Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:03

En hoe je goed kan slapen met al die olie op je kop, en vooral: hoe je het er weer uit krijgt!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:06

Majo schreef:
En hoe je goed kan slapen met al die olie op je kop, en vooral: hoe je het er weer uit krijgt!

Gelukkig ben ik ivm omstandigheden zo in slaap, maar echt comfortabel slaapt het niet met een vastgespelde handdoek-tulband op je hoofd :P.

Het eruit wassen kost idd veel moeite, je moet je haar echt grondig wassen, en daarna een goede conditioner erin. Ik föhn mijn haar ook droog om te kijken of alles er ook echt uit is (moeilijker te zien als het nat is). Zo niet, dan stap ik gelijk de douche weer in :').

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:42

Nou, ik gebruik het nu sinds hetbegin van het topic en ze zijn echt langer geworden! Waren eerst maar een paar millimeter in december, en nu ik het gebruik zijn ze echt langer dan ze eerst waren.

En de haarzakjes zitten veel beter vast, smeerde het ook op mijn wenkrbrauwen... Wou ze gister epileren en het kost echt moeite om ze eruit te trekken. Normaal was het zo klaar, duurde nu echt eenhalf uur....

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:48

hahah a
pcies
dat is mij ook opgevallen
er is minder uitval

zie zelf wel echt verschil bij mn wimpers
dikker en nog gekrulder terwijl ik dat van mezelf ook al behoorlijk heb
langer hoeven ze niet perse, valt me ook nog niet erg op of ze dat zijn geworden maar ik heb altijd al heel lange wimpers
komen altijd tegen de bovenkant van mn oogkassen zegmaar

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:02

Nog even en ik ben overtuigd en ik ga het ook kopen! Langere en vollere wimpers wil ik ook wel :)

Hoelang heb je nu gesmeerd Juangi?

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:32

Ik ga ook maar eens op zoek naar Wonderolie!
Het belooft veel goeds! :j

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:27

Mijn wimpers zijn zeker langer, en ze vallen niet meer uit als ik mn mascara eraf haal! Hoera. :D

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:28

Iemand dit al in belgië gehaald? Welke winkel dan?

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:34

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:35

Majo schreef:
Kijk anders hier maar eens voor lange enge wimpers:

[MW] Afpulk-proof mascara

De Ts van dat topic zit/zat ook in dit topic en de foto's hebben hier dus al gestaan ;)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:38

Oh, dan had ik niet goed door mijn oogharen gekeken.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:40

Majo schreef:

Oew jeetje. To much make up. :=

Trouwens, wat is nou echt een goede waterproof mascara? Nu we het er toch over hebben? :D
Gebruik nu die van de Hema en ben er best tevreden over :j.

Ik ga vrijdag avond even wattenstaafjes halen, en gelijk kijken voor nieuwe mascara.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:42

Btje min om de TS van dat topic hier belachelijk te maken om eerlijk te zijn..
Maar ik ga ook maar ns kijken voor wonderolie, niet geschoten is altijd mis :)

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:50

ik zou heel graag nog steeds foto's van voor en na willen zien eigenlijk....

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:52

CtjeLief schreef:
Btje min om de TS van dat topic hier belachelijk te maken om eerlijk te zijn..
Maar ik ga ook maar ns kijken voor wonderolie, niet geschoten is altijd mis :)

Ik maak niemand belachelijk hoor? Ik vind het gewoon teveel make up, dus niet mooi. Als zij het nou mooi vind, moet ze het zelf weten toch ;).

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:01

DarkDreamer schreef:
Majo schreef:

Oew jeetje. To much make up. :=

Trouwens, wat is nou echt een goede waterproof mascara? Nu we het er toch over hebben? :D
Gebruik nu die van de Hema en ben er best tevreden over :j.

Ik ga vrijdag avond even wattenstaafjes halen, en gelijk kijken voor nieuwe mascara.

Echt waterprooff.. Gebruik al jaren geen waterproof mascara meer, tis zo slecht voor je wimpers (en ik ben ook laks met afhalen O:) ). Daarnaast kreeg ik het er niet eens af met oogmakeup reiniger, dus als ik dan toch mijn make up eraf haalde zat de mascara er nog op. Even zien welke ik weleens had..

Deze had ik weleens, Great Lash, echt waterproof, zelfs na een half uur fietsen in de stromende regen :j

Afbeelding

En deze, maar dat wit vond ik maar niks, verder was de zwarte kant (ook zonder witte laag) heel fijn in gebruik en waterproof:

Afbeelding

Maar nu zweer ik bij deze: Max Factor Masterpiece Max. Met slechts een laagje heb je al supervolle mooie wimpers! Is er ook in waterproof te krijgen, maar weet niet hoe die is omdat ik m altijd nonwaterproof heb :j

Afbeelding

Effect van 1 laagje :j
Afbeelding

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:03

Oe, dat vind ik hele mooie wimpers!
Heeft iemand ook ervaring met de zwart met paarse Maybelline? Die gebruik ik altijd, met zo'n krom borsteltje. Heb het idee dat ik met een recht borsteltje helemaal niet het effect krijg dat ik hierboven zie! Echt mooi gedaan hoor!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:04

Thanks! :)
Ik gebruik liever wel waterproof, heb nogal snel traanogen en heb geen zin om dan elke keer mijn make up van mijn gezicht te moeten halen ;).

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:06

Ik had dat ook met iedere andere mascara, Majo, en toen heb ik deze een keer gekocht. 17 euro maar het echt dubbel en dwars waard! Gebruik hem nu al langer dan een jaar, (om de 2 maanden koop ik ook een nieuwe, anders is ie gewoon oud en klonterig) terwijl ik normaal altijd een andere mascara kocht. Heb ook nog deze Define-A-Lash(http://www.maybelline.nl/producten/Ogen ... 90x240.jpg) en deze Rimmel Sexy Curves (http://3.bp.blogspot.com/_X8NpKEU_Dc4/S ... rimmel.jpg) maar dat vond ik alebei niks. Die groen heeft een veel te flexibel stangetje, als je hem op je wimper aanzet buigt ie door, schiet eraf, resultaat: alles zwart behalve je wimpers. Die paarse heeft ook zo'n gekromd borsteltje, maar vind dat niet fijn.

Wat ik meestal ook doe als ik mascara gebruik is eerst de bovenkant mascara-en (hoe noem je dat? :P ) Dan neem je ook goed de binnenste haartjes en de buitenste haartjes mee die je vaak inderdaad met een recht borsteltje mist. Daarna doe ik hem op zoals normaal.
Laatst bijgewerkt door Wijnanda op 21-04-10 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:07

DarkDreamer schreef:
Ik gebruik liever wel waterproof, heb nogal snel traanogen en heb geen zin om dan elke keer mijn make up van mijn gezicht te moeten halen ;).

heb ik ook snel, gelukkig hoef ik niet meer te fietsen nu naar de bus of iets maar kan ik met de auto naar m'n werk :D Kreeg het snel van kou en dat soort dingen.

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:11

Rimmel GlamEyes is trouwens ook heel fijn, in waterproof, die hebben ze al heel lang :j

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:12

Wijnanda schreef:
Wat ik meestal ook doe als ik mascara gebruik is eerst de bovenkant mascara-en (hoe noem je dat? :P ) Dan neem je ook goed de binnenste haartjes en de buitenste haartjes mee die je vaak inderdaad met een recht borsteltje mist. Daarna doe ik hem op zoals normaal.
Dus je borstelt eigenlijk eerst de topjes van je haartjes? Of bedoel je echt je onderste ooglid? Ik doe altijd met zo'n heen-en-weergaande beweging vanaf de aanzet tot aan het eind. Maar dat werkt niet altijd even goed... En aan het eind zitten er meer wimpers in het potje en aan het borsteltje dan op mijn oog :P

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:13

Ik ben net als Majo wel benieuwd naar meerdere voor en na foto's!

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:15

Nee je bovenste ooglid, en dan borstel ik zeg maar de bovenkant van je wimpers. Dus de kant van de wimpers die je ziet als je je oog dicht doet. Dus je borstelt ze eerst omlaag en daarna doe ik pas de onderkant, dus duw ik ze weer omhoog. En dan doe ik nog m'n onderste wimperrand. Meestal laat ik het dan even een half minuutje drogen en doe ik nog een laag, maar voor gewoon doordeweeks is met die Masterpiece Max een laagje wel voldoende.

Ik smeer die wonderolie trouwens niet op mijn eigen ogen. Ik heb een fries die door dekens een stuk van z'n manen kwijt is en smeer het nu, als ik op stal ben, dus zo'n 4 a 5x in de weekop de stukken waar z'n manen afgeschuurd zijn. Doe het nu pas een week dus je ziet nog neit echt verschil :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:16

Wijnanda schreef:
DarkDreamer schreef:

heb ik ook snel, gelukkig hoef ik niet meer te fietsen nu naar de bus of iets maar kan ik met de auto naar m'n werk :D Kreeg het snel van kou en dat soort dingen.

Bij zit het meer in mijn chronische vermoeidheid waardoor ik heel veel gaap en dikke traanogen krijg :+. Heel irritant, soms lopen de tranen dan ook letterlijk over mijn wangen :P.

Super bedankt iig! Ik ben heel tevreden over de Hema mascara hoor, lekker goedkoop en werkt prima. Dus misschien dat ik daar vrijdag gewoon weer mee thuis kom :').