Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majo schreef:En hoe je goed kan slapen met al die olie op je kop, en vooral: hoe je het er weer uit krijgt!
CtjeLief schreef:Btje min om de TS van dat topic hier belachelijk te maken om eerlijk te zijn..
Maar ik ga ook maar ns kijken voor wonderolie, niet geschoten is altijd mis
DarkDreamer schreef:Majo schreef:
Oew jeetje. To much make up.
Trouwens, wat is nou echt een goede waterproof mascara? Nu we het er toch over hebben?
Gebruik nu die van de Hema en ben er best tevreden over.
Ik ga vrijdag avond even wattenstaafjes halen, en gelijk kijken voor nieuwe mascara.
DarkDreamer schreef:Thanks!
Ik gebruik liever wel waterproof, heb nogal snel traanogen en heb geen zin om dan elke keer mijn make up van mijn gezicht te moeten halen.
Wijnanda schreef:Dus je borstelt eigenlijk eerst de topjes van je haartjes? Of bedoel je echt je onderste ooglid? Ik doe altijd met zo'n heen-en-weergaande beweging vanaf de aanzet tot aan het eind. Maar dat werkt niet altijd even goed... En aan het eind zitten er meer wimpers in het potje en aan het borsteltje dan op mijn oogWat ik meestal ook doe als ik mascara gebruik is eerst de bovenkant mascara-en (hoe noem je dat?) Dan neem je ook goed de binnenste haartjes en de buitenste haartjes mee die je vaak inderdaad met een recht borsteltje mist. Daarna doe ik hem op zoals normaal.
Wijnanda schreef:DarkDreamer schreef:Thanks!
Ik gebruik liever wel waterproof, heb nogal snel traanogen en heb geen zin om dan elke keer mijn make up van mijn gezicht te moeten halen.
heb ik ook snel, gelukkig hoef ik niet meer te fietsen nu naar de bus of iets maar kan ik met de auto naar m'n werkKreeg het snel van kou en dat soort dingen.