Anc schreef:Vind het toch best spannend hoor, hebben jullie nog goede tips?
en evt handen onder je billen, zodat je wat meer kan ontspannen.
Werkt echt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suuzepuus schreef:Het is natuurlijk niet zo (jhoop ik voor je) dat als je je s ochtend gedouched hebt je een paar uur later stinkt, maar voor je eigen idee is het net even fijner!!
eowyn04 schreef:Horsii_mine schreef:Hmm.. Ik zou opzicht ook best een uitstrijkje willen hebbenGewoon voor de zekerheid. Ik zit namelijk aan de pil, heb (onveilige) seks (wel met 1 dezelfde partner, wees niet bang
) en ik heb een aantal jaar geleden een bloedonderzoek gehad waarvan de uitslag toch niet bepaald gewenst was (beetje lang en raar verhaal). Maar word dat gewoon vergoed door de verzekering als je geen oproep hebt gehad?
Hoe oud ben je?
Gaat naar aanleiding van leeftijd.
suuzepuus schreef:Wat apart die zelftest. Als dat goed zou werken zouden we dat allemaal krijgen denk ik. Scheelt een hoop tijd voor de artsen. Misschien is het over een paar jaar voor iedereen!
Wel heb ik mij een paar jaar geleden op soa's laten testen bij de ggd, ik kreeg een wattenstaafje mee naar het toilet en mocht het zelf doen. Dat was wel prettig!! (ik had gelukkkig niks,, maar was gewoon even voor de zekerheid)
Horsii_mine schreef:Ik ben 18