DaphneR93 schreef:Ehhh bij mij kost laseren 70 euro per behandeling, en je moet gemiddeld 8 x. Daarna 1 à 2 behandelingen per jaar om het permanent weg te houden.
Het ging over IPL, en da's een stuk goedkoper (zie Pulzzz)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Zo, net afspraak gemaakt voor sugaring begin volgende week. (tja, zolang er geen pulzzz in de buurt zit)
Ik ben echt benieuwd. Ik hoop dat het langer dan 4 weken wegblijft daarna, want je moet het eerst laten groeien tot 1,5 cm... voel me net een aapje... vreselijk!
GamblersCup schreef:TypfoutjeMoest 0,5 cm zijn!
Maar wat heeft dat met "echt witte haren" te maken?
GamblersCup schreef:Nou ja, ik ben zo donker als maar kan (vandaar ook dat ik ze weg wil hebben).
Je moet wel even weten hoe je dat moet doen, dat sugaren. Dus een keer laten doen en toekijken is wel ok denk ik. Ik heb alleen nog nooit de suiker voor sugaren bij de drogist zien liggen, moet dan nog even ontdekken waar het te koop is.
GamblersCup schreef:Harderwijk is ook zo'n 2 uur rijden. Het probleem is niet "een keertje heen rijden", maar het moet herhaald worden. Ik heb zo weinig tijd, ik krijg het niet voor elkaar er steeds een dag tijd voor te maken.
Bonjoy schreef:Heb van het weekend de ideale manier gevonden voor mezelfIk smeer veet ontharingscréme op de te scheren plaatsen (benen, oksels, bikinilijn) Laat het even intrekken, en scheer het vervolgens weg met scheermes. Heb nog nóóit zo'n gladde en zachte huid gehad, en ook géén ingegroeide haartjes en jeuk na een dag, wat ik met gewoon scheren+scheerschuim wel heb. Nu weet ik dat op de verpakking van Veet staat dat je 72 uur nadat je hebt geschoren pas Veet mag gebruiken, dus laat staan dat je het in combi met mes mag gebruiken. Maar ik vind het ideaal, niks geen wondjes en jeukerij voor mij, heerlijk!
GamblersCup schreef:Kan het gecombineerd worden? Voor IPL hoeven de haren toch niet lang te zijn? Want ik vind dit echt een verschrikking, wachten tot het hele boeltje een halve cm lang is...