Althans niet dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianLady schreef:Ze zien me niet in mn ondergoed hoor
Althans niet dan
Bellatrix schreef:Barcelona.
I'd love to maar daar heb ik geen geld voor.
Ik wil gewoon uit die onzeker dip...ik hoop dat de komende gesprekken gaan helpen want dit schiet niet op...ik wíl ook uit durven gaan, zeker zijn van mijzelf en durven flirten met mannen...ik ben deze muur om mij heen zat...ik wil leven.
Ibbel schreef:Bellatrix schreef:Make up helpt een paar % met het opkrikken van mijn zelfvertrouwen maar nog is dat niet genoeg om mij over een drempel van een kroeg/bar te krijgen.
Je hoeft ook niet per se naar een kroeg. Je kan ook gewoon op de markt, bij de Appie of bij de tandarts in de wachtkamer tegen iemand aanlopen.
Of ga naast paardrijden (notoir weinig mannen helaas) een andere sport doen: volleybal, roeien, whatever. Plekken zat waar je mannen tegen het lijf kunt lopen.

Konstantine schreef:Bellatrix schreef:Barcelona.
Ik wil gewoon uit die onzeker dip...ik hoop dat de komende gesprekken gaan helpen want dit schiet niet op...ik wíl ook uit durven gaan, zeker zijn van mijzelf en durven flirten met mannen...ik ben deze muur om mij heen zat...ik wil leven.
Zal ik je komen helpen? Doe het graag hoor, I love gezelligheid![]()
Maar je woon niet naast de deur heb ik begrepen.
Ibbel schreef:Bellatrix schreef:Make up helpt een paar % met het opkrikken van mijn zelfvertrouwen maar nog is dat niet genoeg om mij over een drempel van een kroeg/bar te krijgen.
Je hoeft ook niet per se naar een kroeg. Je kan ook gewoon op de markt, bij de Appie of bij de tandarts in de wachtkamer tegen iemand aanlopen.
Of ga naast paardrijden (notoir weinig mannen helaas) een andere sport doen: volleybal, roeien, whatever. Plekken zat waar je mannen tegen het lijf kunt lopen.
kans gemist... Bellatrix schreef:Barcelona.
Het zelf inzien. 
IndianLady schreef:Ibbel schreef:
Toevallig vanmiddag nog in de AH
We glimlachten naar elkaar.
Loop ik daar in mn lekkerzittende kleding, mn haar in de war.
dat was volgens mij gewoon een heerlijk en leuk moment

Jetske schreef:Bellatrix schreef:Barcelona.
Je hebt de eerste stap al gezet.Het zelf inzien.
go bella!!! +:):+ Anoli schreef:Ibbel schreef:
perfecte tip... laat je door een ambulance broeder van de weg af schrapen... in die ambu lig je toch in je ondergoed dus dat genante moment van de kleren uit heb je al gehad...
Helaas was ik aardig van de wereld dus meer dan auw en nee geen pijn , ja daar doet het pijn kon ik niet uitbrengen...kans gemist...

Anoli schreef:laat je door een ambulance broeder van de weg af schrapen... in die ambu lig je toch in je ondergoed dus dat genante moment van de kleren uit heb je al gehad...
Bellatrix schreef:Ik moet bij de manueel therapeut al in mijn ondergoed...enig idee hoe dat voelt voor mij?