat jioj zegt, hoe je het zegt en hoe je daar weer op reageert.. Niet ongefundeerd als je het mij vraagt, het is namelijk actie -> reactie! :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:21

JessAndHope schreef:
Tallie1979 schreef:
@ spatter..

Noem de punten waarop IK onredelijk ben geweest? Want dat wil ik wel eens even weten...

Hier kom ik later op terug, ik moet namelijk wederom je hele topic door en aardig wat quotes verzamelen om hier antwoord op te geven :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:21

Ik zeg 'mensen' niet jij. Mensen..... zoals bijv. Spatter die op basis van niks even concludeert dat mijn relatie niet goed was. Je kan hooguit zeggen dat je dénkt dat het misschien niet goed was. maar aangezien ik zelf in de situatie zat, en ik heus niet zo graag wil fokken dat ik een roze bril op heb, denk ik dat ik toch veilig kan zeggen dat de relatie goed was toen we aan een kind begonnen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:22

tallie ik heb alles gelezen en kan me wel een beeld vormen van de vriend van TS , ken meer van zulke gasten
alles is leuk en aardig tot er verantwoodelijkheid komt, dan is het niet leuk meer want dan moet er van alles
het feit dat hij al meer relaties heeft gehad maar daar ook nooit verder is gekomen zegt ook iets

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:23

[/quote]

Noem de punten waarop IK onredelijk ben geweest? Want dat wil ik wel eens even weten...[/quote]

Hier kom ik later op terug, ik moet namelijk wederom je hele topic door en aardig wat quotes verzamelen om hier antwoord op te geven :D[/quote]

Ik vraag niet of je alles weet. Ik zeg, noem eens een voorbeeld. En dat heb ik het niet over uitspraken over voogdij or whatever, maar over MIJN acties, tijdens mn zwangerschap.
Volgens mij ben ik nml degene die voor 300% aan het knokken is geweest, en meneer alles wel goed vond.

@Spatter: dat kwam omdat hij in practisch iedere relatie vreemdging....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:24

spatter schreef:
tallie ik heb alles gelezen en kan me wel een beeld vormen van de vriend van TS , ken meer van zulke gasten
alles is leuk en aardig tot er verantwoodelijkheid komt, dan is het niet leuk meer want dan moet er van alles
het feit dat hij al meer relaties heeft gehad maar daar ook nooit verder is gekomen zegt ook iets

Je vergeet wel dat wij maar 1 kant van het verhaal horen hier en dat de Ex van TS in geen enkel opzicht de mogelijkheid heeft om zichzelf te verdedigen of het verhaal te verduidelijken? Dat wij luisteren naar het verhaal van een 7 maanden zwangere dame die barst van de HCG in haar bloed? :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:26

JessAndHope schreef:
Ik vraag niet of je alles weet. Ik zeg, noem eens een voorbeeld. En dat heb ik het niet over uitspraken over voogdij or whatever, maar over MIJN acties, tijdens mn zwangerschap.
Volgens mij ben ik nml degene die voor 300% aan het knokken is geweest, en meneer alles wel goed vond.

Als hij in bijna elke relatie vreemdging, is er geen belletje bij je gaan rinkelen?

Hoe je eraan komt, kom je er meestal ook af :+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:27

Ik vind het toch knap dat er blijkbaar vrouwen zijn die denken dat iedereen maar een hormoonbom is zodra ze zwanger zijn.
Je mag het aan iedereen in mn omgeving navragen. Tis dat ik een buikband draag... maar anders zouden mensen echt niet weten dat ik zwanger ben.
Ik heb geen zwangerschaps gezicht, houd geen vocht vast en most of all... blijkbaar gedraag ik me dus nogsteeds normaal. Want als ik naar andere kijk (vriendin in mn omgeving die ook zwanger is) heb ik zoiets van: jeetje... hormoontjes? En dan meer in de vorm van in huilen uibarsten om niks enzo.
Je mag het vragen van mij part, maar je zal horen dat ik gewoon de redelijkheid zelve ben. Oók nu ik zwanger ben.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:28

Tallie1979 schreef:
JessAndHope schreef:

Als hij in bijna elke relatie vreemdging, is er geen belletje bij je gaan rinkelen?

Hoe je eraan komt, kom je er meestal ook af :+

Ik heb er nooit een seconde aan getwijfeld dat hij vreemd zou gaan bij mij. Het is ook niet gebeurd. Hij heeft alleen gevoelens voor een ander gekregen en dat ook gelijk (bijna gelijk) gezegd.
En tsja... als je alle gozers die vreemd zijn gegaan moet afzweren, dan lopen er aardig wat vrijgezelle jongens extra rond.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:29

Tallie, heb jij ervaring met zwanger zijn?

Toen ik zwanger was was ik stabieler dan ooit, alleen voelde ik me hondsberoerd 9 maanden lang (misselijk).
Ik denk niet dat je alle zwangeren over 1 kam kunt scheren, hoor. ;)

Jess1989

Re: Ik word er zo ontzettend moe van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 12:30

@ Twiggy: precies wat ik zei dus. Niet alle zwangeren zijn hormonale tijdbommen!!! Ik weet heus wel wanneer ik mij onredelijk gedraag, en dat is dus niet als ik weiger een gasfles van 36 kilo te dragen!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:33

Ik had last van mijn hormonen in de zin van de misselijkheid (dat kwam door de hormonen ja ;) ). Maar emotioneel en psychisch was ik heel, heel stabiel. Ik heb de vader van mijn kind nooit afgekat in elk geval. Juist het tegenovergestelde zelfs. :D
Maar goed, ik had ook geen l.ul van een vent. Want anders was het een heel ander verhaal geweest. :D

Maar goed, ik ga wat nuttigs doen, moet aan de huismiep, voordat ik dochterlief van school moet halen zo. :)

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:34

JessAndHope schreef:
Ik vind het toch knap dat er blijkbaar vrouwen zijn die denken dat iedereen maar een hormoonbom is zodra ze zwanger zijn.
Je mag het aan iedereen in mn omgeving navragen. Tis dat ik een buikband draag... maar anders zouden mensen echt niet weten dat ik zwanger ben.
Ik heb geen zwangerschaps gezicht, houd geen vocht vast en most of all... blijkbaar gedraag ik me dus nogsteeds normaal. Want als ik naar andere kijk (vriendin in mn omgeving die ook zwanger is) heb ik zoiets van: jeetje... hormoontjes? En dan meer in de vorm van in huilen uibarsten om niks enzo.
Je mag het vragen van mij part, maar je zal horen dat ik gewoon de redelijkheid zelve ben. Oók nu ik zwanger ben.

Ik ben dan toch heel benieuwd hoe je reageert als je niet zwanger bent. ;) Als het dan volgens jou nu de hormonen niet zijn, heb je wel een heel groot probleem wat sociale interactie betreft.
Wat loop je je op te winden op internet, is ook helemaal niet goed voor een zwangere. Ga lekker met de beentjes omhoog op de bank liggen en lees het boek "de hufter op het witte paard".