laetitia schreef:Karin!
Zwanger raken van een of andere staaf is zo gebeurd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laetitia schreef:en MB:@Lante: ik vind het best logisch dat de biologische moeder ook af en toe even een break wil van haar zorgen met de kinderen.
Ze heeft kinderen met haar ex, daar hebben ze destijds denk ik vrij bewust samen voor gekozen. Maar als het dan op een scheiding uitdraait is toch vaak de moeder die de meeste zorg op zich krijgt/neemt.
De vaders hebben het na een scheiding (naar mijn ervaring) meestal wel makkelijker. Ze zien de kinderen eens in de zoveel weken en kunnen een nieuw leven opbouwen.
De exvrouw houdt de zorg van de kinderen en moet daarnaast toch ook proberen om een nieuw leven op te bouwen.
dus ik snap best dat de biologische moeder af en toe 'vrij' wilt van de zorg voor de kinderen.
laetitia schreef:Morgen gaan we naar het verjaardagsfeestje van een 1-jarig meisje. Er zullen minstens 6 kinderen zijn...hoe blijf ik in de 'relax en geen lawaai' modus?
(ps heb echt geen hekel aan kinderen, maar ze procuderen zoveel lawaai en chaos en hectiek op een paar vierkante meter...)
russel schreef:Is dit niet juist een partijtje voor de moeders? Want een feestje voor een 1 jarige is toch overdreven???
Onassa schreef:En Laetitia, hoe was het feestje, heb je het overleefd??
hebben jullie dit topic al gezien???
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1325641