Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silvana84 schreef:Zilvershampoo is zeker het enigste wat ik er aan kan doen of weten jullie nog andere huis tuin en keukenmiddeltjes. Of misschien iets tegen breekbaar haar. Als ik een staart in heb krijg je een heel grappig effect van een gele onderlaag met oranje plukken er over, erg grappig maar ik wou liever niet op de dochter van Bassie lijken
) 
kon even geen betere vinden waarop je de lengte van nu goed kan zien)
Ja, ik ben echt eigenwijs. Dus toch weer mn moeder lief aangekeken of we het niet nog één keer konden proberen want mn haar was nu toch al aardig opgelicht door de zon waardoor ik wel redelijk weer mn eigen kleur had, donkerblond. Dan zou het lichter maken ook een stuk makkerlijker zijn.
) werdt het oranje-achtig .. Alleen geel heb ik nog geregeld last van, ook al veel minder door de hulp van dit topic!
Dan ga je bij de kapper om het goéd te laten doen ... Over de kleur kan ik je verder geen geheimen geven buiten herverven, maar als het in zo'n toestand is ... Wat ik je wel kan zeggen om je haar beter te maken: het klinkt vies maar olijfolie! Mijn haar was ook in barslechte toestand (omdat ik het vaak heb moeten herverven om mijn uitgroei er deftig uit te krijgen) en ik heb het gewoon 2 keer behandeld daarmee. Gewoon voor je gaat slapen een paar plukken bijeen nemen, hete olijfolie opdoen en aluminiumfolie rondwikkelen. Daarna doe je er beter een muts op (je ziet er absoluut niet uit maar het is iig aangenamer dan op die prikkende folie te gaan liggen
)
Ik ben van mezelf donkerblond en heb het ook jaren lichter blond geverfd. In april dit jaar heb ik het oranje-achtig geverfd (hier was het net geverfd: http://i14.photobucket.com/albums/a311/ ... smine1.jpg ). Heel fel dus
Was met een kleurshampoo die zogezegd 8 weken bleef zitten, maar nu zie je het nog altijd zitten. Ik heb gisteren een pakje blonde verf gekocht van Garnier om het weer blond te verven, maar als ik het zo hoor ben ik stiekem ook bang dat ik geel of oranje word

Gister voor de tweede keer blonde highlights erin gedaan en ben gelijk alweern een stuk blonder en het ziet er een stuk natuurlijker uit dan wanneer je je hele haar één en al de zelfde kleur blond verft, vind ik 

femke_harley schreef:HELP, ik weet niet meer wat ik met mn haar moet doen.
ik wil iets anders, maar ik weet het niet meer.
* blond
* blonde highlights
* dik
* laagjes
* lang
http://94.100.118.211/1056700001-1056750000/1056734301-1056734400/1056734367_5_yAq1.jpeg
ik wil iets zodat ik meer volume en het liefste meer slag in mn haar krijg, maar hoe?!
)
maar misschien zou schouderlengte + permanent je niet misstaan?? Is misschien ineens veel, maar volgens mij moet het je echt knap staan! 
hehhe.Megamutsj schreef:Wat is jullie ervaring met kleurspoeling die er na een bepaald aantal wasbeurten uit is?
Ik heb namelijk donkerbrond/lichtbruin haar. Wil wel is mooi donkerbruin haar voor deze winter alleen dan wel uitwasbaar, heb mijn haar verder nog nooit gekleurd.

na mijn helse blonde (lees: oranje/geel) 3 maanden van afgelopen lente blijf ik de rest van mijn leven bruin, hahaha!
Ik wil het wel verfen maar ik ben zo bang dat me haar ervan dood gaat... Marliee schreef:Poeeeh ik weet niet wat ik met me haar wilIk wil het wel verfen maar ik ben zo bang dat me haar ervan dood gaat...