Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) uitsteekt.. Nou hoef ik me geen zorgen te maken, mag heel wat kilo's afvallen voor ik me zorgen moet maken maar voel me er niet happy onder

Anoniem1994 schreef:Dat ik het niet gered heb, het schooljaar
Ze weet niet waarom, ze denkt door m'n depressie..

Of vertel een gedeelte.. dat hij je pest ofzo... 

!!
Dat neemt natuurlijk niet weg dat je het zo graag anders had willen zien, maar misschien is het uiteindelijk wel goed. Nu je volgend jaar stof krijgt die je grotendeels al gehad hebt, krijg je misschien ook de rust en energie die je nu nodig hebt om dit nu eerst aan te pakken en voor een deel te kunnen verwerken.

Anoniem1994 schreef:Vertellen gaat nu niet lukken.. mijn ouders hebben weer ruzie, omdat mijn pa zei dat hij om 6 uur terug zou zijn (hij werkt 's nachts) en pas om 12 uur terug was, zonder te bellen/smsen.
En hier is ruzie niet gewoon een beetje op elkaar bekken, maar anders..
Het kan ook echt alleen maar tegenzitten he..![]()
Afentoe zou ik liever niet meer leven.. weg van deze kl*tewereld...!
Wat naar dat je niet over bent! Tuurlijk is het eng, een nieuwe school. Maar je kan het ook zien als een nieuw begin
Als jij de kracht kunt vinden om het aan je ouders te vertellen, én je gaat volgend jaar naar een nieuwe school. Dan veranderen er dingen, en dat is denk ik juist wel goed
Ik weet even niet wat ik verder tegen je moet zeggen, iig, je kan hier altijd je verhaal kwijt, en geef niet op. Het komt goed, echt!