SusanH schreef:Hai Elize, welkom! Ik zou hetzelfde doen als Nathalie, en alle voedingen kolven anders loopt het terug en krijg je enorme last van stuwing. Als je een handkolf of eentje op batterijen meeneemt kun je overal kolven. Misschien kun je het plannen rond etenstijd? Eten moet je toch en dan kun je het evt combineren.
Ja ik kan evt wel een electrische kolf lenen van mijn schoonzus, dat zou dan wel makkelijk zijn.
Maar die stuwing heb ik niet snel last van hoor, ik sla wel vaker een voeding over (dan krijgt ze bij mijn ouders een flesje) en dan kolf ik later pas af en dan komt er wel met gemak 150cc per borst maar last heb ik er niet van.
Maar ik heb vanaf het begin ook al ontzettend veel melk, als ze ook eens een regeldag heeft en ik kolf eens tussendoor dan haal ik er soms zo een 3dubbele voeding uit 
Ik vraag me soms echt af hoeveel zij eruit drinkt, kan me moeilijk voorstellen dat een baby van net 11 weken al 250cc drinkt.
Ze heeft trouwens ook een bijzonder ritme, denk dat de melkproductie zich daar een beetje op aangepast heeft.
's Nachts slaapt ze 9-10 uur door, 's morgens komt ze dan 2 of 3 keer om de 2/2,5 uur, 's middags slaapt ze dan weer 5 of 6 uur door en 's avonds wil ze nog 2 keer kort achter elkaar. Beetje vaag ritme maar werkt prima, ik heb 's morgens meestal ook geen last, tenzij het langer gaat duren dan 10 uur maar dan maak ik haar ook wakker, als ik haar laat slapen gaat ze soms zo 11 uur door