hele lange update nicky u

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: hele lange update nicky u

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:55

Heftig allemaal zeg, blijf het volgen, sterkte Nuckyu: houd vol!

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:44

Geloof ik graag Nicky dat je de verschillende soorten pijnen niet meer van elkaar kan onderschijden en wat heeft nu met wat te maken, en de schrik als je weer op een andere plek pijn hebt.

Hou in gedachte dat het een stuk beter gaat dan voor de chemo en volgens mij ga je nu naar je laatste chemo? Ik hoop dat je daarna even tot rust kunt komen, jouw lichaam kan opknappen van al die troep die je in je krijgt, maar jammer genoeg nodig hebt.

Ik hoop dat je in ieder geval met oud en nieuw zover ben opgeknapt dat je jouw feest kan houden.

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:21

Heey Nicky,fijn wat van je te horen...
Ik denk vaak even aan je!
Zet 'm op,al ben je daar al een kanjer in! x
Ik hoop op een heel fijn groots oud en nieuw feest voor jou!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 23:45

Hai,ook ik volg jouw levensverhaal...en helaas voornamelijk de ellende er van ;(
Niks zo vreselijk als het idee dat je er niet altijd voor je kind kan blijven zijn...dat lijkt mij het ergste van alles...
Mijn nichtje heeft long kanker,en uitzaaïngen in haar botten,en dan voornamelijk haar heup.Zij heeft nu een pijn pompje in haar rug,en kan daar de pijn goed mee controleren zonder duf/suf te worden,hebben ze dat nog nooit aan jou voorgesteld? Zou zo fijn zijn als je met minder pijn verder zou kunnen.
Ook mag zij nog mee doen aan een experimenteel medicijn in het AvL ziekenhuis....misschien ook een idee?
Ik roep maar wat hoor,als ik niks te zeggen heb voel ik me ook altijd zo machteloos ;)
ook al ken ik je niet persoonlijk(heb je wel beetje leren "kennen" héél lang terug in de barokke paarden huiskamer), ik leef met je mee,en hoop dat je nog héél lang bij "ons" mag blijven,en vooral nog heel lang mag genieten van je zoontje en man...
Dikke knuf

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 01:23

Ik wil je nog eens heel veel sterkte wensen !!!!
Je doet het top !

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 20:19

thanks voor de de hart onder de riem / lieve woorden ..doet goed

gisteren Iipv vorige week vrijdag .. was zo ziek geweest vorige week incl de vrijdag dat we het maar even uitgesteld hebben
darmen en maag deden weer zoooo leuk %) 8)7 ) een der laatste kiezen aan de bovenzijde laten trekken
na het trekken was er heel duidelijk te zien dat er een ENORM gat zat onder de vulling
de grote beurt begin dit jaar ondernarcose is dus niet geheel volgens wens gegaan :( _-:(
konden mooi zien waar de vulling is geplaatst en gat begon er direct onder

dit formaat gat krijg je niet binnen een paar maandjes..

kan nu weer op mijn jukbeen links tikken :D
nog wel pijn tussen jukbeen en kaak , slaap en stuk hoofd / schedel

maar gezien het gat zou het mij en ons (ook de kaak chirurg) helemaal niet verbazen
dat de pijn en vieze smaak etc door die verrotte kies kwam

weer rustig afwachten dus of die ellende dan nu eindelijk over gaat
loop nu al maanden met zware hoofdpijn en regelmatig dagen met een trillend oog
ab werkte iedere keer maar kort .. t zou een hoop verklaren .. duimt rustig verder

Vandaag de apd en 4e herceptin ontvangen en er is weer bloed afgenomen as usual

de tumor marker blijft "stabiel" wat erg fijn is
(geen garantie en niet zaligmakend maar een fijn teken voor nu)

bloed resultaten/ de belankrijke waarden waren verder allemaal eigenlijk perfect

alle nagels zijn gevoelig en 1 blijft domweg heeel erg vervelend en pijnlijk (klinkt zo "banketstaaf" maar dus mijn grote teen :') )

boven in de rug tussen vaste en beweegbare wervels blijft pijnlijk en vooral bij bumbs, bochten etc
dat zag er op de foto buiten de bekende schade vrij goed uit , de tussen wervel is wel wat ingezakt en tja waarschijnlijk door
de kanker maar daar is dus niks aan te doen .. mee leren leven
maar dus ook wat fanatieker gaan zoeken naar een bijrijder durf er alleen nog op hele goede dagen op

onder in de rug word duidelijk ook een zenuw flink geirriteerd gezien de uitstralings pijn .. daar idem verhaal
staat het een en ander flink scheef maar buiten pijnstillers het wijste om er niks aan te doen
(buiten wat oefeningen die uiteraard nooit kwaad zijn)

vermoeid heid speelt me echt parten .. logische en normale bijwerking
maar leuk is anders maar als dat het ergste is ..

mijn haar begint weer te groeien :')
in het begin viel het net zo hard weer uit maar het lijkt nu toch door te zetten
in 1e instantie schrok ik me rot daar ik de vorige keer heel erg lang kaal ben gebleven
en twijfelde aan de chemo werking , maar het schijnt vaker voor te komen

vingers slapen nog steeds en zullen dat ook voorlopig blijven doen
maar het word niet erger niet pijnlijker en gebied word niet groter

vd zomer dachten we de kerst niet te gaan halen .. nu weten we dat we iig 2011 halen gaan
als het aan de kanker ligt althans .. het leven is zo relatief .. maar zelfs mijn hartje lijkt het momenteel redelijk goed te doen

uitval in de benen is momenteel bijna dagelijks .. nog steeds zonder waarschuwing
maar daar wen je aan .. als een of 2 benen het "even" plaatselijk of iets meer even of iets langer het niet doen
zolang die hernia pijn er maar niet bij komt doe ik hett er graag voor

al met al ..
garanties heb je tot de deur ..kan ieder moment foutgaan ondanks de goede tekenen ..kan voor exact het zelfde geld nog even goed gaan
het zwaard hangt maar valt niet deze maand .. niet deze week en zeker niet vandaag

al met al gaat het dus "goed"

waarop de arts dus besloten heeft dat vandaag .. de 9e taxoterre chemo vervolgt gaat worden door nog 2 behandelingen
zodat er dan 6 x tegelijker tijd met de herceptin waarop zij en wij ook hopen dat de herceptin goed aanslaat en de slechte eiwitjes nog
maar lang mogen vangen ..en de chemo de weke delen maar lang mag beschermen
op naar de 10e en 11e chemo ..

daarna (hopelijk niet eerder .. de kanker cellen kunnen veranderen en zelfs dan dus niet de markers afscheiden waardoor je denkt dat het
goed gaat maar dat dat het toch niet doet)zal het er toch weer door heen gaan breken .. 4 weken 4 maanden 6 maanden
we hopen op het beste .. garanties zijn er niet

maar voor nu .. gaan we 2011 halen .. en dat + het feit dat het nu nog steeds ondanks de "kleine "ongemakken en meer pijn dan van de zomer
nog steeds een heel stuk beter als van de zomer .. is voor ons al een mega verbazende plezierige wetenschap

liefs nick

nou een aardig foutvrij stukje :') mart heeft even na gelezen en bij iedere zin had die wel iets :')
ach is iig lief bedoeld .. went ook wel weer :D

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:26

Misschien een knullige opmerking maar wordt evt. behandelen in duitsland niet vergoed...?...ik weet iemand die dat volgens mij wel gekregen heeft

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:27

als je wilt kan ik het wel eens navragen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 07:26

neh .. denk dat ik ook weet waar je op doelt

wij wonen nabij grens belgie .. behandelingen in gent bv worden wel vergoed
hadden we nabij duitsland gewoont was het een ander verhaal
maar in belgie hebben ze geen "magnetron"

buiten dat ik de reis niet aankan (ja in delen ..) zit je ook met transport en evt overnachtingen
mart moet dan hier thuis blijven voor de kleine en de zaak

daarbij moet dat dan tegelijk met chemo en eiwit therapie
duurt een paar maanden en dan komen er nog meer dingen(kosten) bij kijken

kijken of het zin heeft kost 8000 .. heel simpel .. en dan ben je der nog niet
zonder te bedelelen of met die bedoeling daar men daar gegarandeerd over zal vallen
een der redenen waarom we het er hier nog niet overgehad hebben
dat geld hebben we nu domweg niet

in rotterdam hebben ze een "magnetron"die alleen een aantal delen kan aanpakken
dus niet zo'n geval voor heel je lijf .. dat is wat voor mij evt zin zou kunnen hebben
buiten dat de oncoloog er in rdam niet in geloofd ..en ze er voor mij niet eens over wilde nadenken
maar ja .. ze wilde ook geen botversterkers geven ..zegt misschien ook genoeg over hoe ze over mijn situatie dacht
maar er is zoveeel fout gegaan de laatste 7 maanden daar , wij hadden het bewijs van uitzaaiingen al in de handen
via andere wegen (ha, bloed etc) en nog keken ze niet ,, mijn hart functie ook zo iets ach verschil tussen 35 en 57 % is bijna niks :( ,,
maar toen ik allergische reacties vertoonde op de chemo en het hier echt fout ging en na tig x bellen
we dan eindelijk mochten komen was ik al zo ziek dat dat niet meer kon, de laatste dagen hier thuis en 1e paar
dagen ziekenhuis ben ik ook hele delen kwijt , zakte regelmatig even weg
ben toen met bloedspoed en oa hoge koorts en uitdrogings verschijnsellen opgenomen met de ambu hier in het nabij
gelegen ziekenhuis gebracht .. een bekende bokker haalde me van de ehbo richting de prive kamer , die werkt op die afdeling en
ziet mij en mijn dossier regelmatig ,die schrok zich rot , ze heeft zwijgplicht en ook al zeg ik trek maar open die mond dan kan dat haar in hele grote problemen op der werk brengen (buiten de wettelijke regels ..werken er meer bokkers..risico moet ze niet willen nemen )
maar die heeft hier op bokt , zeker in het begin bij die rel echt op der vingers gezeten ..

maar okee in duitsland hebben ze dus met die "magnetron" hele mooie resultaten gehaald ... zelfs genezingen in vergel;ijkbare sitiuaties
maar bij nog meer bleek het toch geen zin te hebben of
niet meer dan de huidige behandeling of te wel 22 maanden .. met herceptin wat ik nu krijg is het gemiddelde 31 maanden
alles onder voorbehoud ..gemiddelden..garanties tot de deur ..etc etc

moet eerlijk zeggen .. heb er wel over nagedacht en veel over gelezen / opgezocht
en mocht het hier doorbreken en het geld waar we al 10 jaar op wachten wat eigenlijk andere bestemming heeft maar okee
daar zal ik niet over uit weiden ,iig niet een iemand die dingen roept die niet kloppen en waar wij nog 500 van kregen ipv eengroter
bedrag andersom , hebben de boekhouding erg correct bijgehouden, inclusief heen en weer mailtjes , denk dat de belasting dienst
erg blij word als we de aangiften eens naast elkaar leggen .. eindelijk eens binnen begint te komen dan zullen we het zeker weer meenemen
in onze gedahcten en beslissingen daar we dan weer aan een chemo moeten en hopelijk kunnen

buiten de financieen en dat het nu met mijn rug de reis niet te doen is
dat dan ook nog met een taxi moet daar mart hier dan andere verplcihtingen heeft (danny bv)en ik en auto rijden meer dan paar kilometer
op hele goede dag al jaaaaaaren levens gevaarlijk is (er speelt veel meer in mijn lijf dan "alleen maar kanker"waar we al 9 jaar
tegen vechten en voor in behandeling zijn, veel heeft te maken met de bijwerkingen op langere termijn van de behandelingen / medicatie
tegen die kanker
..nu direct nog 8x chemo .. denk niet dat mijn lijf dat erg leuk vinden gaat

ben wel benieuwd welke verzekering die kennis van jou heeft en waar ze woont
wie weet kan ik het in de volgende aanvraag meenemen

maar wie weet hebben ze de miljoen waar ze diverse acties voor op touw hebben gezet (zuster die zelf dood gegaan is aan kanker-oa haar ouders hebben dit voortgezet) voor zo'n apparaat dan wel binnen , en kunnen we via via alsnog een poging "afdwingen" in rotterdam

veel mensen komen overigens met tips over bot kanker en longkanker .. erg lief .. maar liever niet ..
bot kanker en longkanker is heeeeel iets anders dan uitzaaiingen in de botten en uitzaaiingen in het longvlies en longen

Uberhaubt uitzaaiingen is een heel ander scenario dan ergens een andere SOORT ! kanker te hebben

bij eerdere uitzaaiingen hadden we vershcrikkelijk veel mazzel dat we het EN op tijd vonden en vooral ! dat het extern en op opereerbare plekken zat

nu hebben we de "pech"dat we te laat waren , er zat ook extern iets vorig jaar einde zomer maar de arts weigerde het serieus te nemen
erg leuk als ziekenhuizen besluiten te gaan samen werken en daardoor de druk zodanig word dat de partient word vergeten ..
echt was een heel fijn ziekenhuis TOT de samenwerking .. toen gingen er heel veel dingen mis

maar ik heb dus uitzaaiingen van horminiale borstkanker die ook eiwt gevoelig blijkt te zijn
zowel vrouwelijk hormoon als de eiwitten worden door mijn eigen lijf aangemaakt
wat we nu doen is deze zo veel mogelijk remmen /blokeren

9 jaar geleden zijn we begonnen met hormoniale borstkanker met uitzaaiingen in spier , lymphen sysyteem en onderhuids lymphen systeem
eerst 9 jr de hormonen en daar de kanker cellen dus zijn veranderd in ook eiwit gevoelig (9 jr terug was er niet eens bekend dat het ook eiwit gevoelig kon zijn of dat dit kon veranderen .. ze hebben al zoveel bijgeleerd er zijn al zoveel nieuwe chemo's etc etc )
richten we ons hoofdzakelijk daar op nu ,hormoon behandelingen in de breedste zin van het woord hebben dus niet afdoende gewerkt om het te stoppen

al met al hebben we al mega veel geluk gehad maar dat niet goed gerealisseerd , 9 jr geleden hoopten we nog op genezing ..
al zeiden de artsen toen al dat dat er niet in zou zitten , denk dat ik het niet goed wilde weten .. daarbij .. de omgeving speelde ook parten
mensen hebben erg veel moeite als kanker "chronisch"word en je niet dood neer valt volgens de verwachtingen
bijwerkingen worden gebagelatiseerd en als je niet constant mank loopt niet zichtbaar pijn stillers slikt ze je niet dagen op bed zien liggen
en je niet dagelijks ach au en wee roept dan hebben erg veel mensen moeite om je te geloven als je in een boze bui probeert duidel;ijk te maken'
als je een slechtere dag hebt en echt pijn hebt , je na een hartaanval toch weer "vrolijk"rond hobbeld etc etc etc

maar het leven gaat gewoon door en als je zelf ook probeert zoveel mogelijk door te gaan (van ach au wee roepen gaat het probleem echt niet weg .. dus probeer je er zoveel mogelijk mee te leren leven en mensen zo min mogelijk "lastig"te vallen en neem je iedere JIPPIE het is geen uitzaaiing het is maar ... en nee niet te verhelpen want het is een bijwerking of medicatie is te gevaarlijk voor je kanker of werkt de kanker medicatie tegen .. tja dan heb je echt weinig keuze en neem je je "verlies"viert dat het niet het einde is en leeft met weer een beperkingetje meer gewoon weer verder ..

mensen zien wat ze willen zien .. kleine dingen nu van de chemo (zie opsomming vorige post) etc noem ik puur om het de mensen niet te doen vergeten zelf geef je het zoveel mogelijk een plekje en leeft er mee verder ..

mijn rug .. ja dat vind ik erg ,.. maar ook daar moeten we het dus mee (gaan) doen
die uitvallen .. tja dat speelt af en aan al 9 jr alleen nu bijna dagelijks soms meermaals per dag
soms 1 been soms 2 kracht verlies in de armen maakt dat er niet makkelijk op
die uitvallen daar raak je aan gewent en zolang er geen al dan niet tijdelijke extra pijn bij komt kijken red je je daar echt wel mee
alleen momenten zoals vorige week .. zwaar aan de diaree oa .. nog geen 5 meter lag ik van het toilet
en er dan niet op tijd kunnen komen .. dat zijn de niet zo handige momenten .. maar ja dan maar weer douchen (wat ben ik blij met die stoel in de douche ! )

met te veel darm en of maag klachten die we nu eenmaal erbij hebben door de chemo , op die dagen blijf je "lekker"thuis
of gaat uit huis nabij huis als je zeker weet dat je lijf leeg is , niet dat je dan erg energiek bent maar je bent der dan even uit
dat zijn nu niet de verhalen waar mensen op zitten te wachten .. betekend niet dat ze der niet zijn

tandpijn, en geen smaak ja week soms 2 weken tussen de chemo's door .. je let steeds meer op wat je zegt en wat niet
mensen willen niet alles weten en hebben een erg selectief geheugen

vergelijk alle chemo;s met de 1e .. en dan gaat het al snel "goed" ;)

op de vraag "hoe gaat tie "? komt meestal het antwoord .. ja goed .. leef nog
en iedere dag is er 1 !

en tussen jullie en mij .. iedere dag vind ik nog steeds ondanks alles 6 x 5 minuten waar ik intens van kan genieten
en geniet dus nog steeds meer dan de gemiddelde nederlander :+
zouden meer mensen moeten doen ;)

als het niet gaat zoals je wilt .. moet je willen zoals het gaat
neem het leven zoals het komt en geniet zoveel mogelijk en iedere dag
vooral van de kleine dingen .. die doen het er om .. grote dingen zijn vaak zeer tijdelijk , niet terug komend en vergangkelijk

na weer een enerverende nacht (altijd "leuk"die 1e 2 nachten na de chemo ..)
ga ik nu weer afsluiten , kijken of de koffie nog smaakt dat is morgen ook weer over voor 1 a 2 weken ..

het leven is erg relatief .. dus ..
GENIET ! iedere dag is er een !

liefs nick

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:04

Meid, wat moet je veel meemaken.
sterkte!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:49

hey Nickyu, heb niet alle paginas gelezen maar wat ik heb gelezen....DIEP respect voor je!!!

Weet zeker dat je positieve instelling je zover laat komen. de wonderen zijn de wereld nog niet uit en net wat je zelf steeds zegt elk moment genieten en negatief zijn kan altijd.
Snap wel dat, dat niet altijd makkelijk is. Zeker zoals het allemaal opstappelt.

Helaas is voor sommige het pad korter dan anderen en met vele opstakels. Wat ik tot nu toe gelezen heb, accepteer je dat en geniet je van de momenten die er zijn. GEWELDIG nogmaal veel respect voor je.

Ik wens je veel positiefiteit toe.

Use your health, even to the point of wearing it out. That is what it is for. Spend all you have before you die; do not outlive yourself. ~George Bernard Shaw

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:56

***voorbeeld van een korte update***

Het gaat nog steeds niet zo goed, maar ben dagelijks blij dat ik er nog ben in tegenstelling tot andere mensen....

Klagen heeft geen nut, daar er andere mensen zijn die het altijd veel ernstiger en erger hebben dan ik.....

Kijk zo kan het ook,,,,,

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:28

Echwel schreef:

Het gaat nog steeds niet zo goed, maar ben dagelijks blij dat ik er nog ben in tegenstelling tot andere mensen....

Klagen heeft geen nut, daar er andere mensen zijn die het altijd veel ernstiger en erger hebben dan ik.....

Kijk zo kan het ook,,,,,

Ja, zo KAN het ook, maar het HOEFT niet. Ieder mag het toch op zijn eigen manier doen? Als jij moeite hebt met de lange stukken, lees je ze toch niet? Je bent er niet toe verplicht...

Nicky, ik hoop dat je een fijne kerst gaat krijgen, je had er niet op durven hopen dat eht zover kwam, maar hee, je krijgt em toch, geniet er maar lekker van!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:30

Ik wilde het net gaan zeggen... Wat een muggenzifterij zeg. Als het je niet zint hoe Nicky haar updates geeft,
lees dan niet. Als dit nou een goede uitlaatklep is, wie ben jij dan om haar manier van schrijven te bekritiseren?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:35

Echwel schreef:

Kijk zo kan het ook,,,,,

Gut, moet ze nu ook al een samenvatting gaan maken?
Wat een muggenzifterij. Laat het topic dan links liggen, maar blijkbaar is er toch interesse anders las je ook niet mee.
Wees blij dat ze nog in staat is om lange updates te schrijven :)

Veel sterkte Nicky! Fijn dat je weer iets van je hebt laten horen.
Probeer te genieten van de feestdagen meid!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 09:42

als kind zijnde hield de gedachte dat ik tenminste geen suiker had mij op de been
niet vanwege de gevolgen van maar heel simpel omdat ik het niet zo heb(understatement) op prikjes
de gedachte aan dagelijks prikken deed andere zaken minder rot lijken

Citaat:
op de vraag "hoe gaat tie "? komt meestal het antwoord .. ja goed .. leef nog
en iedere dag is er 1 !

en zoals ik vorige week bij danny heb geprobeerd te relativeren .. wees blij dat mamma dit heeft en
bv geen auto ongeluk heeft gehad .. nu kunnen we nog mooie herrinneringen maken ..

Citaat:
mensen zien wat ze willen zien

Citaat:
mensen willen niet alles weten

en als je het niet weten wilt .. lees je niet ..

maakt namelijk niet uit wat ik schrijf .. alles of niks .. het is altijd wel voor iemand niet goed
of kent iemand waar het anders verliep
kanker is een en blijft een (onbe)grijpbare oneerlijke rot ziekte

..mensen die in een oorlogs gebied leven in zuidafrika hebben het slechter
... er zijn altijd mensen met meer pech of die het slechter moeilijker wat ever hebben
.... een huismoeder die alles met de fiets moet doen met 4 kids en een gekneusde voet heeft het ook heeel erg vervelend !
..... geen 1 situatie is vergelijkbaar .. iedereen zal ook vertalen naar eigen ervaringen

waarom dan wel een lange update ? omdat er toch nog mensen zijn die vragen "en hoe gaat het nu echt?"
waarom hier op bokt ..omdat ik niet de energie heb iedereen persoonlijk te antwoorden
ja vele hebben de pech dat ze kanker te laat ontdekken of dat het niet jodium houdend is of behandelingen niet aanslaan
en mensen dus niet de mogelijkheid hebben er tegen vechten
dat ik niet reageer elders op bokt heeft met meerdere reden te maken
betekend niet dat ik niet op de hoogte ben gebracht door derden en niet heb gereageerd
en niemand hoeft mij te vertellen hoeveel "geluk"ik heb .. daar zijn wij ons hier heel erg van bewust
klagen helpt je niet beter worden .. maar van je afschrijven helpt wel met verwerken
voor mij althans .. ieder t zijne

en als je goed had gelezen .. dan had de korte update geweest
"korte update .. het gaat goed , we leven nog "

want laten we wel wezen .. gezien de opties die er zijn gaat het goed

dus had je ook kunnen bedenken .. ze geeft update DUS het gaat goed :Y)

zo heb 1 koppie op en gaat nu de comp over dragen aan manlief

en de vraag aan de anderen om verder dit onderwerp te laten liggen / niet op te reageren om vervelende dingen te vermijden
bij voorbaat thanks

edit..okee nu genoeg hierover
Laatst bijgewerkt door nickyu op 15-12-10 10:06, in het totaal 4 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:52

Waar haalt iemand het lef vandaan om te gaan zeggen dat de updates anders moeten!!??
Doe normaal, dan lees je toch lekker niet!

Laat iemand toch in zn waarde!!
Iemand die zo ernstig ziek is, laat 't lekker zelf bepalen hoe ze d'r update plaatst! Elke kan de laatste zijn!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:14

"Echwel" You got to be kidding me.. :')

Citaat:
daar er andere mensen zijn die het altijd veel ernstiger en erger hebben dan ik.....

Wie bepaalt toch dat je eigen situatie niet klote is.. wie bepaalt dat jou kanker minder erg is als de kanker van een ander.. nou niet om het één of ander hoor >;)
Klagen heeft geen nut, nee.. lekker wachten tot het einde in zicht komt en er niet kwaad over zijn omdat misschien een ander zijn/haar situatie ernstiger zou zijn.. je hebt het recht om over zoiets kwaad te zijn want het ís onrechtvaardig in élke situatie!

--

Nicky ! Wat super dat je 2011 in gaat !! Ik denk dat je maar vaker met jezelf een weddenschap aan moet gaan :)
Kop op he :) !

james_bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 10:54

Fijn wat van je te horen Nicky!
Ik hoop dat het nieuwe jaar jou nog fijne dingen brengt en je nog dingen kunt doen die
je graag wilt doen!

Diep respect heb ik voor jou...liefs

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:16

Stille volger van dit topic. Ik reageer niet vaak, maar wil nu toch even reageren.
Fijn om te lezen dat het toch redelijk 'goed' gaat.. Ik wil je gewoon even een virtuele knuffel geven.
Ook vanuit hier erg veel respect voor hoe je het doet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:55

Fijn om weer wat te lezen over je Nickyu, ben blij dat je nog tot updaten in staat bent,
blijf ze dus ook trouw volgen, hoop op een happy end natuurlijk.....

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:55

Ook ik ben een stille lezer...
En wat ben ik blij met deze nieuwe update, want ergens de afgelopen periode dacht ik steeds: "Ze zal toch niet.... "
Maar gelukkig, zoals Nickyu zelf al zegt "Ik ben er nog"
En ik hoop dat je er heel lang nog mag zijn meis!! Ik heb een diepe bewondering voor hoe jij met jou ziekte omgaat, ondanks alle ellende sprankel je van het scherm.
Lieve nick, ik wens jou en jouw gezin hele fijne feestdagen!
Kijk uit naar de volgende update....

Warme groet, Wilma

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:48

Echwel schreef:

Kijk zo kan het ook,,,,,

Als het zo is, mag er maar eentje klagen in de hele wereld :D

Nick, ik hoop dat de groetjes vanavond overkomen ;)

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:17

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling met elkaar in discussie te gaan over wijze van reageren. Wanneer er problemen zijn kan er getemd worden.
Graag vanaf nu weer ontopic blijven.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:26

Hoi lieve Nicky en fam!

Ik volg de berichten dagelijks, maar reageer nauwelijks. Toch wil ik jullie even fijne feestdagen wensen en al het geluk uit de hele wereld! Sterkte jullie :(:)

Een dikke knuffel en kus van Iris en Mercury!