DeadxStar schreef:@ Babydoll, hoe bedoel je?
Je moet ook extra betalen om die extensions er uit te laten halen toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeadxStar schreef:Ik ben geen 720 euro kwijt met zetten hoor![]()
Ik was 240 euro kwijt, voor 120 extensions..
En ik heb ze er niet uit laten halenEruit laten halen zou 60 euro kosten (50 cent per extension). 40 cent per extension als je ze gelijk weer laat zetten.
Maar ik heb gewoon van die verwijdervloeistof gehaald bij de bransus, en mn vriend heeft ze eruit gehaald
En aangezien ik 3 klantjes bij haar heb aangemeld, krijg ik volgende keer 20 extensions gratis
Dus ben alleen maar goedkoper uit de volgende keer
En snel is het niet hoor.. Google maar eens, meestal blijven extensions mooi zitten tot 4 a 5 maandjes. Maar dat ligt ook geheel aan je eigen haarBij mij groeit mijn eigen haar nogal snel, dus bij iemand waarbij het niet zo snel groeit, die kan er weer langer mee doen.
Ik ben er ook geen 1 kwijt geraakt in de tijd dat ik ze had. Maar ook dan geldt, ligt geheel aan je eigen haar
Als je bijv heel stijl dun haar hebt, glijden ze er makkelijker uit. Niet dat je er 5 per dag verliest natuurlijk, dat is nooit goed
Precious20 schreef:Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier even binnenval... Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar heb wel een vraag. Kent er iemand een site of webshop waar je clip-ins kan kopen voor een redelijke prijs?
Wendy1978 schreef:Ik kom even hier binnenvallen
(Via een link van ander topic wat ik had geopend SORRY)!
Wie o wie heeft er hier ervaring met het plaatsen van een Weave in je haar?
Ik heb in september een bruiloft
en heb krullen van mezelf.
Nu wil ik er natuurlijk tip top uitzien die dag
en nu zat ik dus aan een tijdelijke haarverlening te denken dmv een Weave.
Ik wil wel 100% human hair gaan gebruiken
(Dus niet dat syntetische neppe haar)
maar...
Ik heb echt onwijze krullen van mezelf
Heeft er iemand voorbeeldfoto's misschien
van krullend haar en verlening dmv een weave met krullen??
Of heeft iemand nog andere (goede en goedkope) tips voor een tijdelijke verlening?
Gaat nu dit hele topic is even doorbladeren
of ik mensen met krullen en verlening zie
want dat had ik nog niet gedaan