Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar waarschijnlijk heeft de huisarts ook die ervaring dat alles toch wel besproken en onderzocht wordt... Al was een volledige verwijsbrief wel netjes geweest natuurlijk
MissToseland schreef:nee maar ik denk dan toch.. hoe goed heb je dan naar mij geluisterd?
Niet blijkt dan...
zeg...dat vertel ik net de laatste 10 minuten maar ik wil het nog wel even samen vatten hoor... langdurige hoest/longontsteking/papegaaien ziekte
Glossi schreef:Hier even een heel kort berichtje.. ben net terug, het was erg uitgelopen. Weet niet of ik hier mag schrijven over ME/Fybro maar om ontoppic te blijven eerst even over de B12. Ik moet er mee stoppen want ik ben alergies voor de prikken. Vandaar dat mijn rug, boven mijn borst en heel mijn hoofd onder de pukkels zat. Heb dus ook geen smelttabletten mee gekregen. Als ik het goed heb begrepen gaat hij iets uit Amerika bestellen. Maar ben bijna alles alweer vergeten. Ik krijg nog een brief over de intake waar alles in staat. Over ME/Fybro was alles ook heel duidelijk en ook andere klachten. Ben heel blij dat ik naar Lelystad ben gegaan. Later mischien meer, eerst slapen..
Zirano schreef:Pukkels is idd een van de vervelende bijwerkingen als je dit op n zo natuurlijk mogelijke mannier wilt tegen gaan bestaat ern ACNAPHASE das een goed middel wat je dus alleen op de puistjes smeert binnen een paar dagen heb je dus al resultaat. Geen agressieve middelen maar iets wat je dus in een reformwinkel of natuurwinkel haalt.
want had er flink last van. Was maandag naar de snelbruiner geweest om pukkels te verbranden
Heeft wel geholpen haha. Ga volgende week weer even. Trouwens ook heel goed als je het koud hebt. Want door de snelbruiner blijft de warmte (tenminste bij mij) een aantal dagen in je lichaam zitten. Ik voel me dan ook veel fitter! Gezond is het niet maar ik voel me er wel beter door.
Kun je niet kijken of je je goed blijft voelen met 2 keer per week prikken? Bonna schreef:Dan ga ik toch maar eens overleggen voor andere onderzoeken. we zijn nu al ongeveer anderhalf jaar bezig om mijn klachten een naam te geven. tot nu toe is uit de onderzoeken alleen een b12 tekort gekomen en meer niet. de artsen weten het ook niet meer en zijn allemaal overgestapt op de fase "kijk het nog maar even aan" en "leer er maar mee leven" toch zijn mijn klachten niet echt verbeterd na 3/4jaar injecties met B12 ik ga maar weer proberen of ze toch weer verder willen kijken
wendyelst schreef:heb een halfjaar geleden paar prikken gehad met B12 nu half jaar later.. weer moe,vaak misselijk duizelig en veel hoofdpijn echt steken! Toch maar weer bloed prikken en testen.
)