Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iloveyah87 schreef:Net 8x 2 min gerent met steeds een pauze van een minuut....
Was wel pittig, maar hoe langer het duurde hoe beter het ging!
Kwam 2x dezelfde jongen tegen precies op elk half rondje, dus we moesten wel lachen!
patos schreef:iloveyah87 schreef:Net 8x 2 min gerent met steeds een pauze van een minuut....
Was wel pittig, maar hoe langer het duurde hoe beter het ging!
Kwam 2x dezelfde jongen tegen precies op elk half rondje, dus we moesten wel lachen!
Die les heb ik eergister ook gelopen! Had echt een rode kop halverwege, maar het ging inderdaad wel steeds makkelijker.
Overigens hoop ik juist niet dat ik leuke jongens tegenkom onder het lopen, voel me nooit zo charming met mijn zweethoofd en sportkleding
Citaat:Weet iemand toevallig waar je goedkope goede loopschoenen kan vinden? Jullie willen niet weten op wat ik nu loop
Jeannine schreef:amazone77 schreef:ik ben 17 maanden geleden gestopt met roken,18 jaar gerookt bijna 2 pakjes sigaretten per dag!
er is een zware last van mij afgevallen!
aanrader voor iedereen hier die nog rookt.
jeetje mina, had je nog wel tijd voor iets anders![]()
Wat goed dat je gestopt bent, jij moet echt wel goed verschil voelen nu volgens mij.
Vind je het niet moeilijk om andere mensen te zien roken? Of heb je er nu helemaal geen
behoefte meer aan. Echt knap van je!
Hackie schreef:@ Mambobeach, hier het zelfde heb om vier uur altijd een dip, en dan moet ik chips/redbull naar binnen werken.
(Ik mag 2x redbull in de week)
Sakkia: Veel sterkte
Gister pas kwart voor zeven thuis, en aangezien de zon hier om zeven uur ondergaat, niks gedaan.
Vandaag maar eens beginnen aan start to run part 1
Ik ben zondag al 3 weken gestopt met roken, maar ik ga vrijdag wel uit dus dan weet je het nooit met mij