Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krips schreef:Krips schreef:Dit apperaatje heeft wel een hele goede beoordelingen. Hebben jullie hier ervaring mee?
http://www.wehkamp.nl/fit-mooi/scheren- ... 0264/?PI=0
Ik zit nog steeds te twijfelen.. Echt niemand ervaring? Want hier staan bijna alleen horrorverhalen over epileren
janderegelaa schreef:MontyRulezz schreef:Ik schrijf dat ze dat apparaat 1 x in de 6 weken heeft, niet dat ik alles 1 x in de 6 weken laat doen.
Oksels heb ik sind augustus vorig jaar tot 6 weken geleden 4 x laten doen, bikinilijn is nu de eerste keer.
Als er nou over 8 weken weer haar groeit bij je oksels kom je dan bij ons?
Caprice_ schreef:Ik ben bezig mijn bikinilijn te epileren, ik doe kleine stukjes want anders krijg ik last van mijn nek haha!
Heb het vorige week gedaan maar ik heb nu al zwarte puntjes, lijken wel beginnende haartjes! Gaat dat bij jullie ook zo snel of ligt het aan mij?
xNathaliee schreef:Ik deed het altijd met veet crème, maar had ik nou goed gelezen dat je na dat je die crème heb gebruikt je een week niet mag zwemmen ? Als dat zo is moet ik een alternatief zoeken voor me vakantie zodrekt, dan wil ik 3 weken lang kunnen zwemmen. Iemand tips ?
Aster_ schreef:xNathaliee schreef:Ik deed het altijd met veet crème, maar had ik nou goed gelezen dat je na dat je die crème heb gebruikt je een week niet mag zwemmen ? Als dat zo is moet ik een alternatief zoeken voor me vakantie zodrekt, dan wil ik 3 weken lang kunnen zwemmen. Iemand tips ?
In heel het topic staan heel veel alternatieven genoemd