Oke ik wil het wel graag maar denk er nog even over na
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 02-09-10 20:16
niet perse saskiaatje. Vaak wel maar er zijn er ook die er geen last van hebben. Het hangt af van hoe hij geplaatst is, hoe sterk je tandvlees is enz enz.
Ik kom me hier ook melden! Sinds gister heb ik me tongpiering drie weken, maar nu heb ik een vraag. Ik heb een nieuwe piercing gekocht maar hoe moet ik deze schoonmaken voordat ik hem in breng?
Ik lees overal je piercing koken? hoe? in een pannetje en dan je piercing in het kokende water leggen? Van iemand anders heb ik gehoord dat je je piercing in een bakje kan doen en dan in de magnetron laten koken? Hoe lang moet dat koken gebeuren?
Oke.. ja heb hem nog nooit verwisselt en ben gestopt met listerine.. na de eerste week. Nog nooit last gehad en kon vanaf dag 1 normaal eten en zo. Maar nu wil ik een andere erin doen.. heb hem nu in water gelegt wat ik net heb gekookt Daarna kan ik hem gewoon verwisselen toch?
haha echt waar?:P Nee ik heb er geen last van gehad. Mijn tong was wel dikker als normaal, maar dat is logisch. Maar voor de rest heb ik er totaal geen last van gehad, ook het prikken niet
xLuus
Geplaatst: 03-09-10 13:53
oke ik heb er echt genoeg van.. ik heb het idee dat ik elke keer navelpiercings koop met een veel kortere staafje als mijn eerste piercing.. en dat is ook zo, en nu doet het elke keer ZO vreselijk pijn als ik die nieuwe navelpiercings in heb gedaan.. dan haal ik ze er maar weer uit en doe ik de oude er weer in en ook dat met veel pijn en moeite want 't is zo'n zeurderige pijn dat ik er gewoon simpel van wordt.. zijn al die staafjes van navelpiercings zo kort of heb ik dat nou en waar kan je dan ergens navelpiercings halen met een wat langere staafje?
Nou, mijn tongpiercing zit erin hoor. Ik was met vrienden, dus ik deed heel stoer. Maar het zetten viel reuze mee. De balletjes opdraaien deed wel zeer, maargoed. Verder nog steeds geen opgezwollen tong en ik kan normaal praten en eten. Hij doet alleen wel erg pijn nu.