Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar als ik met een andere visie kom die ik goed kan onderbouwen, wil hij daar best over denken is mijn ervaring. Ik vrees alleen dat hij mijn ILADS-onderbouwing niet degelijk genoeg vindt. Beetje terecht, want ik mis ook recente onderzoeken op hun site.
petroushka schreef:Ja gelukkig staat het vrij voor een ieder om te doen dat hij goed dunkt dus als je je bij 10 dagen doxy goed voelt dan kan ik daar moeilijk tegenin gaan natuurlijk, haha!
Juudii, ben blij dat je ook nog naar een Lyme arts gaat, alhoewel ik het volkomen begrijp dat mensen naar dit soort natuurgeneesmiddelen kijken om zo tot een oplossing te komen, niets verkeerds aan als het maar onderbouwd is in mijn optiek. Maar gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt natuurlijk en hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Ben benieuwd, waar staat dat van de RIVM op hun site, het enigste artikel wat ik daarop kan vinden is uiterst negatief over de levend bloed analyse! De test is niet te standaardiseren en word door niet-medici geinterpreteerd wat ik al knap vind. Als je geen antistoffen hebt in je bloed kan het zijn dat de spirocheet zich dus heeft ingekapseld en niet meer in je bloed zit. Dan vind ik het knap als je er een spirocheet uithaald! Trouwens er zijn wel meer ziektes of ziektebeelden die veroorzaakt worden door spirocheten, niet alleen die 3 van wikipedia. Op de site van de RIVM staat dat er een kruisbesmetting met Lues kan zijn bij Lyme en hey waarempel dat is ook een spirocheet! Ach en zo draag ik maar wat opties aan. Anyway als ik de artikelen zie over de levend bloed analyse in Engels dan word ik er niet vrolijk van, maar ja ieder zo zijn eigen mening. Als je geen andere uitweg meer weet en je wilt iets aangepraat krijgen dan kan dat zo snel geregeld worden. Maar ik respecteer ieders mening, als je er goed bij voelt dan ben ik daar blij mee! -marije- schreef:hmm,
dus als ik het goed begrijp zijn er 5 vormen van de ziekte van lyme en word er maar op 1 getest?
mij hebben ze ook de naam gegeven 'fybromialgie' maar ik twijfel er heel erg aan, omdat het meestal niet op zo een jonge leeftijd voor komt (ik ben nog maar 15)
maar ik heb al een heleboel teken gehad, en 1 keer is die wat langer blijven zitten, dus bij het lezen van dit topic ga ik wel heel erg twijfelen....