Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Ik was toen idd wel errug snel, maar laten we het maar houden op beginnersgeluk.. Maar jij kunt het al vét lang volhouden! Ik kan echt nog geen 10 km rennen hoor! Ik wacht nog heel even af hoe mijn knieën het al met al houden, dan hoor je wel half september, is dat goed?Laat het me maar weten en misschien huppel ik wel achter jou aan!
Ik ben ook niet zo goed en snel, volgens mij had jij laatst een heel mooie tijd neergezet!
HorseRunner schreef:@ MirKim, tja het is een overbelasting, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik eraan kom. Ik doe aan lange afstandswandelen maar dat doe ik al zolang het lijkt me heel stug dat dat de oorzaak is. De fysio denkt dat het nog wel enkele maanden gaat duren. Als het niet chronisch gaat worden...daar ben ik best wel bang voor.
Mirkim schreef:HorseRunner schreef:@ MirKim, tja het is een overbelasting, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik eraan kom. Ik doe aan lange afstandswandelen maar dat doe ik al zolang het lijkt me heel stug dat dat de oorzaak is. De fysio denkt dat het nog wel enkele maanden gaat duren. Als het niet chronisch gaat worden...daar ben ik best wel bang voor.
Wat naar zeg... je hebt er wel heel wat voor over dat je al zo'n tijd bij de fysio loopt! Of heb je er naast het hardlopen er ook last van? ik doe sinds een week of 6 aan fysiofitness. En ik vind naast dat het goed schijnt te zijn nog leuk ookBen alleen bang dat ik nog een grotere achterwerk krijg van al die nadruk leggen op die spieren daar dan wat ik nu al heb...
![]()
Ik hoop voor je dat het niet chronisch gaat worden... jeetje, dat dat mogelijk is zeg..!!
WenK schreef:Tuurlijk, als je de dag erna maar matig doet.
Mirkim schreef:MamboBeach schreef:Ik was toen idd wel errug snel, maar laten we het maar houden op beginnersgeluk.. Maar jij kunt het al vét lang volhouden! Ik kan echt nog geen 10 km rennen hoor! Ik wacht nog heel even af hoe mijn knieën het al met al houden, dan hoor je wel half september, is dat goed?Laat het me maar weten en misschien huppel ik wel achter jou aan!
Ik ben ook niet zo goed en snel, volgens mij had jij laatst een heel mooie tijd neergezet!
WenK schreef:Lopen jullie ook allemaal wedstrijden?
Dat trekt me dus helemaal niet...Heb nu al moeite om niet te veel de competitie met mezelf aan te gaan, laat staan als ik die ook nog eens met anderen aan zou moeten gaan, dan sla ik helemaal mijn grenzen over denk ik...
MamboBeach schreef:Barbara, tempo maakt niet uit, als je het maar aan 1 stuk kan rennen, dat is veel beter. Het is geen schande als je een stukje zou moeten lopen maar voor jezelf is het veel lekkerder als je het in 1 keer uitloopt en dat betekent ook dat jij zelf weet wat je tempo op dat moment is. Heel veel mensen gaan hard van start en aan het einde kunnen ze niet meer, zijn ze helemaal stuk.
WenK schreef:Oh maar dat doe ik ook hoor MB...Daarom loop ik ook het liefst in het bos, niemand die me hoort en me voor gek verklaart...
![]()
Leuk barbara, wist niet dat er een wedstrijd in Huizen was dan...